הכירו את השחקנים החדשים שמצטרפים אל "החממה" 3. צילום: פייסבוק

הכירו את השחקנים החדשים שמצטרפים אל "החממה" 3

כמה ייחלנו לרגע בו תתחיל העבודה על העונה החדשה של סדרת הנוער הממכרת "החממה" והנה, זה סוף סוף קורה. אל העונה השלישית מצטרפים בין היתר שני שחקנים צעירים - ולא תאמינו את מי הם הולכים לגלם. חממיסטים, הכתבה הזו היא במיוחד בשבילכם!

הכל קורה שוב מהתחלה - כתיבה, ליהוק, צילום, קידום, עריכה, השקה ושידור. כל הדברים האלו יחד יוצרים מעגל שכל ילד במדינה מחכה שיעבור כמה שיותר מהר, אבל מה לעשות, הפקה של סדרת טלוויזיה היא דבר לא קל בכלל שלוקח מספר רב של חודשים. בעונה החדשה של "החממה" המגוללת את עלילותיהם של תלמידי בית הספר למנהיגים על שפת הכנרת, נכיר שני דמויות חדשות - יובל ומנו.

רגע לפני שנתחיל לדבר על העונה ה-3 אולי כדאי שנעשה סקירה כוללת של "החממה" - חמיצר גאון אחד - יש; שתי עונות מצליחות והיסטריות בערוץ הילדים הנצפה במדינה - יש; מופעי ענק בנוקיהמופעים נוספים בפ"ת ועוד כאלו שבדרך / יש; ספרי קריאה רבי מכר המבוססים על הדמויות בסדרה / יש; דיבוב הסדרה לאנגלית בריטית ושידורה באנגליה - יש ואפילו מרצ'נדייז הכוללים יומנים ומחברות כבר יש. זהו, עכשיו אין לאף אחד מאיתנו ספק כי לא מדובר בסתם 'עוד סדרה לאוסף'.

© אור גפן

אז הראשונה שמצטרפת אל הקאסט הקבוע הכולל את לי בירן, גאיה שליטא כץ, דר זוזובסקי, שיר מורנו, דניאל ליטמן, אלי קרן אסף, ג'וי ריגר, ידין גולדמןליאור שבתאי, סמדר חייט ותמיר גינזבורג היא צופית עמנואל. צופית, בת 21 מתל אביב, היא תלמידת שנה א' בבית הספר למשחק על שם יורם לוינשטיין. היא תכנס לנעליה של יובל, תלמידה חדשה בחממה. יובל היא שחקנית כדורסל מצטיינת ואפילו בת לכדורסלן מוכר.

תזכרו את השם: צופית עמנואל
תזכרו את השם: צופית עמנואל © פייסבוק

היא די גבוהה ולגמרי מהממת, אבל עם זאת לא מתעסקת יותר מדי באיך שהיא נראית. היא דעתנית, שקולה, רגישה לסביבה אך גם מסרבת להיכנע לרצון של אחרים. היא יודעת להעמיד במקום את מי שמתעסק איתה, אנחנו משערים שהיא תצטרף לבית "הנשרים"..

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בקרוב היא תקבל הרבה כאלו. צופית עמנואל
בקרוב היא תקבל הרבה כאלו. צופית עמנואל © אינסטגרם

עמנואל מיוצגת על ידי סוכנות הבוטיק של חני שלום, אותה סוכנות בה חתום בין היתר השחקן (ולאחרונה גם הזמר) אסף הרץ. להזכירכם, הרץ יככב בסדרה החדשה שיצר וכתב גיורא חמיצר, "שכונה", שתעלה בעוד כחודש בערוץ ניקולודיאון לילדי HOT. צפו בהצצה שהעלה חמיצר לפתיח הסדרה:

"שכונה", בקרוב ב-HOT © פייסבוק

ובחזרה לבית הספר החממה, אליו מצטרף תלמיד נוסף ששמו האמיתי הוא דיוויד טטרו, אף הוא תלמיד בסטודיו לאמנויות התיאטרון יורם לונשטיין, אלא שבניגוד לצופית הוא תלמיד שנה ג'. בבית הספר למנהיגים צעירים הוא יגלם את מנו, בחור שממש אוהב את עצמו, כולם יודעים וכמובן רואים עד כמה שהוא חתיך.

הוא מלא ביטחון וכריזמה וגם הוא, כמו יובל, ספורטאי מחונן. איו ספק שניתן להריח כאן מלחמה עם דניאל גורן, קפטן הנשרים לשעבר. בנוסף, מנו הוא די חסר טאקט, אחד שאומר את הכל בפנים. מה שיפה בו הוא שהוא לא נתפס כיהיר ושחצן כי יש לו קסם אישי שמערפל את זה. אנחנו כבר מתים לראות אותו!

דיוויד טטרו
דיוויד טטרו © טוויטר
דיוויד מככב בפרסומת
  

יובל ומנו הם לא היחידים שמצטרפים אל העונה החדשה בה נזכה לראות המון גילויים מפתיעים. זוכרים שאמה של אלונה ביקשה להוציא אותה מבית הספר אך זה התברר כשקר של רובי? אז הפעם, סוף סוף, אימה של אלונה תופיע לראשונה. עוד בעונה: נשמע לא מעט מבטא ערבי, יהיה סיפור עם בית ההבראה (אולי יפתח יחזור לשם?) וגם עם מפיקה קשוחה. 

אנחנו בטוחים שאתם לחוצים ומתים לדעת מה קורה הלאה, אז רק נספר לכם שהעונה השלישית של "החממה" תחל את שידוריה כבר בחודש ינואר, זה אמנם נראה רחוק, אבל לעונה כזאת אין סיכוי שציפיתם אז שווה לחכות, מה גם, שהעונה הולכת לכלול 75 פרקים בניגוד לעונות הקודמות שכללו 50 כל אחת. יהיה לגמרי מעניין!

חדשים בחממה.
חדשים בחממה. © אינסטגרם
אז ככה זה כשיש לך צוות מנצח..
אז ככה זה כשיש לך צוות מנצח.. © אינסטגרם

לאחרונה ערכנו ראיונות עם מעריצות של סדרות הנוער האהובות עלינו בחו"ל - ראיינו מעריצה של "גאליס" מאיטליה, מעריצה של "חצויה" מצ'ילה, ואיך לא / ראיינו גם מעריצה של "החממה" מאנגליה. רוצים לדעת מה היא חושבת על הסדרה, אילו מחברי הקאסט היא הכי אוהבת ואיך מתבטאת ההערצה שלה אי שם בלונדון? קראו את הראיון ממש כאן!

 

תגובות