הסלבס שנשארו חברים גם אחרי הפרידה.  adobestock

הסלבס שנשארו חברים גם אחרי הפרידה

מי אמר שאי אפשר לשמור על יחסים טובים אחרי פרידות מתוקשרות? קבלו כמה מהכובים שהצליחו לעשות זאת בגדול!

זוגיות היא דבר מורכב בפני עצמו, וזוגיות של מפורסמים מול עיני הציבור אפילו עוד יותר. אך לא פחות מורכב ומסובך, הן הפרידות הציבוריות. מהלכים רבים מאופיינים לפרידה שכזאת: הורדת עוקב, מחיקת תמונות משותפות, ובמקרים קיצוניים עקיצות ולכלוכים אחד על השני בסטורי. אך יש מקרים מאוד מאוד מסוימים שגורמים לנו לחשוב ״איך גם כשהם נפרדים הם עושים את זה באופן מושלם?״.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מקרים בהם האקסים נשארים ידידים, שהמערכת יחסים נשארת מכבדת, מפרגנת, ותומכת. אפילו לאחר שפורסמה הפרידה של נועה קירל ויהונתן מרגי, זוג האקסים המשיך להגיב אחד לשני תגובות מפרגנות באינסטגרם, והמשיכו לפרגן ולכבד אחד את השני בראיונות. השיא נשבר כשלאירוע ההשקה של האלבום החדש של יהונתן (שהתרחש לאחר הפרידה) הגיעה קירל בכבודה ובעצמה ואף חיבקה את מרגי. בשביל להכניס קצת חיוביות בין כל הפרידות הקשות, אספנו עבורכם חמישה של זוגות ששמרו על קשר חברי בתור אקסים.

 

ג׳ניפר אניסטון ובראד פיט

אניסטון ופיט התחילו לצאת אי שם ב-1998 ומיד הוכרזו כפאוור קאפל הוליוודי. במשך שבע שנים הזוג הופיע יחד בשטיחים אדומים, אירועיים תקשורתיים, ודגמן זוגיות פוטוגנית במיוחד. עד שב-2005 הזוג הפרידו כוחות בהודעה תקשורתית מחושבת ומכבדת ״ההחלטה הזאת היא תוצאה של שיקול עם המון חשיבה״. במשך שנים הקשר בין זוג האקסים היה קר, אך זה השתנה ב-2017 כאשר דיווחים העידו שהשניים מדברים. מאז הקשר החברי של אניסון ופיט רק התחזק ובראד אף נכח ביום הולדתה החמישים של ג׳ניפר. הקשר הטוב הוכח בטקס ה״SAG" ב-2020 כאשר החברים הטובים תמכו ופרגנו אחד לשני, דיברו, צחקו, והצטלמו מחובקים.

© gettyimges.ILVivien Killilea

ג׳ניפר לופז ומארק אנטוני

אם כבר ג׳ניפר, זוג אקסים נוצץ נוסף הוא ג׳ניפר לופז ובעלה לשעבר מארק אנטוני. בזוגיות בת שש שנים, לופז ואנטוני הספיקו להכריז על הזוגיות במופע גראמי מפואר, לעבוד על סיבוב הופעות משותף ועל סרט משותף, להביא לעולם תאומים מתוקים, להתראיין ולהחמיא אחד לשני בלי סוף. אך כמו רוב הדברים הטובים, גם הזוגיות של לופז ואנטוני הגיעה לסיומה. זה קרה בשנת 2011, ״זו הייתה החלטה קשה מאוד״, חלקו השניים. אך באופן מפתיע, רק כמה חודשים לאחר מכן הם התחילו לעבוד יחד על שיתוף הפעולה הבא שלהם. הם שמרו על קשר טוב וב-2017 הכריזה ג׳ניפר ״אנחנו כמו חברים הכי טובים״. היא הוסיפה ״אני חושבת שהפרידה עזרה לקשר שלנו והפכה דברים לטובים יותר״.

© gettyimges.IL\Christopher Polk

ריטה ורמי קליינשטיין

ריטה ורמי היו אחד הזוגות המוערכים במוזיקה הישראלית. השניים הכירו בלהקה צבאית ומאז שחררו להיטים משותפים במשך שנים. בנוסף למוזיקה המשותפת הזוג הספיק גם להביא שתי בנות שהפכו לכוכבות בפני עצמן. אך ב-2007 להפתעת כולם הם החליטו להפריד כוחות והתגרשו. אין ספק שהאקסים היו צריכים זמן לעצמם, אך אחרי כמעט 14 שנים, הם חזרו לקשר והתאחדו למופע משותף על מנת להחיות את היצירה המשותפת שלהם.

 

קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק

את זוג האקסים המפורסמים אנחנו מכירים כבר משנת 2007 כששודרה לראשונה הסדרה על חייה של משפחת קרדשיאן. כבר מאז הקשר של השניים היה מלא בקשיים ומכשולים, אך למרות זאת הם הספיקו להביא שלושה ילדים. ב-2015 הזוג נפרד, אך האהבה שלהם אחד כלפי השני לא הסתיימה. האקסים מאז מגדלים את ילדיהם במשותף ביחסים טובים, מטיילים יחד בעולם, מגיעים יחד לאירועים ומפרגנים אחד לשני ללא סוף. יש לנו תחושה שיש כמה אקסים בתעשייה שהיו יכולים ללמוד מהם לא מעט.

© gettyimges.IL\Chris Weeks

 

תגובות