רכילות בקטנה: הכוכבת שחשפה את הפרידה.  adobestock

רכילות בקטנה: הכוכבת שחשפה את הפרידה

השבוע ב״רכילות בקטנה״: צ׳ארלי דמילו בוידוי מפתיע, האודישן של הכוכבת הישראלית לסרט של דיסני וג׳ייקוב אלרודי משתף בסיפור רומנטי

אם הייתם עסוקים בעוד בילוי כייפי בחופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

אופסי...

קיין קופר, המפיק של טיילור סוויפט פוטר מהצוות של טיילור לאחר שחשף את הפרויקטים הקרובים של סוויפט. באחד מהם חשף כי האלבום העשירי של טיילור סוויפט כולל שיתוף פעולה עם הזמרת סלינה גומז. קופר העלה סטורי לאינסטגרם ובו הוא כותב בזעם "אתם לא מכירים את הסיפור שלי, לא אכפת לי לחשוף עוד מידע עכשיו"

אבא ובן גם במציאות

מייקל קונסואלוס חוזר השבוע ל"ריברדייל" ומציג שוב את הגרסה הצעירה יותר של חירם לודג'. אביו האמיתי של השחקן בן ה -24, מארק קונסואלוס, עשוי להופיע בתוכנית, ומשחק כמובן את חירם המבוגר. בשאלות ותשובות באינסטגרם של ריברדייל, מייקל שיתף סיפור מצחיק על האודישן "כשנכנסתי למקום האודישן, ממש כולם בחדר ההמתנה נראו כמו אבא שלי. אז כן, זה היה די מוזר". בנוסף שיתף שהעבודה עם אביו בסדרה הייתה מהנה מאוד "היו לנו כמה סצנות מעולות ביחד ועם השפם הוא אפילו נראה כמו סבא שלי בחיים האמיתיים".

© מתוך רייברדיל, CW

אהבה אמיתית

ג'ייקוב אלרודי, כוכב "דוכן הנשיקות", מספר את הסיפור מאחורי השיער שהיה לו בזמן הסגר. "תמיד רציתי שיהיה לי תספורת מולט, עם שיער מגולח רק בצדדים אבל אמא שלי אף פעם לא הסכימה". סיפר ג'ייקוב. אז איך בכל זאת? "תוך שבוע מיום ההיכרות שלי ושל חברה שלי, קאיה (גרבר - ש״צ), היא לקחה אותי לשירותים וסיפרה אותי עם מספריים בבית"

© Gettyimages.IL/JP Yim

השקות, אולימפיאדה וספרים

השבוע התקיימה השקת הספר של אלינור סלע "מחיים של הרשאה לחיים של השראה" בעיצובו של פדי מרגי, אביו של יהונתן מרגי. פיטר פלצ'יק הגיע לקחת חלק באירוע היישר מאולימפיאדת טוקיו. פלצ'יק עלה על הבמה לספר לקהל על ההשראה שקיבל במהלך חייו והובילה אותו להיות הספורטאי שהוא כיום "התחברתי לספר שכתבה אלינו סלע כי גם אנחנו הספורטאים, כמו שחקנים נמצאים על הבמה, עובדים על עצמנו יום יום ומחפשים את המשמעות ואת הכוחות וההשראה להמשך. אני שמח שהצלחתי ומודה לכולם על האהבה הגדולה שאני מקבל וממשיך להסתכל קדימה ולשאוף לעוד".

© אור גפן, יחסי ציבור

חושפת פחות

בראיון חדש שנערך עם צ׳ארלי דמילו, שיתפה הכוכבת כי היא כבר פחות חושפת את רגשותיה ברשתות מבעבר. "הבנתי שככל שאני מראה רגשות, כך אנשים יותר מנסים להוציא ממך את הרגשות האלו", אמרה והוסיפה: "לפעמים לוקח זמן להבין את הרגשות שלך במיוחד כשאני נערה וכשאני לומדת מי אני ואיך להתמודד עם כל דבר"

© @charlidamelio מתוך אינסטגרם

מתכוננות לחגים

גל גברעם והדוגמנית שון לוי, נבחרו להוביל את קמפיין רשת Laline לקראת ראש השנה. הקמפיין החדש יחשוף את השקת סדרת Diamond Radiance. זה הקמפיין הראשון של השתיים יחדיו.

© מאיר כהן, באדיבות יחסי ציבור

עונה אמיתי

בסשן שאלות-תשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה - שירן סנדל חשפה כי והחבר נפרדו, וכרגע היא מחפשת דירה חדשה לעבור אליה. כרגע היא מתגוררת אצל ישראל קטורזה ואשתו סורלה, אך סיפרה שלמרות הנוחות היא רוצה לעבור למקום משלה בקרוב.

© ניר פקין, באדיבות יחסי ציבור

כמעט בינלאומית

אחת מחברות הנבחרת הבולטות העונה ב״כוכב הבא״, דורין הירבי, חשפה כי הייתה מבין המועמדות המובילות לגלם את יסמין בגרסת הלייב אקשן של דיסני ל״אלאדין״. הירבי חשפה כי הגיע הלשלבים מתקדמים ואף עשתה מאטצ׳ים עם כמה מהשחקנים ואת הסוף - כולנו כבר ראינו על המסך. אם חיפשתם עוד נקודה ישראלית, נזכיר כי עומר חזן שיתף בעבר כי גם הוא נבחן לאותו הסרט בתפקיד אלאדין.

© מתוך הכוכב הבא, קשת 12

מפגש פסגה

כוכבות ״הבלוגריות״, הדוקו ריאליטי החדש של HOT בידור, משיקות את הסדרה בכיכובן. השבוע נפגשו חמש הבלוגריות המובילות בישראל יובל כספית - אושיית אופנה וסטייל, עינב כהן - פאשניסטה מכתיבת אופנה, רוני שינקמן - אושיית זוגיות ויחסים, שיינא גרשוביץ'- אייקונית לבריאות, תזונה ואורח חיים בריא וספיר אביסרור- האמא הכי נכונה ברשת, לחגוג את עליית הסדרה.

© אביב חופי, HOT

הילדים של ביונסה

כבר שנים שביונסה לא מפסיקה להפתיע אותנו. הפעם קולקציה חדשה למותג הבגדים שלה, אייבי פארק. הקולקציה החדשה שנקראת רודיאו כוללת גם קולקציית קטנטנים אליה ליהקה ביונסה את ילדיה לככב בהם. בתה הבכורה בלו אייבי, וגם התאומים רומי וסיר למרות שלא נוטה לחשוף אותם לעיתים קרובות. ביונסה מספרת כי הרעיון דווקא התחיל בחיים המשפחתיים הפרטיים וזלג לעולם המקצועי. "בחופשות המשפחתיות שלנו אנחנו אוהבים לתאם את האאוטפיטים שלנו", היא מספרת בראיון חדש להרפר׳ס באזאר, ״הילדים שלי לרוב איתי על הסט בצילומים, ובעבר מצאנו את עצמנו מלבישים אותם בבגדים במידה אקסטרה אקסטרה סמול כדי שנוכל להיות תואמים".

השקרניות החדשות

צילומי הסדרה החדשה של "שקרניות קטנות" (שתיקרא: "שקרניות קטנות: החטא המקורי") של HBO Max יוצאים לדרך. השבוע נחשפו שני ליהוקים חדשים לקאסט הנשי הראשי - זריה שתגלם את פארן ומאליה פיילס שתגלם את מיני. השתיים מצטרפות לשלוש הבנות שכבר נחשפו בעבר - בילי מדיסון, צ׳נדלר קיני ומאיה רפיקו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Roberto Aguirre-Sacasa (@writerras)

מי התקפל?

נבחרת כוכבי הרשת של סמסונג ישראל (וביניהם: מיכל מצוב, אנג'ל ברנס, שחר טבוך, פדיקסול, ליאור בוכנר, משפחת ספיר, דניאלה דואק, מור זיתוני ונוספים, לקחו השבוע חלק בתחרות ״מי יתקפל ראשון״ לרגל השקת מכשירי ה-GalaxyZflip3. בתחרות שארכה יותר מ-6 שעות, עמדו הכוכבים במשימות רבות עם יד אחת. אם תהיתם מי התקפל אחרון - מדובר בכוכב הרשת והטיקטוק מור זיתוני.

© באדיבות יחסי ציבור סמסונג
תגובות