רכילות בקטנה: אוליביה עונה להאשמות על העתקה. Gettyimages.IL/Chip Somodevilla

רכילות בקטנה: אוליביה עונה להאשמות על העתקה

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הכוכבת שהשיקה מותג חדש, קמילה קביו משתפת על התקופה האחרונה והכוכב שלוהק לסדרה חדשה

אם הייתם עסוקים בלמצוא דרך לקרר את עצמכם בחום ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסטייל

הדוגמנית והיזמית קים אדרי השיקה את מותג הביוטי החדש שלה KIKAS. אדרי שתחגוג בסופ״ש 29, הזמינה את כל הסלבס האהובים: נטלי דדון, עדן בן זקן ובעלה שוקי ביטון, אירית רחמים, בל אגם, שר פיטנס, נועה בני, מור חממי ורון אלוף, מעיין אשכנזי, ירדן אדרי ונוספות.

© אור גפן, יחסי ציבור

חיים בסרט

הכוכבים האהובים: שירלי לוי, עידן תלם, בן קיסר, שחר ליבנה ואורין ג׳ולי, התייצבו השבוע ביס פלאנט ראשון לציון כדי ליהנות מהשקת הסרט החדש של ״יחידת המתאבדים״. אלו נהנו מצפייה לפני כולם בסרט המדובר של העונה באולם ה-4Dx וה-IMAX.

© אמיר יעקובי

עשור חדש

ביום שלישי האחרון חגג שימי שרגא (הבעלים של מחסני הנמל) יום הולדת 40 במסיבה מושקעת וכולם הגיעו לחגוג לו ב"נור 28" ביפו. ליאור סושרד, שירי מימון ובעלה יוני, אסי ועדי בוזגלו, עדי הימלבלוי, ישראל אוגלבו, רן דנקר, קובי אפללו, קובי פרץ ועוד. על החלק האמנותי הופקדו: סושרד, דנקר ושלישיית מה קשור.

עוד עשור חדש

הטיקטוקרית יסמין עומרי חגגה אמש (ה׳) יום הולדת 20 בשלוותא בתל אביב ובהפקת שון בלאייש. אל החגיגה הגיעו ליאם ואלין גולן, הטיקטוקרית אביבנס, יוחנן טווינה, אוריאן ספיבק, מתן פרץ, גל גהלי, אנה פינצ׳וק והסוכן רוברטו בן שושן.

© אור גפן

חייה של אוליביה

הכוכבת שרק עולה ועולה לא מפסיקה לככב במדורי הרכילות! אוליביה רודריגו חשפה בראיון למגזין GQ כי בדירתה החדשה היא מיסגרה תמונה ובה ציוץ של קארדי בי עליה ובו חיזקה והרימה לה; בנוסף ענתה לזמרת קורטני לאב שהאשימה אותה בהעתקת עטיפת האלבום, ״למען האמת זה פשוט מחמיא לי שהיא יודעת מי אני״, ולא הסכימה להתייחס לנושא מעבר לכך.

© oliviarodrigo@ מתוך אינסטגרם

לא נח

אופק פסח (״סקיי״,״מעילה״, ״המפקדת״) לוהק לסדרת הנוער החדשה ״מיוחדת״ (כאן חינוכית) לצד בר מיניאלי, נועה אסטנג׳לוב, דנה לב ועוד. פסח יגלם את דמותו של מיכאל, נעם חכם ומצחיק אבל שתמיד נתפס כידיד הטוב בלבד.

© עמית נעים

באים להתארח

ומי לוהקו לתפקידי אורח חדשים? אור עדי לוהק לתפקיד אורח בעונה החדשה של ״אבא מטפלת״ (טין ניק) המצטלמת בימים אלו; יהודה בוחבוט, אברהם ארנסון, תומר הכהן (נינג׳ה ישראל, מצולמים) ואסף גרניט יככבו בתפקיד אורח ב״לבד בבית 2״ (כאן חינוכית).

© אינסטגרם, אור דנון

לא רגילה

קמילה קביו שיתפה איך זה לשחרר מוזיקה בתקופה הקורונה, והיא טענה שזה לגמרי מוזר. הכוכבת שיתפה כי היא מאוד אוהבת לשחרר שירים חדשים אך מתחילת הקורונה היא לא מקבלת את האנרגיה המוכרת לה מאנשים ומהקהל כי היא לא פוגשת אותם ומסתמכת רק על מה שקורה ברשת. קביו טוענת שהאנרגיה לא עוברת אותו הדבר, במיוחד שהיא בעצמה לא מאותם אנשים שיבדקו את הרשתות החברתיות. ״אני מקווה שהדברים ישתפרו בעולם״, סיכמה בראיון.

© gettyimages_IL/Kevork Djansezian
תגובות