"בוליווד": מצחיק, מקורי ומרענן. ביקורת. צילום: יחסי ציבור

"בוליווד": מצחיק, מקורי ומרענן. ביקורת

בזמן שיש סלבריטאים שמשתתפים בתכניות ריאליטי בארץ, יש כאלה שקפצו מדרגה והגיעו ל"בוליווד" - תעשיית הסרטים הגדולה בהודו. אבל האם אחד מהם באמת יהיה כוכב?

תכניות ריאליטי יש בשפע, אבל במציאות כזאת עוד לא נתקלנו. בזמן שאנחנו התרגלנו לצפות באנשים גרים בבית סגור שלושה חודשים, או כאלה שרצים מסביב לעולם בשביל לזכות במיליון שקלים, יש כאלה שחשבו על תכנית ריאליטי קצת יותר מפותחת, מרעננת, מחדשת ומפתיעה. אנחנו כמובן מדברים על "בוליווד", תכנית ריאליטי מבית yes, שבה שבעה סלבריטאים מנסים את מזלם בתעשיית הסרטים הגדולה ביותר בעולם, בתקווה לזכות בפרס נחשק - חוזה ל3 שנים עם סוכן על, שיפרסם את הסלב בהודו ויכניס אותו לתעשיית הסרטים. 

© יחסי ציבור

המשתתפים בתכנית הם השחקנים איציק כהן וגלית גיאת (שחזרה אלינו למסך אחרי זמן ממושך), הזמרים ניסים גרמה ועידן יניב, הדוגמנית קארין כהן וכוכבות "המירוץ למיליון" מעיין רפאלי ובת אל מוסאי, שעושות סיבוב שני בריאליטי. הליהוק מצוין על זה אנחנו לא מתווכחים, ומקווים לראות בהמשך איך הם באמת הופכים לכוכבים. 

המשתתפים ילבשו לאורך כל התכנית בגדים הודים מסורתיים, מהממים להפליא, ונראים ממש כאילו יצאו מסרט מקומי. ההבדל בין התכנית הזאת לתכניות אחרות זה החדשנות, הצבעוניות והמקוריות. להטיס שבעה כוכבים להודו, כדי שילבשו בגדים צבעוניים ויאכלו אוכל חריף זה לא בהכרח נשמע טוב, אבל שמוסיפים לזה את הריקודים הנועזים והשירים הקצביים - אין סיבה שזה לא יעבוד. 

© יחסי ציבור

כדי להבטיח את הצלחתם בתעשיית הסרטים, המשתתפים הלכו על מסלול גחלים (כיאה למסורת), אכלו אוכל חריף למדי, וממש לא השתמשו בסכו"ם - בקיצור, אם הודו אז עד הסוף. בפרק נתקלנו בחבורה מצחיקה, מעניינת וטובה במיוחד, כזאת שלא מפחדת משום דבר ותעשה הכל למען הגשמת החלום. כמובן שיהיו ויכוחים וריבים כי בכל זאת רק אחד מנצח, אבל אנחנו כל כך מהמרים על התכנית שהם לא יאכזבו אותנו.

© יחסי ציבור

"בוליווד" עושה את מה שכבר עשו בעבר ב"גולסטאר" או ב"היחידה", אך הטוויסט שלה הופך אותה לבולטת יותר ואולי אפילו מושכת ומצחיקה יותר. כמו כן, היא נותנת את אותה התחושה שנתנה לנו "חי בלה לה לנד" (העונה הראשונה, כן?), הישראליות בחו"ל, ההתמודדות עם השפה והתרבות השונה - כל אלו מושכים את עין הצופה הישראלי, ואולי גם יותר את הצעירים.

בנוסף לכל זה, מדובר בריאליטי שאמור להיות "VIP", אנחנו כבר התרגלנו לעניין שבריאליטי מהסוג הזה אין באמת כאלו שאפשר להגדיר אותם כ"סלבס", אך זוהי נקודת האור בתכנית, היא לא מחפשת להתהדר בסלבס, אלא ללהק פרצופים מוכרים, ולהביא אותם לידי מצבים קורעים, קשים וכאלו שיעבירו לנו את הזמן בכיף. אין ספק שזה הולך להם בגדול, ומסתמן כלהיט חורף הכרחי (וחריף, כנהוג בהודו) שמתווסף לו שיר נושא ממכר - מעין גרסה חדשה ל"סרט הודי" של עידן יניב ודנה אינטרנשיונל.

 

 

 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות