ברוח האולימפיאדה: הסלבס שאולי לא ידעתם שהיו ספורטאים. צילום מאינסטגרם

ברוח האולימפיאדה: הסלבס שאולי לא ידעתם שהיו ספורטאים

בזמן שכולנו נהנים מהאולימפיאדה המרשימה, אספנו לכם רשימה של כמה מהכוכבים האהובים בארץ ובעולם שהחלו את דרכם בעולם הספורט!

כולנו מתמלאים בגאווה בספורטאים המדהימים שלנו שמייצגים אותנו בכבוד באולימפיאדה. לכן, לכבוד המאורע החגיגי אספנו לכם רשימה של סלבס שכנראה תופתעו לגלות שבעבר עסקו בתחום הספורט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נאיה בינשטוק - קפיצה לרוחק

השחקנית המוכשרת נאיה בינשטוק פרצה רק לפני כשנתיים והיום היא מככבת בסדרות נוער שזכו לאהדה רבה, ביניהן גם הסדרה "פלמ"ח" שזכתה לעונה שנייה. מה שאולי לא ידעתם עליה הוא שבתור תלמידת חטיבה היא הייתה ילדה ספורטאית שהשתתפה בתחרויות אתלטיקה שונות. בראיון שערכנו איתה היא סיפרה שהייתה עוסקת בספורט בתקופת החטיבה ואפילו זכתה במקום חמישי בארץ בקפיצה לרוחק. פייר? התרשמנו!

© שוקה כהן

שון לוי - כדורסל

הדוגמנית הישראלית שון לוי נחשבת לאחת ההבטחות בתעשיית הדוגמנות העולמית. ברזומה שלה תוכלו למצוא הפקות אופנה ל-"ווג", תצוגות אופנה ל-"קנזו" ו"סן לורן" וצילומים ל"פראדה". כאשר רואים את לוי עם הגוף האתלטי בגובה 1.80 ניתן לנחש שמדובר בספורטאית עבר. לוי אכן הייתה ספורטאית, היא הייתה שחקנית כדורסל בקבוצת בנות הרצליה. למעשה היא התגלתה על ידי אלינור שחר בזמן משחק כדורסל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ? BIG SEAN ? (@sean_levyy)

יהודה בוחבוט - כדורגל

את השחקן יהודה בוחבוט הכרנו עוד כשהיה ילד חמוד והשתתף בבנים והבנות. מאז, פרץ כשחקן בסדרה "ספיידרז" והוסיף לרזומה שלו עוד תפקידים ראשיים בסדרות "בת השוטר" ו"זאת שלי" שעלתה לאחרונה בניקלודיאון והיד עוד נטויה. חוץ משחקן ודוגמן, הוא היה גם שחקן כדורגל בליגה ובאופן כללי יש לו אהבה גדולה לתחום הספורט. בנוסף לכדורגל, הוא היה גם מתאגרף ושחקן טניס. אין לנו ספק שאם הוא לא היה בתחום הבידור היינו כנראה שומעים עליו בתור ספורטאי צמרת.

© שוקה כהן

בר ברימר - כדורגל

גם השחקן העסוק בר ברימר עסק עולם הכדורגל ואף היה שחקן פעיל בעצמו. בתקופת הצבא החליט לפרוש מהמקצוע כיוון שלא הצליח לשלב בין השניים. מזל, כי הרווחנו אותו בעולם הבידור!

© צילום מאינסטגרם

אברהם ארנסון - טניס

השחקן האהוב שכובש את המסך היה בכלל שחקן טניס פעיל, כזה שמשתתף בלא מעט תחרויות ומדורג בארץ במיקומים מפתיעים ולמעשה זה בכלל היה החלום שלו. גם ארנסון החליט לפרוש והתמקד בעולם המשחק. שמישהו ילהק אותו לתפקיד של שחקן טניס!

© שי פרנקו

אמה ווטסון - הוקי

אמה ווטסון היא לא שחקנית רגילה, מדובר בעילוי בתחום המשחק. כולנו התאהבנו בה כאשר היא שיחקה בגיל כל כך צעיר בסרט הארי פוטר. מה שמבדיל אותה משחקניות אחרות היא שהקריירה המפוארת שלה במשחק לא עצרה אותה מללמוד תואר באוניברסיטה היוקרתית "בראון". בזמן לימודיה בבראון ווטסון גילתה כישורים מרשימים בהוקי כאשר הצטרפה לנבחרת ההוקי של האוניברסיטה.

© Gettyimages.IL/Dia Dipasupil

אלזה הוסק - כדורסל

כאשר חושבים על בנות גבוהות ישר עולה לראש מקצועות הדוגמנות והכדורסל. במקרה של דוגמנית העל אלזה הוסק זו הייתה הדילמה שלה בתחילת הקריירה שלה בתור דוגמנית. כאשר הוסק התגלתה היא הייתה שחקנית כדורסל מקצועית בשבדיה ונאלצה לבחור בין פיתוח הקריירה בתור דוגמנית או להמשיך בתחום הכדורסל, הוסק בחרה בדוגמנות. מה שהתברר כבחירה מצוינת היות והיא אחת ממלאכיות "ויקטוריה סיקרט" הכי מצליחות בעולם. אבל למרות שבחרה בדוגמנות, ניכר שלא הזניחה את התחביב וניתן למצוא סטורים שלה באינסטגרם משחקת כדורסל.

© gettyimges.IL\Slaven Vlasic

קייט מידלטון - הוקי

לפני שקייט מידלטון הפכה להיות הדוכסית של קיימברידג' ואחת הנשים הכי מפורסמות בעולם, היא הייתה משחקת הוקי ואף מתחרה בתחרויות. מידלטון נהגה לשחק בהוקי בתקופת הפנימיה וגם באוניברסיטת סנט אנדרוז, בה היא פגשה את בעלה. בשנת 2012 לפני שהתקיימה אולימפיאדת לונדון, מידלטון נפגשה עם נבחרת ההוקי באימון והרשימה אותם בכישוריה.

© צילום: GettyImages.il/WPA Pool

בריטני ספירס - כדורסל

בריטני ספירס ידועה כאחת מכוכבות הפופ הכי גדולות אי פעם. זאת בזכות שירים קליטים, קול מתאים וכישורי ריקוד מרשימים. חוץ מכישוריה בספורט בתור רקדנית מדהימה בריטני הייתה גם שחקנית כדורסל בנבחרת התיכון שלה, ממש לפני שפרצה בתור זמרת עם הלהיט "Baby one more time".

© gettyimges.IL\ Gabe Ginsberg

טום קרוז - כדורגל

טום קרוז הוא אחד השחקנים הכי מוערכים בעולם, אבל האם ידעתם שהוא היה שחקן כדורגל לפני כן? כן, שמעתם נכון! לפני שטום התחיל את הקריירה שלו במשחק הוא היה שחקן כדורגל מוכשר, אך מה שעצר אותו היה פציעה שעבר. הפציעה הובילה אותו להשתתף בתור שחקן בהפקת משחק בבית ספר והשאר היסטוריה. אנו מניחים שהכול קורה מסיבה בכל זאת.

© באדיבות yes

היילי ביבר - בלט

היילי ביבר מפורסמת כבר מגיל צעיר מאוד, זאת בזכות אביה השחקן המפורסם סטיבן בולדווין. כאשר גדלה צברה עוד פרסום כאשר הייתה בזוגיות עם הזמר ג'סטין ביבר מה שהוביל לנישואים איתו ובהמשך המשיכה לעשות כותרות כפאשניסטה ודוגמנית. מה שאולי תופתעו לגלות הוא שביבר הייתה בלרינה מוכשרת לפני נישואיה עם ג'סטין ואף התאמנה בתיאטרון הבלט האמריקאי.

© צילום מסך מאינסטגרם haileybieber@

ג'סטין טימברלייק - גולף

ג'סטין טימברלייק היה נחשב לאחד מכוכבי הפופ הכי הסקנדליסטים בתחילת שנות ה-2000, עם הזוגיות הסוערת שלו עם בריטני, שמה שבטוח לא גרעה מהפרסום שלו. טימברלייק בעצמו בעל כישורי ריקוד מטורפים לכן העובדה שהיה ספורטאי לפני כן כנראה לא תפתיע רבים מכם. טימברלייק התחיל לשחק גולף כשהיה בן 12 ומאז לא הפסיק. בראיון סיפר שכאשר הוא משחק גולף הוא זוכה בהזדמנות להתבודד מהעולם.

 

 

תגובות