הסלבס ששיתפו בחוסר הבטחון שלהם. מיכה לובטון, רשת 13

הסלבס ששיתפו בחוסר הבטחון שלהם

לא הכל נוצץ בחיי הזוהר: גם הכוכבים הגדולים יכולים להרגיש חוסר בטחון ולחשוף אותו בפומבי כדי להעביר מסר חשוב הלאה

פעם אחת לפחות במהלך היום, יוצא לרובינו להכנס לאינסטגרם ולגלול בפיד האינסופי המציג מצג שווא של ׳שלמות׳. תמונות מחופשות מפתות, בתים מפוארים, עור חלק כמו תינוק, בגד נחשק, או גוף משורטט, זה רק קומץ קטן מהתמונה של החיים המושלמים, שכפי שנדמה ברשתות החברתיות, יש לכל אחד חוץ מאיתנו. אך לאחרונה יותר ויותר מפורסמים החלו משתפים גם במה שהם פחות אוהבים בעצמם, ולהראות שגם זה בסדר. אספנו עבורכם כמה מהסלבס שפתחו בכנות ובאומץ על חוסר בטחון שהם מרגישים, להראות שהם בדיוק כמונו וגם כדי להעביר מסר חשוב הלאה - זה בסדר לא להיות מושלמים, וגם ברגעים שאנחנו הכי לא שלמים עם עצמנו - צריך לחבק את עצמנו חזק ולאהוב את מה שאנחנו רואים במראה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי רן מנקס

השחקנית מטפחת גם קריירה כדוגמנית, מה שגורם לעיסוק במראה החיצוני להיות כמעט בלתי נמנע. בשנים האחרונות מתמודדת מנקס עם בעיה בריאותית שמתבטאת על עור פניה כאקנה. התופעה הנפוצה מצליחה להשפיע ולפגוע בבטחונם של אנשים רבים, ובפוסט חושפני באינסטגרם, מנקס חשפה בעבר שגם בה זה פגע: ״אוי זה באמת די מגעיל״, ״פאדיחה לצאת ככה מהבית״, ״מה יחשבו עליי״, ״אני נראית מלוכלכת״. אך בסוף הפוסט היא הבהירה שהיא לגמרי שלמה עם המצב: ״סליחה מראש אם זה קצת מגעיל, אבל וואלה זאת אני ואין לי רצון לייפות את המציאות״. פייר? מנקס מצליחה להפוך אפילו את החוסר בטחון שלה למדהים, וגרמה לנו לאהוב את עצמנו קצת יותר.

מייגן פוקס

השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס נתפסת כמודל היופי כמעט בכל רחבי העולם. לכן אולי תתפלאו לשמוע שאפילו הכוכבת היפייפיה לא תמיד אוהבת את עצמה. באומץ רב הכוכבת חשפה לאחרונה שסובלת מהפרעת גוף דיסמורפית, בה היא מוטרדת בצורה מופרזת ממאפיינים בהופעתה החיצונית שנתפסים בעיניה כפגמים. היא מספרת בראיון ״אנחנו יכולים להסתכל על מישהו ולחשוב ׳וואו, הבן אדם הזה כל כך יפה, החיים שלהם בטח כל כך קלים׳, אבל הם כנראה לא באמת מרגישים כך כלפי עצמם״. פוקס הוכיחה לנו את המציאות הכואבת, שלא משנה כמה יפים ניהיה, תמיד נמצא משהו בעצמנו לשנוא.

תום חיימוב

כוכב האח הגדול נחשף לראשונה לציבור בתוכנית הריאליטי, שם גם הכיר את בת זוגו גל גברעם. בפריים טיים מול המדינה כולה, באומץ רב, חשף לא פעם ולא פעמיים את החוסר בטחון שמרגיש כלפי עצמו. גם מחוץ לתוכנית, בראיונות ובחשבון האינסטגרם שלו, שיתף תום שכבר מילדות לא אהב את הגוף שלו, ונאלץ להתמודד עם זה במהלך כל חייו. ״חלק גדול מהחיים שלי אני מתמודד עם הפרעות אכילה", סיפר בראיון למאקו. המודעות שטום מעלה להפרעות אכילה בקרב גברים הכי חשובה ומשמעותית מאוד ומגיעה לו מלוא ההערכה על כך.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

בילי אייליש

אייליש היא אחת הזמרות המצליחות בעולם, היא רוקדת ושרה על הבמות הגדולות בעולם בשיא הבטחון, אבל העבר שלה העיד אחרת. הזמרת חשפה בראיונות שונים בעבר שהתחילה להתמודד עם חוסר בטחון בנוגע לתדמית הגוף שלה כבר בגיל צעיר כשהשתתפה בחברת ריקודים תחרותית. ״זה היה השיא של הפרעת הגוף הדיסמורפית שלי. לא יכולתי להסתכל במראה בכלל״, אמרה. בראיון אחר היא סיפרה: ״שנאתי את הגוף שלי. הייתי עושה הכל בשביל להיות באחד (גוף) אחר״. חשוב לציין כי היא פועלת מאז לחיזוק נערות ומסרים בנושא הכל כך חשוב והיא ניתבה את חוסר הבטחון שלה למסר עבור העולם.

© Gettyimages.IL/Michael Loccisano

קנדל ג׳נר

על אף היותה הדוגמנית עם השכר הגבוהה בעולם, אפילו לקנדל ג׳נר יש לא מעט דברים שהיא לא מרוצה מהם בעצמה. כבר במהלך הסדרה על חיי המשפחה של קרדשיאן-ג׳נר, קנדל חשפה מעט על התמודדותה עם חוסר הבטחון בנוגע לאקנה על פניה. היא הייתה נוהגת לכסות אותו באיפור ולהסתירו. ״זה לגמרי הרס לי את הבטחון העצמי, לא הייתי מסוגלת להסתכל על אנשים כשדיברתי איתם״.

© צילום מסך מאינסטגרם

נטלי דדון

בין כל הכותרות הרכילותיות סביבה: דדון משתדלת להעביר לעוקביה מסרים וערכים משמעותיים וחזקים לאורך כל דרכה. היא שיתפה המון על דימוי גוף, על התמודדות עם הפרעות אכילה ועוד. היא אף שיתפה שהתקופה בה הרגישה את החוסר בטחון בצורה הכי חזקה, ובה היא הכי לא אהבה את עצמה הייתה בגיל ההתבגרות. ״בשיא ההתבגרות סבלתי מאקנה, שנאתי את האף שלי, את השיניים. הסתובבתי עם תחושה שאני לא יפה, ספגתי עלבונות מהסביבה אבל בעיקר עלבון שלי מול עצמי״.

© צילום: מיכה לובטון
תגובות