ליטרלי: שמות שלא שמתם לב אליהם בסדרות. מתוך״או בוי״ ו״אילת״, ערוץ הילדים

ליטרלי: שמות שלא שמתם לב אליהם בסדרות

יצא לכם לצפות בסדרות שונות ולתהות למה לדמויות קראו בשם מסויים? אז אספנו כמה מהשמות הללו והבאנו לכם את המשמעות הכפולה!

ישנן דמויות בסדרות שונות שהשמות שלהן די מסגיר את מהותן, מעין בדיחה של היוצרים והתסריטאים. מ״אילת״ ועד ״השיר שלנו״, אספנו כמה דמויות עם שמות בעלי משמעות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קרני - אילת

זוכרים את קרני מסדרת הנוער ״אילת״? אז לא סתם היא נקראה כך! בגלל שבעלילה הדמות אלרגית לקרינה, היוצרים החליטו להעניק לה את השם המתבקש...

 

לי פס - מחנה אבא

דמותה של קים אור אזולאי בסדרה הקומית ״מחנה אבא״ מסתירה משמעות משעשעת וצה״לית במיוחד, בהתאם לעלילת הסדרה. לי פס, המתגוררת בבסיס יחד עם אמה, נקראה כך ולא ״ליפז״ כיוון שהמושג ״פס״ הוא מונח צבאי! (מעין יום/חצי יום חופש מהצבא).

© ענבר לוי, באדיבות yes KIDZ

גילה בלות - מורובוט

בסדרה הקומית ״מורובוט״ החליטו לצחוק על המורה המבוגרת ובהתאמה ניתן לה השם ״גילה בלות״, כלומר - גיל הבלות. הבנתם?

© רונן פדידה

שרון סילבר וגבעון כספי - השיר שלנו

תמיד תהיתם למה גבעון החליט לבחור בשם המשפחה כספי לכשהחליט להסתיר את זהותו בפני נועה שחר? התשובה היא כי שם המשפחה האמיתי שלו היה סילבר! עדיין לא מבינים את הקשר? אז סילבר פירושו כסף באנגלית, כלומר כספי...

 

ירדנה טמיר - השיר שלנו

כאן מדובר בקריצה אל מאחורי הקלעים. המנהלת המיתולוגית של ״האקדמיה למוזיקה״ למעשה קיבלה ערבוב של שמה של טמירה ירדני מ״טדי הפקות״.

© מתוך השיר שלנו, yes

חורף דיין - השיר שלנו

זוכרים את חורף דיין, החבר של נינט מהעונות המתקדמות יותר? כאן מדובר גם בערבוב על ערבוב שכן דמותו של חורף היא מעין קריצה אל אביב גפן, שעבד באותה תקופה עם נינט. אז מה הקשר לשם הדמות? במקום אביב, בחרו בעונה אחרת - חורף, ובמקום גפן בחרו בדיין. למה דיין? כי משפחתו של אביב קשורה אל משפחת דיין המוכרת.

© yes ו-טדי הפקות

עלמה וזוהר - או בוי

החברות הטובות מהסדרה המצליחה למעשה משלימות אחת את השנייה. מה זאת אומרת? אם תקראו לשתיהן בשם הפרטי יחד, תקבלו את שמה של הזמרת הויוצרת המוערכת - עלמה זהר.

 

משפחת גילמן - פוראבר

לא חשבתם ששם המשפחה גילמן הוא לחינם נכון? תסמכו על אורי גרוס שגם כאן חשב על דו משמעות והפעם הוא שיחק על עניין הגיל בסדרה.

משפחת גילמן
משפחת גילמן © צילום: רפי דלויה
תגובות