זהירות, גלי לפנייך: האם אנחנו סוף סוף אומרים להתראות?. צילום: פייסבוק

זהירות, גלי לפנייך: האם אנחנו סוף סוף אומרים להתראות?

כבר 5 שנים אנחנו שומעים על הסדרה "Glee" שפשוט לא נגמרת. מפרומו חדש שיצא לעונה השישית, אנחנו מגלים פרט חשוב מאוד. קראו בכדי לגלות!

העונה החמישית של Glee נגמרה רשמית ב-15 במאי, לפני חצי שנה. אתמול (ב') פורסם הפרומו לעונה השישית של הסדרה עם כמה חידושים. בנוסף, עונים על השאלה שהסתובבה ברשת בזמן האחרון: האם זאת העונה האחרונה של Glee?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צופים של הסדרה יודעים שהעונה האחרונה נגמרה בכך שהקבוצה נפרדת (עד כדי דמעות) והם מבטיחים שחצי שנה מאותו היום, הם נפגשים שוב באותו המקום. השיר שאיתו נגמרה העונה הוא "Pompeii", בחירה מעולה יחסית לציפייה שלי מהסדרה.

 

הפרומו הראשון לעונה החדשה כבר שוחרר למעריצים והנה הוא פה:

 

אז לפי הסרטון, אנחנו רואים את רייצ'ל חזרה בבית הספר יחד עם קורט, מנסים להחזיר את גלי קלאב שנסגר בעונה האחרונה. דיאנה אגרון (קווין), אמבר ריאלי (מרסדס) ומארק סאלינג (?אק), הם חלק מהשחקנים שחתמו חוזה לעונה הקרובה. בנוסף, הודיעו כי זאת העונה האחרונה של הסדרה הזאת. תאריך לפרק הראשון, ששעתיים אורכו? 19 בינואר הקרוב.

אודה באמת? אני שמח שהסדרה הזאת נגמרה כבר. הסדרה הזאת היא בין הסדרות שאני יודע שלא אצפה, משיקולים גרועים של ריאן מרפי, התסריטאי, ופגיעה בהמון שירים אכותיים. לפי דעתי, העונות הראשונות של הסדרה היו טובות ועם הזמן, פשוט הסדרה ירדה לתהום שלא תוכל להעלות ממנו.

 
תגובות