OMG: הסצנות שהשאירו אותנו בהלם מוחלט! . צילום: ענת מוסברג

OMG: הסצנות שהשאירו אותנו בהלם מוחלט!

בכל סדרה שבה אנו צופים, יש סצנה אחת שלא נצליח לשכוח אותה לא משנה כמה זמן יעבור, ובכל פעם שנצפה בה, נחסיר פעימה מחדש. הכנו לכם סיכום של הסצנות שהשאירו אותנו פעורי פה ואפילו גרמו לנו להזיל דמעה

מוחקים לשמיניה את הזיכרון - "השמיניה"

נתחיל עם הסצנה שהשאירה את הפה שלנו פתוח ואת העיניים שלנו רטובות להרבה זמן, סצנת הסיום של העונה השלישית של "השמיניה", שבה אבנר ודדי מוחקים לחבורה את הזיכרון מכל השנתיים האחרונות שלהם בתור השמיניה על מנת להיפטר מהלמדא שלהם ולגרום להם לחיות חיי מתבגרים נורמלים. אין ספק שמדובר בסוף מר, שאנחנו לא נשכח הרבה זמן.

 

טומי הוא דילן - "האי"

"בוא נחיה, כאילו אין מחר... " נשמע לכם מוכר? "האי", סדרת דרמה שבכל פרק ופרק קנתה אותנו מחדש, אבל שיא העונה, הסצנה שהפתיעה את כולם הייתה כאשר טומי (יון תומרקין), הבן המאומץ של אדי וסילביה, מגלה שהוא בכלל דילן שאמור להציל את העולם והוא הבן של ג'ני וצ'יף. התפנית הזאת שינתה לנו את כל עלילת הסדרה ובמיוחד השאירה אותנו פעורי פה וסקרנים להבין מה קורה שם.

 

איתן עוזר לטדי שיינפלד - "שכונה"

במעבר חד לסצינה שגרמה לכולנו להיות בשוק, היא מתוך הסדרה "שכונה", איתן (אסף הרץ) הוא "האביר על הסוס הלבן", הספורטאי, החתיך והדמות הכי מושלמת על המסך, אבל ברגע אחד מתברר שהכל שקר מוחלט. איתן יורה ברמי ובכך מציל את טדי שיינפלד ממעצר, הסצינה הזאת מגלה לנו שאיתן הוא רע, שקרן, רמאי, שמנצל את ויקי ואת כל הסובבים אותו על מנת למצוא את האוצר. גיורא, הפתעת. לקחנו את זה קשה!

 

אביאל מגורש מהבית בפעם השנייה - "זגורי אימפריה"

"הזגורים" הם אימפריה, אין ספק. בכל פרק נשארנו מסוקרנים, אבל יש סצינה אחת מנצחת בסדרה שנגעה בלב של כולם וגרמה לנו להישאר המומים. מדובר בסצנה קשה שבה בבר (משה איבגי) מגרש את אביאל (עוז זהבי) מהבית בפעם השנייה. לאחר שאביאל שינה את שם משפחתו ל"גור" במקום "זגורי" בבר הבין שבנו מתבייש ממנו ובמשפחתו ונוצר ריב בבית משפחת זגורי שבסופו, גירש את אביאל בפעם השנייה והתאבל עליו כשאמר "הבן שלי מת, אין לי בן" וקרע את החולצה שלו.

הסצנה מ30:27
 

יונתן קופא בגאליסיה - "גאליס"

אנחנו עוברים לסצינה חזקה ועצובה מהסדרה המצליחה "גאליס". הסצינה שסגרה את העונה השלישית של הסדרה, והשאירה אותנו עם פה פעור וטעם מר. בסצנה הזו יונתן (תובל שפיר) משחרר את היהלום, את אמו הקפואה ואת כל שאר תושבי גאליסיה המסכנים שזרדה הקפיאה אותם, אך יונתן בעצמו קופא. דני (אליאנה תדהר) מקבלת את הבשורה באופן קשה, וגם אנחנו.

 

צ'פמן מאיים על דנה ומתאבד - "מתים לרגע"

"מתים לרגע" היא סדרה המבוססת על חמישה סטודנטים מצטיינים לרפואה, שמתקבלים להתמחות בבית חולים כצנלסון. הסצינה הגדולה שהשאירה את כולנו מתים לרגע היא כאשר צ'פמן (עידן חביב) המשתמש במורפיום מגיע לדירתו של הבנות ומאיים עם אקדח על דנה ריסקין (אגם רודברג) כאשר הוא מדמיין רוחות עקב השתמשות בחומר ג'י איי שסלאבה (אדי קבטנר) יצר ולבסוף צ'פמן מתאבד. מדובר בסצנה דרמתית שמרוב הלם אי אפשר להגיד דבר לאחר הצפייה בה. 

 

ברוך יורה בנדב - "הבורר"

"הבורר", סדרה שמתמקדת בעולם התחתון, ומביאה לנו הרבה דרמה ופשע, הפתיעה אותנו בעיקר בסצנת הסיום של העונה הרביעית והשאירה את כולנו המומים, עצובים ולא כל כך מבינים! בסצינת הסיום נדב (יהודה לוי) הורג את יגאל הנאצי (אורי גבריאל) והולך לספר מיד לברוך (משה איבגי), שללא מילים יורה בנדב הבן שלו לאחר שהוא חושב שבנו בוגד בו.

 

 

 

 

תגובות