באווירת האושפיזין: הסדרות שהכי כיף לצפות בהן עם חברים. Gettyimages.IL, נטפליקס

באווירת האושפיזין: הסדרות שהכי כיף לצפות בהן עם חברים

חג סוכות מביא לנו בנוסף לחופשה ארוכה מהלימודים גם המון חברים אהובים לסוכה, אז למה לא להעביר את הזמן עם בינג' כיפי איתם? באווירת האושפיזין, הכנו לכם רשימה של כמה מהסדרות שהכי כיף לצפות בהן עם אורחים

חג סוכות, אחד החגים האהובים עלינו בשנה, סוף סוף הגיע ואיתו גם האושפיזין לסוכה. עם החופש הארוך שבא עם החג, זה בדיוק הזמן לבינג' עם החברים האהובים. הכנו לכם רשימה של כמה מהסדרות המתאימות ביותר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"חברים" 

כמעט שלושה עשורים חלפו מאז ש"חברים" החלה את שידוריה, אבל הסדרה העל-זמנית הזו עדיין אהובה במיוחד (בעיקר הודות לשירותי הסטרימינג השולטים בחיינו). לא משנה אם אתם בני נוער בגיל העשרה, הורים או אפילו סבא וסבתא – כנראה שצפיתם בסדרה הזו, או לכל הפחות מכירים אותה ואת הדמויות. עם אורחים בכל שכבות הגילאים, הסדרה "חברים" היא הבחירה המתאימה לצפייה מהנה ולא מחייבת. 

© Gettyimages.IL

"הפיג'מות" 

גם אצלנו בישראל יש סדרות על זמניות שכולם מכירים, ואחת מהן היא ללא ספק "הפיג'מות". הקומדיה האייקונית שודרה לראשונה לפני כמעט 20 שנה, כך שיכול מאוד להיות שההורים שלכם צפו בה בצעירותם, ואין שום ספק לגבי האחים הגדולים. כשכולם בבית או בסוכה במהלך החופש הארוך, "הפיג'מות" היא ללא ספק הבחירה הנוסטלגית הישראלית המתאימה ביותר. 

© יוסי צבקר, יחסי ציבור
 

"דברים מוזרים"

את אחת הסדרות הנצפות ביותר של נטפליקס, "דברים מוזרים", לא מומלץ לראות לבד הודות לקטעים המבהילים והמפחידים שמופיעים לעיתים בפרקים.  לא מזמן עלתה עונה רביעית לסדרה האהובה (עם פרסום גם על התחלת עבודה של עונה חמישית), והגעת חברים זה בדיוק הזמן המתאים לבינג' מרתק, מותח ומעט מפחיד.

© באדיבות netflix

"הישרדות"

תוכניות ריאליטי הן דבר שאהוב במיוחד על כל קבוצות הגילאים, צעירים ומבוגרים כאחד, ו – "הישרדות" היא ללא ספק אחת התוכניות האהובות לצפייה משפחתית/קבוצתית. אין כמו צפייה עם חברים בריאליטי האקזוטי ותוך כדי לנהל דיונים סוערים על האסטרטגיות והמתמודדים. אם אתם וחבריכם חלק ממכורי הריאליטי האהוב, רגע לפני שידור העונה החדשה והמצופה (והפעם סוף סוף עונת אנונימיים), החופש זה הזמן להיזכר באירועים הסוערים עם נעמה קסרי, ליהיא גרינר, אסי בוזגלו ושאר השורדים האהובים בעונות השונות.

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגובות