ככה עושים פסטיגל: אוראל צברי וסיון תם התחתנו. אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

ככה עושים פסטיגל: אוראל צברי וסיון תם התחתנו

אוראל צברי וסיון תם נישאו אמש (א') בחתונה עם קונספט מיוחד ומרענן - פסטיגל • כל התעשיהי הגיעה לחגוג, אמנים עלו להופיע עם שירים מהמופעים לאורך השנים

השחקן והקומיקאי אוראל צברי ובת הזוג השחקנית והמגישה סיון תם נישאו אמש (א') באירוע חתונה ענק שהפך להפקה שלא מביישת את המופעים הגדולים של חנוכה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בזה אחר זה הגיעו כל הסלבס האהובים ואנשי התעשייה השונים, לצד בני ובנות משפחה נרגשים שהגיעו לחגוג עם הזוג האהוב. השניים החליטו לגוון את אירועי החתונה המסורתיים ובחרו בקונספט מיוחד ומפתיע - "Wedding  של פסטיגל".

בכניסה למתחם האירועים (Avenue) הועמדו פסלים אנושיים ובתוך האולם הוקמו דוכני משחק מיוחדים נושאי פרסים. טלי אורן הכניסה את הזוג לחופה בביצוע מרגש, השיא של הערב נרשם כשעודד פז הפך למנחה ה"פסטיגל" ואמנים שונים (טל מוסרי, הראל מויאל, אוהד חיטמן, מייקל הרפז, אייל שחר וספיר סבן) הופיעו עם שירי פסטיגל לאורך השנים. מאוחר יותר לתוך הערב הופיע גם חברו הטוב של אוראל - איתי לוי.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

בין האורחים שהגיעו לחגוג בחתונה: סטפן לגר, אנה זק ורועי סנדלר, עדן פינס, אליעד נחום, קווין רובין ודניאלה קריסטיה, יועד דץ ונועם כפיר, שרון ליברמן ובן הזוג עדי, כוכבי "סקיי", כוכבי "שנות התשעים", אלה לי להב, אורי לייזרוביץ', אילן רוזנפלד, גיא הוכמן, עומר חזן, הקולגות מ"רוקדים עם כוכבים", משה אשכנזי, בן זיני, כוכבי "שבאבניקים", עדן מאירי, קובי מחט, טיילור מלכוב ולירן דנינו, טילטיל, מיכאל ושירן ספיר, שירלי לוי, יהודה בוחבוט ובת הזוג, עדן דניאל גבאי, עדי חבשוש, נבו עמרני, רעות אלוש, שיר זוארץ, שירן סנדל ובן הזוג, איב בראונשטיין, אור אלקיים זוטי ודריה, עמנואל לוי, ג'וליה שחר, יהודה בוחבוט, אלעד לוי וליהי בנין, נאיה בינשטוק ורן מושיוב, גל זהבי, אנג'ל והיאנס ברנס ועוד. 

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
בקרוב אצלכם? © אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
תגובות