"הלוואי והשירים שלי ילוו אנשים בתקופות בחיים שלהם". צילום: שידורי קשת

"הלוואי והשירים שלי ילוו אנשים בתקופות בחיים שלהם"

מתחיל להיות טירוף. "הכוכב הבא 2" עולה לשלבים מתקדמים יותר, ואנחנו זוכים לריאיון מיוחד עם אחת המתמודדות, שהיא כמובן אביה שושני. בקרוב באירוויזיון?

שם: אביה שושני

גיל: ביום שישי אהיה בת 22 :)

עיר מגורים: גבעתיים

מקצוע ועיסוק עכשווי: מעבר לשירה, אני ממלצרת כמעט בכל יום בבית קפה ברחוב בוגרשוב בתל אביב.

מה השריטה שלך?
"השריטה שלי היא חוסר סדר או בקיצור, בלאגן. הכל אצלי מבולגן: הבגדים במקרר, הספרים בארון, הכביסה על הריצפה. אמא שלי משתגעת מזה ותמיד אומרת 'למה אני צריכה לאסוף אחרייך תמיד'. היא לא מבינה שאנשים מבולגנים יודעים בדיוק איפה הדברים שלהם נמצאים. פעם בחודש אני מתחרפנת, מנקה ומסדרת את הכל. זה מחזיק בדיוק שעתיים אבל גם זה משהו לא?"

משהו שמעטים יודעים עלייך?
"במשך הרבה שנים שיחקתי כדורגל. הייתי קשר מרכזי ולפעמים גם שוערת, (אומרים שטובה, אבל הכל יחסי).
בכיתה ו', אחרי שהבנים הדיחו אותי מהקבוצה, זה ממש ביאס אותי וזנחתי את החלום. מעבר לזה אני אוהבת לשחק בפלייסטיישן ובכלל אוהבת אופנועים ומכוניות. אפילו יש לי רישיון לאופנוע".

הכוכבת הבאה
הכוכבת הבאה © שידורי קשת

איך את אוהבת להעביר את השבת? 
"במהלך השבוע אין לי הרבה זמן לצערי בגלל שאני ממלצרת בבית קפה, אז את השבת אני משקיעה בדרך כלל בחברים הטובים שלי ובמשפחה. אני אוהבת בעיקר להיות עם חברים בבית ולהקשיב למוזיקה ולאלבומים חדשים שיצאו, להתאמן על הפסנתר לכתוב וליצור שירים חדשים, לטייל בארץ או סתם לקפוץ לשוט בסירות פדאלים בירקון.
לשתות קפה עם אמא ולדבר על כל מה שהיה, לפגוש את המשפחה ואת שישיית האחיינים המקסימה שלי".

איזה תכונה היית רוצה לשנות ואיזה לשמור? 
"מי שמכיר אותי יודע שאני לוקחת הרבה דברים ללב, גם אם הם לא בדיוק קשורים אליי. אני סוחבת את המועקה איתי במהלך היום עד כדי כך שלפעמים קשה לי להתרכז בעבודה או בדברים חשובים אחרים. הייתי רוצה לקחת דברים יותר בפרופורציה ולדעת להתנתק כשצריך. לעומת זאת, אני אוהבת להקשיב לאנשים, אוהבת שאנשים סומכים עלי ורוצים לשתף אותי במה שעובר עליהם. הלוואי ותמיד אצליח לגרום לאנשים לסמוך עליי".

שקיעה או זריחה? 
"זריחה. אני שמחה שמגיע הבוקר, שמחה לקבל את השמש ולדעת שהנה זכיתי בעוד יום בחיים האלה. אני תמיד שואלת את עצמי בבוקר 'מעניין את מי אפגוש היום ומה יוליד יום?'. שמחה שזכיתי בעוד יום לשיר, בעוד יום לצחוק בעוד יום לעבוד בעוד יום לבכות, ובקיצור - בעוד יום לחיות". 

ים או בריכה? 
"אני אוהבת את שניהם. בריכה - כי אחר כך לא צריך לנקות את כל הבית מהחול ואמא לא כועסת. אבל ים זה הטבע, זה בריאת העולם. ים זה מקום דינמי ואי אפשר להבין אותו, אין כמו ללכת עם חברים ולאכול אבטיח בקיץ, לשקוע בגלים ולנשום את השקיעה".

בקרוב באירוויזיון?
בקרוב באירוויזיון? © שידורי קשת

מאכל אהוב:
"חלה טרייה עם שוקולד, ובמבה זה החיים!"

תכנית טלוויזיה אהובה:
"חוץ מ'הכוכב הבא'?  התוכנית שהכי התחברתי אליה בשנתיים האחרונות היא "מחוברים". אני אוהבת להיכנס לנעליים של אנשים אחרים ולראות את הדברים דרך העיניים שלהם".

שיר אהוב: אריק איינשטיין - אהבה ממבט ראשון. 

כינוי באינסטגרם: Avia Shoshani -  הכי פשוט.

למי היית רוצה לכתוב/ להקדיש שיר?
"אני כותבת המון. החלום שלי זה לכתוב לאמנים בארץ ושיתחברו לשירים שלי כאילו הם כתבו אותם. הייתי רוצה לכתוב להראל סקעת או לריטה, לאייל גולן או עומר אדם ולכל זמר מבצע שיירצה".

מה החלום שלך? 
"החלום שלי הוא להופיע כמה שיותר ואיפה שאפשר. אין דבר יותר מדהים מההרגשה שאנשים קונים מרצונם כרטיס להופעה שלך, שהם באמת מפנים זמן ויוצאים מהבית כדי להקשיב לך. זו זכות גדולה בשבילי לשיר, אני חושבת שלמוזיקה יש כוח ענק בחיים שלנו, היא מלווה אותנו בהמון סיטואציות. הלוואי והשירים שלי ילוו אנשים בתקופות בחיים שלהם".

איפה נראה אותך עוד חמש שנים? 
"בעזרת השם אני מקווה שאגור בדירה לא כל כך גדולה בארץ היפה הזאת. זה לא כל כך משנה לי איפה, העיקר שארגיש בבית. עם מישהו לאהוב ולעבור איתו את החיים המשוגעים האלה, לשתות תה עם דבש במרפסת כשפרפרים מטורפים רצים לי בבטן לקראת ההופעה שלי באותו ערב".

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות