באמצע צילומים: התראת שווא על פיגוע בסינמה סיטי. צילומים מאינסטגרם

באמצע צילומים: התראת שווא על פיגוע בסינמה סיטי

דיווח כוזב של נער על פיגוע בסינמה סיטי ראשון לציון, הוביל לבהלה המונית ולמנוסה של הנוכחים במקום • קווין רובין, אוראל צברי ויועד דץ נכחו במקום לצלם וולוג חדש ונאלצו להסתתר במחסן קרוב לשעה

היוטיוברים והשחקנים קווין רובין, אוראל צברי ויועד דץ העלו אמש (מוצ"ש) סטורי לא שגרתי - ובו הם חלקו עם הקהל סיפור מפחיד במיוחד שקרה להם באמצע צילומי וולוג חדש בסינמה סיטי בראשון לציון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רובין שיתף את הקהל בדמעות כי במהלך צילומי וולוג במתחם, נסו כל הנוכחים במקום לאחר שצץ חשד לפיגוע - בעקבות קריאות חוזרות של אחד הנוכחים במקום. קווין ושותפיו לוולוגים - צברי ודץ, התפנו למחסן של חנות במקום ושהו שם במשך 40 דקות - בהם נותרו ללא מענה לאשר אירע בחוץ, למרות ניסיונתיהם להבין מה בעצם קרה.

"היה בום, אנשים התחילו לרוץ בסינמה בצרחות", חלק רובין עם עוקביו והוסיף: "הייתי בתוך חנות ורצתי עם אוראל ויועד ודרואן המפיקה לתוך המחסן ולא ידענו מה קורה בחוץ. התקשרתי למשטרה וביקשתי להתעדכן מה היה כי ראיתי מלא אנשים רצים".

לאחר מכן התברר להם כי נער החליט להכריז "בהלצה" ובקול רם כי יש פיגוע במתחם, מה שהוביל לבהלה המונית, מנוסה ולחרדה של הנוכחים, וכן לקריאת כוחות למקום.

"בסוף התברר שאיזה ילד טמבל פשוט צעק 'פיגוע' בלי סיבה וחשב שזה מצחיק", סיפר הכוכב על סיום האירוע. "כ-400 איש פשוט רצו על נפשם בתוך הקניון. זה לא מצחיק לצחוק על דבר כזה! התקף החרדה שאני עברתי שם בתוך המחסן, כשאני לא יודע אם אני בכלל יכול לצאת..."

 

תגובות