שחר טבוך חושף בדמעות: "היה מודל להערצה עבורי". אסף חן

שחר טבוך חושף בדמעות: "היה מודל להערצה עבורי"

א' עד ת' חזרה ובגדול! האורח הראשון שלנו הפעם הוא השחקן והזמר שחר טבוך שסיפר לנו על סגירת המעגל המפתיעה, הסירוב שהוא קיבל בפריים טיים מול מאות אלפי צופים, הקשר עם לי בירן וגם: על החברים הטובים שהלכו לעולמם בטרם עת • צפו בפרק המרגש

שחר טבוך הוא אחד מהשחקנים והכוכבים החמים והאהובים. בשנה האחרונה הוא לא הפסיק לככב על המסך ובימים אלו מסיים לצלם שתי סדרות נוספות ("סקיי 2" ו"אינפינטי" - סדרת הנוער החדשה של Zoom לצופי yes). זאת אחרי שכיכב על במת הפסטיגל והשיק קריירה מוזיקלית מוצלחת שהובילה אותו לקבל את פרס "פריצת השנה במוזיקה" בטקס נבחרי הנוער של פרוגי לשנת 2021. טבוך הגיע לחנוך את העונה החדשה של 'א עד ת' (מדי יום שני בערוץ Zoom ובפרוגי), לסובב את הגלגל ולענות על השאלות שכולכם רציתם לדעת עליו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 
 
 

>> הלבשת מגיש: One Project

"כשהתחלתי את כל התהליך הזה של לשחק, הייתי מאוד ילד", סיפר לנו טבוך על התחום. "לא ידעתי מה זה באמת אומר והיה לי המון המון ביטחון. לפעמים, כשאנחנו מאוד קטנים, יש לנו מין חוסר מודעות שהיא טהורה, היינו מתנהגים קצת אחרת וזה הרגעים הכי יפהפיים שלנו בתור ילדים. אז כשהייתי בתכנית המתיחות 'סתאאאם!', מתחתי את אליאנה תדהר, ובאמת, אני לא מבין מאיפה האומץ של הילד הזה, הייתי מציק, אבל הייתה איתה סגירת מעגל. קודם כל, היינו ביחד בפסטיגל השנה ובכללי מאז "שעת נעילה" והחיבור עם לי, ממש התחלתי להכיר את אליאנה ולראות איזה בן אדם מדהים היא ולהתחבר אליה מאוד מאוד. זה סגר לי את המעגל הזה, אבל בהתחלה היא לא ידעה שזה אני!".

מהם הפחדים שלך?

"אני ממש מפחד להיות לבד. אני מגדיר עצמי כילד, אז מה אם אני בן 23? זה תמיד מפחיד להישאר, בסופו של יום, לבד. הפחד הכי גדול שלי זה לא להיות עם המשפחה שלי. המשפחה שלי היא המגן שלי, השריון שלי. סבתא שלי מדהימה, אני מעריץ אותה, וסבא שלי גם וזה מפחיד".

© מתוך האינסטגרם של @shahartavoch

בעבר, השתתפת ב"הכוכב הבא" ולא עברת את האודישן הראשון. לאחרונה דיברת בנושא והתחרטת על איזשהו רגע שקרה שם.

"גלגלתי עיניים להראל סקעת לא בכוונה! לא לעבור באודישן, ניחא. לא לעבור בפריים טיים כשכולם רואים, מביך, אבל בסופו של דבר, אתה אומר שזה מחשל את עצמך, וזה מעלה אותך וזה באמת נכון, ומה שקרה עם הראל סקעת זה שהוא עושה לי, 'תראה, אתה באמת, אתה מתוק, אבל זה עוד בוסר', והוא צדק".

האמנת שתעסוק במוזיקה אחרי ההשתתפות ב"הכוכב הבא"?

"לא. הייתי במגמת מוזיקה, למדתי ג'אז. ידעתי שאני מתמקצע במוזיקה ושיש לי את הידע, את הבסיס לפחות, והרגשתי שאני אלך על זה. אבל כשקיבלתי 'לא' בפריים טיים באודישן ראשון, אז באותו רגע, אתה חושב שזהו, אתה כנראה לא טוב".

© מתוך הכוכב הבא, קשת 12

היית עושה שוב ריאליטי מוזיקלי?

"Never say never, אבל כרגע, אני מרגיש שלא. אני מרגיש שאפשר לבסס את עצמך מוזיקלית גם בלי ריאליטי. לקח לי המון זמן להבין שאני רוצה לחזור למוזיקה, ואני חושב שזה באמת בגלל שהצלחתי להבין מה הקו שלי".

© ירון ברנר

אם כבר מוזיקה - איך נולד החיבור עם לי בירן?

"יש לי סקופ נוראי! היה לי קטע עם חברות כשהיינו בתיכון, בכל שבוע שמים שומר מסך של מישהו שהוא כזה היה חתיך ולא היינו אומרים מי… אז לי היה את לי בירן בשומר מסך! סיפרתי לו את זה פעם אחת הוא היה כזה, 'אוקיי'..."

"בקיצור, לי ואני התחלנו להכיר ב'שעת נעילה' והיה חיבור מדהים. לא כל כך הייתה לנו אינטראקציה בסט, כי הסיפורים שלנו לא חפפו, אבל באמת הוא איש נדיר, ואתה לא יכול לא לפתח איתו שיחה וכאילו להגיד איזה בן אדם, איזה לב". באשר לחיבור המוזיקלי סיפר טבוך, "שלחתי ללי כל מיני חומרים שלי, ככה זה באמת התחיל. רציתי שהוא ישמע ויגיד לי מה הוא חושב, כי אני אוהב את הטעם המוזיקלי שלו, ומה שמגניב בלי, שהוא כמו זיקית. באמת, הוא יכול לעבור ז'אנרים ככה, וגם יש משהו בלי שלי אין".

טבוך ובירן
טבוך ובירן © צילום פרטי

יש סיכוי שתרחיבו את שיתוף הפעולה שלכם לכתיבה ויצירה של פרויקטים נוספים. נגיד, סדרה, סרט?

"תשמע, זה לא משהו שלא דיברנו עליו. הבן אדם מדהים והוא גאון, ואנחנו אוהבים לשתף את עצמנו ולעשות דברים יחד כי יש לנו חיבור ממש חזק. כאילו, בגמרא אומרים שאנשים שאתה ביחסים ממש טובים איתם היום, כנראה שהייתם בגלגולים הקודמים ביחד. אז נראה לי שפעם… שאיפשהו חפפנו באיזושהי סיטואציה פעם".

אתה גם שומר שבת וגם גיי מוצהר. איך זה עובד ביחד והאם אנשים בכלל מעירים לך על זה?

"בורא עולם אוהב אותי כמו שאני והוא ברא אותי ככה מסיבה. בסופו של יום, יש כל כך הרבה פירושים לכל פסוק בתורה. אז אני בוחר לקחת את אלה שגורמים לי להרגיש מאושר ושמח, והתורה זה דבר קדוש ומדהים ומבורך, ומלא בברכה ומלא במצוות, ואני לוקח את המצוות ולומד מהן להיות בן אדם יותר טוב ואני לא חושב שזה מתנגש".

© shahartavoch@ מתוך אינסטגרם

במסגרת הפינה החדשה בתכנית, ה-ZOON-IN, הצגנו לשחר סרטון בו הוא מופיע לצד החבר הטוב, סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל שנהרג במהלך פעילות מבצעית.

"עמית היה חבר טוב שלי", סיפר טבוך בדמעות. "הוא ממש עזר לי והוא היה שומר עליי. נגיד, היינו חוזרים ממש מאוחר הביתה מיציאות והוא היה ממש מלווה אותי עד הבית. והוא בן אדם מדהים. קצת התרחקנו, אבל עדיין שמרנו על קשר טוב. קרה מה שקרה והוא נהרג בפעילות מבצעית במהלך השירות. לגבי הסרטון  - בכל שנה הוא היה עושה מימונה. זו הייתה מימונה הכי טובה ברמת גן. זה כאילו ה-מימונה של רמת גן, וכולם היו באים, כי הוא בן אדם כזה שכולם סופר אהבו. באמת מודל הערצה. הוא היה תמיד כזה הכי שמח והכי אופטימי ו...וואי, איזה קשה זה לדבר על מישהו ולהגיד 'היה'... מאז אני לא הולך למימונה. אבל הם (המשפחה - מ.א) עשו מימונה אחר כך. מה שהכי נורא ששנה אחר כך, זה קרה לי שוב. אחת החברות הכי טובות שהיו לי, טאי, הייתה איתי בלהקה בצבא והיינו חברים טובים, והיא לב, היא מדהימה ואין דברים כמוה, והיא לא איתנו היום, ואתה אומר לעצמך, 'איך זה הגיוני?' אנחנו ילדים, זה נשמות כל כך טהורות! אני כל הזמן נזכר, כל בוקר, כל בוקר, וזה חשוב לי להיזכר ולהיות שם ברגע הזה, לזכור שיש מישהו ששומר עליי, ובורא עולם שומר עליי והוא שומר עליהם".

סמ"ר עמית בן יגאל, ז"ל
סמ"ר עמית בן יגאל, ז"ל © צילום פרטי
© דניאל קוממי

א' עד ת' משודרת בימי שני בצהריים בפרוגי ובערוץ Zoom (ב-HOT, ב-yes, ב-PartnerTV וגם ב-VOD).

תגובות