אבא בא למחנה: אקי אבני מצטרף ל"גאליס" . צילום: ענת מוסברג

אבא בא למחנה: אקי אבני מצטרף ל"גאליס"

העונה החמישית של גאליס מתחילה להצטלם אוטוטו ותעלה בדצמבר הקרוב בערוץ הילדים ב-hot, ובינתיים ממשיכים הליהוקים הנוספים לתכנית. אז את מי אקי אבני ישחק בעונה החדשה של הסדרה המצליחה?

השחקן אקי אבני מצטרף לנבחרת הכוכבים הגדולה של "גאליס", אך אל דאגה, הוא לא מצטרף כחניך במחנה אלא כאבא של אחד החניכים הכי בולטים. מצליחים לנחש של מי?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אבא בא לגאליס!
אבא בא לגאליס! © ענת מוסברג

בין אם ניחשתם ובין אם לא, נספר שאקי ישחק את אביו של ארז, אותו מגלם עומר דרור. האם הגעתו למחנה קשורה לפרשיית הדריסה של ארז ואודי בעלילה? את זאת נדע רק בדצמבר, כשתעלה העונה החמישית. 

הבן הבעייתי
הבן הבעייתי © אינסטגרם

אז מי הוא בעצם אקי אבני?

לרובכם הוא בעיקר מוכר מפרסומות למעדן החלב שמעורר סערה בתקופה האחרונה, "מילקי", לצד גרושתו סנדי בר, ומ"יומני החופש הגדול" ושתי העונות של הסדרה "חסמבה דור 3" שם גם היה על תקן האבא.

חסמבה!
 
ב"יומני החופש הגדול"
 
מישהו אמר מחאת המילקי?
 

אקי אבני היה אחד מהכוכבים הכי בולטים במדינה בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים, הוא שיחק בלא מעט סדרות וסרטים שהפכו להצלחה, ואף עשה גיחה להוליווד שם שיחק בסדרה הפופולרית "24" ובסרט "החבר החדש של אמא שלי" לצד השחקן המצליח, אנטוניו בנדרס. מלבד זאת, אקי אבני היה מנחה הריאליטי הראשון בישראל שנקרא "קחי אותי שרון" / תכנית בה גברים התחרו על ליבה של בחורה אחת(סטייל "הרווק").

אבני מצטרף לגאליס שבועות ספורים אחרי שנולדה לו בת ראשונה עם אשתו החדשה, ניקול מילר. אז האם האבהות החדשה תעזור לו לשלוט על עומר דרור בגאליס? 

© רפי דלויה

השנה קיבלנו מנה גדולה של "גאליס" בין אם זה מופע, סרט ועונות חדשות, מה שהוביל את התעצמות השמועות שאולי העונה החמישית היא גם העונה האחרונה של הסדרה, אין עדיין אישור רשמי לכך, כרגע מדובר רק בהשערות של מעריצי הסדרה.

כזכור, גם בעונה הרביעית נוספו שלל ליהוקים לסדרה, מאיה שואף, רוני דלומי, מיטל מיכאלי, עומר דרור ובן רביד שהצטרפו בעלילה לצוות "טורינו" שבא ממחנה אחר. 

 
 
תגובות