דה וויס VS כוכב נולד: הכירו את הדמויות של "עמוק במים". צילום: אביב חופי

דה וויס VS כוכב נולד: הכירו את הדמויות של "עמוק במים"

הסדרה החדשה של הערוץ הראשון לא מפחדת להתמודד עם הבעיות האמתיות שאיתם מתמודדים בני הנוער. בתקופה בה הסלפי והקידום העצמי הם ערך עליון, מיניות נלמדת ברשת, וזוגיות ההורים אינה מובנת מאליה - בני הנוער מנסים להציל את עצמם

הגענו לסט הצילומים של סדרת הנוער החדשה "עמוק במים" אשר תשודר בערוץ הראשון. הסדרה מגוללת את סיפורה של הקבוצה הכי בעייתית בצופי ים, בסדרה ישחקו אלון סנדלר, מאור שוויצר, אגם שוסטר, דוד לביא, יניב זנבה, מון שביט, בן קיפריס, רז שמואלי וגלעד מן.

© אביב חופי
© אביב חופי

 הדמויות המרכזיות הן בעז, אשר אותו מגלם אלון סנדלר, ודורון, אותו מגלם מאור שוויצר. בעז חייב לנצח בתחרות השיט השנתית את התאום שלו דורון, בכדי להישאר לשנת שירות בשבט הרצליה. לרוע מזלו, הוא מקבל קבוצה מעורבת הכוללת בני נוער בסיכון: עבריינית קשוחה אותה מגלמת אגם שוסטר, בן עשירים בעייתי שנתפס במרוצי מכוניות אותו מגלם דוד לביא המוכר לנו מהעונה התשיעית של "כוכב נולד", ונער אתיופי שנחשד לא בצדק בסחר באקסטזי, אותו מגלם יניב זנבה.

© אביב חופי
© אביב חופי

"בני הטובים" שבקבוצה הם מון שביט, בן קיפריס, גלעד מן ורז שמואלי הזכורה לנו מהעונה הראשונה של "דה וויס", הם לא עושים את המשימה קלה יותר, כשהם מתקשים להתמודד עם המציאות המורכבת אליה הם נחשפים. הסדרה מעמתת את חבריה המתבגרים עם שאלות על ערך עצמי, כבוד, גבריות, נשיות ומיניות. על סף הפיכתם לבוגרים, הם נאלצים להתמודד עם הסערות שבפנים, ולהתאחד כדי לשרוד את הסערות שהים מעמיד מולם.

 

 

 

תגובות