המעריצים זועמים: המתיחה של ברייס כמעט הפרידה בין דיקסי לנואה. צילום מאינסטגרם

המעריצים זועמים: המתיחה של ברייס כמעט הפרידה בין דיקסי לנואה

ברייס הול לא מפסיק להסתבך ולייצר לנו דרמות שונות. הפעם על הפרק, המתיחה שכמעט והפרידה בין הזוג האהוב ברשת החברתית • כל הפרטים

ברייס הול, אחד מכוכבי הטיקטוק הגדולים של התקופה ובן זוגה של אדיסון ריי, פתח לאחרונה ערוץ יוטיוב על מנת להתקדם ולייצר תוכן בפלטפורמה נוספת. סרטוני היוטיוב של הול מורכבים בעיקרם ממתיחות שמבצע על חבריו, חלקם כוכבי טיקטוק גדולים בעצמם. המתיחה האחרונה שביצע על הזוג האהוב נואה בק ודיקסי דמיליו, עברה את הגבול וכמעט והפרידה בין השניים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המתיחה שערך החלה בכך שברייס כיסה את עיניו של נואה והוביל אותו לחדר מלא בבנות בלבוש מינימלי, לאחר מכן, התקשר הול לדיקסי בשיחת וידאו והראה לה את המתרחש, הוא דאג לצלם את בק מהגב כך שלא תראה שעיניו מכוסות, ושיראה כאילו הוא בוגד בה.

ברייס הול
ברייס הול © צילום מאינסטגרם

המתיחה גררה תגובות רבות ממעריצים על כך שהגזים, וגם מנואה עצמו, שסיפר כי לא היה לו מושג שזו תהיה המתיחה ושלדעתו, ברייס חצה את הגבול. הוא הוסיף ואמר כי ברייס אמנם ביקש ממנו סליחה, אבל הוא צריך להתנצל בפני דיקסי, כי היא הנפגעת העיקרית מהסיפור.

 

דיקסי עצמה לא הגיבה מלבד שאמרה שזו לא המתיחה המוצלחת ביותר של ברייס, אבל אימה, היידי, יצאה להגנתה ואמרה כי הדבר לא מכבד כלל את ביתה ואת הזוגיות שלה עם נואה, וכי דיקסי נפגעה מכל שהתרחש. לנו רק נותר לקוות שברייס יצליח להישאר בגבול הטעם הטוב במתיחות הבאות.

נואה ודיקסי © צילום מאינסטגרם
תגובות