סוכת הכוכבים: הסלבס שאנחנו חייבים לארח בסוכה. מתוך האינסטגרם של יוחנן, אוהד רומנו (hot)

סוכת הכוכבים: הסלבס שאנחנו חייבים לארח בסוכה

המצווה הגדולה והכייפית של החג היא לארח בסוכה. רוצים לדעת אילו מהסלבס חייבים להיכנס אלינו לסוכה? מהסלבס הכי גדולים ועד המשפחה הכי מפורסמת • קבלו את שבעת האושפיזין שלנו!

איך אפשר לעבור את החג הזה בלי אושפיזין? הרכבנו לכם את רשימת שבעת הסלבס שללא ספק חייבים להתארח בסוכה שלנו השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עדן חסון

אין ספק שזו הייתה השנה של הזמר הגדול והאהוב. עדן בעל כישרון מיוחד ויצירתי ויוכל להכניס לסוכה שלנו הרבה צבע!

 

אושר כהן

כמובן אי אפשר שלא לדבר גם על הזמר המוכשר אושר כהן. הזמר עבר דרך ארוכה בשנה האחרונה. שיחרר מספרי סינגלים שזכו לאהדה גדולה והופעות גדולות. אנו אהבנו את הדרך בה התמיד ופעל וכמובן שהיינו רוצים שאושר כהן יבוא להופיע ולשיר בסוכה שלנו ואפילו שיכתוב בה איזה שיר חדש לחג...

 

בילי אייליש

אין ויכוח על שבילי אייליש היא מהזמרות המעניינות מעבר לים. בנוסף לכך בילי היא משפיענית ומודל לחיקוי להרבה מאוד נערים ונערות, היא מראה לנו שחשוב להיות עצמנו ולא להשתנות בשביל אף אחד ואנו חושבים שמגיע לה להכנס לסוכה שלנו!

יוחנן טווינה

הטיקטוקר האהוב עלינו, שרק לאחרונה הענקנו לו את פרס ״טיקטוקר השנה״ בנבחרי העורכים! יוחנן הוא בעל הומור גדול ומצחיק. אירוח שלו בסוכה זה הכי לדאוג שלא יהיה משעמם ולו לרגע אחד. אומנם זה לצחוק ללא הפסקה ברמה של כאבי בטן, אבל לגמרי חוויה לכל החיים!

יובל דיין

אנחנו חייבים להזמין אלינו את הבחורה הכי מתוקה ואהובה שיש שלינו תחת קורת הסכך. דיין היא אחת מהזמרות הטובות במדינה. היא יכולה להכניס אלינו את השקט והרוגע לסוכה אך מעבר לזה היא גם תאיר את הסוכה עם הטוב לב שלה. יובל אנחנו ללא ספק מחכים לך!

 

נועה קירל

אין לנו שום מילה אחת חוץ מלהגיד שהיא ״פנתרה״ אמיתית. אנחנו קצת מפחדים להכניס אותה אלינו אל הסוכה משום שהיא מלאת אנרגיות מטורפות אבל פשוט אי אפשר שלא. אז כמו שכבר הבנתם, קירל היא פשוט האושפיזין המושלם לסוכה שלנו היא תרים את אווירה ותיצור חג סוכות בלתי נשכח!

 

משפחת שדה

האחרונים ברשימה שלנו הם לא אחרת מהמשפחה המדהימה. כל מי שצפה בסדרה ״משפחת שדה״ אפשר לראות כמה מאוחדים ומלוכדים.  מדובר במשפחה קורעת. והכי היינו רוצים להרגיש מה זה לשבת איתם סביב שולחן החג.

 
תגובות