תלמיד VIP: שון גיטלמן לא מתרגש מהפרסום.

תלמיד VIP: שון גיטלמן לא מתרגש מהפרסום

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה ולשאול אותם על החזרה ללימודים בתור ילדים מוכרים. ואחרון: שון גיטלמן שמספר: "אעדיף לימודים מאשר יום צילום"

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה והקמנו כיתה וירטואלית מיוחדת של פרוגי! שאלנו אותם על החזרה ללימודים בתור תלמידים מוכרים, ביררנו איתם אם הם מקבלים יחס מועדף מהמורים ואיך זה להיות התלמידים שהכי רוצים להיות איתם בהפסקה? 
 
ומצטרף אחרון ל"הכיתה של פרוגי" הוא הכוכב הכי כובש! שון גיטלמן בן 12.5 שעלה השבוע לחטיבת הביניים (כיתה ז'), בבית הספר "חטיבת רעות" בהרצליה. את גיטלמן הכרנו ב"בית ספר למוזיקה" וכבר שם הבנו שמדובר בכוכב, מאז הספיק שון להוציא סינגל, לקבל תפקיד ב"הפיג'מות", בתוכניות בוקר ולהופיע בהפסקות הפרסומות, אז איך בין כל הדברים האלו משלבים לימודים?

הסינגל הראשון - הכי מתוק שיש!
 
 
"זה די מוזר כי עליתי לחטיבה והכל חדש לי וזר לי, אני מתחיל דף חדש, סביבה חדשה, חברות חדשה" מספר גיטלמן על החזרה ללימודים.
 
הפרסום והחשיפה שלך, זה משפיע על איך שאתה חווה את בית הספר?
"ממש לא" אומר שון נחרצות ומוסיף "אני תלמיד רגיל כמו כולם, אין הבדל חוץ מזה שמכירים אותי, וגם הבוגרים בבית ספר עכשיו מכירים אותי".

החשיפה לא משפיעה עליו
החשיפה לא משפיעה עליו © צילום: יוטיוב

המורים נותנים או נתנו לך יחס מיוחד?
"לא, הם התייחסו ומתייחסים אלי כילד רגיל, כמו שצריך, לא גורמים לי להרגיש שונה או אחר, אני תלמיד לכל דבר וזה מאוד חשוב לשמור על זה" מספר גיטלמן ומוסיף "לא קרה עדיין שמורים ביקשו תמונה או חתימה".

התלמידים מתייחסים אליך אחרת?
"כן ולא, כי חלק רק  ילמדו להכיר אותי במשך השנה בגלל שזה בית ספר חדש וחלק היו איתי עוד מהגן אז הם מכירים אותי עוד מלפני הפרסום והכל, החדשים הם רוצים להכיר אותי ובינתיים הם לא מתייחסים אלי אחרת בשיעורים".

החברים לא מתייחסים אליו אחרת
החברים לא מתייחסים אליו אחרת © צילום: יוטיוב

קרה מקרה שתלמידים ניסו להשתמש בפרסום שלך כדי להעליב אותך?
"לא קרה במטרה להעליב אותי, אבל כן שמעתי תגובות כמו ' למה אתה משתתף בפרסומת' אבל אני אפילו צוחק על זה, חלק מהפרסום זה להיות חשוף לדברים כאלו, אבל יותר חשוב זה לדעת לקחת את זה בהומור".
 
איך משלבים את הקריירה עם הלימודים?
"בגלל שחטיבה זה יותר לחוץ צריך להיות בסבלנות ועירני, היו פעמים ביסודי שחזרתי הביתה מאוחר בגלל צילומים וחזרות, אז הייתי צריך להשלים את החומר בערב או בלילה, אבל האמת? בשבילי זה יותר קל ללמוד בשעות האלו, בגלל שאני יותר עירני בלילה" מספר לנו שון וצוחק. 
 
מתחשבים בך כשיש צילומים על חשבון מבחן?
"קרה שהלכתי לצילומים ועשיתי מבחן במועד אחר" מספר שון "אבל אני מעדיף קודם מבחן כי אני רוצה להתקדם בחיים" מדגיש ומספר מה יקרה הלאה עם הבגרויות שיבואו "אעדיף לוותר על הצילומים, מבחינתי אי אפשר לשלב את זה עם בגרויות, תפקיד חשוב ככל שיהיה, זה או שאתה מוותר על יום צילומים ונותן את כל כולך לתוך הלמידה או קובע מועד מראש שיתאים, אם יודעים שיש מבחן באותו יום כל מבחן הוא חשוב".

בבית ספר למוזיקה
 
לסיכום, קל להיות תלמיד מוכר?
"להיות תלמיד מוכר זה קל אם זורמים ואם אתה נשאר אתה ולא מתבלבל בדרך, אם זה לא קורה אתה רק הורס  את כל מה שבנית לעצמך ואז המצב הופך לקשה" אומר ומסכם "צריך לשמור על רגליים על הקרקע ולא לקחת ברצינות כל דבר, לתת לעצמך להנות מהחויה ולתת לעצמך להיות תלמיד וילד"
תגובות