הכוכבים הבאים: השחקנים שאתם חייבים להכיר. צילום: יחסי ציבור

הכוכבים הבאים: השחקנים שאתם חייבים להכיר

לפעמים כשאנחנו רואים סדרות אנחנו מנסים לזכור מתי ראינו את השחקן בסדרה אחרת, אז רגע לפני שאתם מאמצים את המוח ומנסים להיזכר, תנו לנו לסדר לכם אותו. שנתחיל?

סביר להניח שאתם מכירים טוב את דנה פרידר, עמית פרקש, תובל שפיר, אליאנה תדהר, שירן סנדל ויון תומרקין שמככבים בסדרות מאוד מצליחות, אבל מסביבם תורמים להצלחה של הסדרות גורמים נוספים, כמו למשל שחקנים בתפקידי משנה, שפחות מוכרים מהכוכבים הראשיים. הנה ההזדמנות שלכם להכיר אותם.

אלה ארמוני

רק בת 21, את השירות הצבאי העבירה, כמו לא מעט שחקנים, בתיאטרון צה''ל. לאחר השחרור החלה ארמוני ללמוד משחק בסטודיו של יורם לווינשטין, ואם אתם לא מקשרים, אז ארמוני היא בתה של הזמרת דפנה ארמוני. השחקנית ניסתה את מזלה גם בהגשה, כשהנחתה במשבצת של "המהדורה" בערוץ 1 ובתוכנית האירוח בניקולודיאון "ניק נט". ברזומה שלה אפשר למצוא תפקידים בסדרות כמו: "100 בתנ''ך", סדרת הדרמה "2.3" בשבוע, והיא אפילו שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "מתים לרגע". ארמוני הגיעה גם לקולנוע עם השתתפות בסרטים כמו "מקובלות", "שלוש אמהות ו"מכתבים לאמריקה". את התפקיד המרכזי שלה שיחקה בסדרת הילדים "שוברי גלים". אנחנו מאחלים לה בהצלחה. 

ניקו מ
ניקו מ"שוברי גלים" © רפי דלויה

יונית טובי 

טובי נחשבת ליקירת המלהקים ושיחקה בתפקידים רבים בקולנוע ובטלוויזיה, ואף זכתה בפרס שחקנית השנה בטקס פרסי התיאטרון בשנת 2010. בשנה שעברה שיחקה בתפקיד תהילה, בסרט המצליח "אפס ביחסי אנוש" ולמרות שלא זכתה לזמך מסך ארוך, צדה את עיני המבקרים. אתם מכירים אותה מהסדרה "גאליס", בתור דנה, החברה הטובה של אודי וארז, שנדרסה ונמצאת בחיפושים אחר הדורס. שמעון פרס בזמן כהונתו הזמין אותה לשיר לנשיא צרפת, והיא עובדת על אלבום סינגל ראשון שייצא בקרוב. 

דוד שאול

התקבל לתיאטרון צה"ל, ולאחר השירות למד בסטודיו למשחק של ניסן נתיב. יחסית לגילו הצעיר יש לו רשימה נאה של הופעות בסדרות כמו "100 בתנ''ך", "יוני והמחוננים", ו"בלו נטלי",  וכן בסיטקום "השועלים" וב"פרופיל 64" ששודרה בערוץ 10 לצד דנה פרידר, מיכאל מושונוב ורועי אסף, בנוסף שיחק בעונה השניה של "ניו יורק" לצד אושרי כהן ויובל שרף. השחקן כבר זכה להיכנס לתעשיית הקולנוע בזכות תפקיד ראשי בסרט האימה "מורעלים" וכן בסרטים "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן", "העולם מצחיק" ו"מפריח היונים". אתם מכירים אותו כשלומי מ"שכונה", ובקרוב תכירו אותו גם בדרמה של ערוץ זום "סוסי פרא", לצד יון תומרקין ודניאל גד. בקצב הזה, גם פרס אופיר יחכה לו בקרוב, תחזיקו לו אצבעות.

שלומי מ
שלומי מ"שכונה" © אינסטגרם

עדי אלון

את הגיחות הראשונות לבמה עשה בשני פסטיבלים של שירי הילדים בחנוכה לצד בועז מעודה וקובי פרץ, התגייס לתיאטרון צה"ל וכבר הספיק לשחק בסדרה "בלו נטלי" בדמותו של איליי, בנם של צביקה הדר ודפנה דקל. בין לבין רשם תפקיד אורח בפרק הראשון של הסדרה "החולמים". אתם מכירים אותו כמי שמשחק את מני בסדרה "שנות ה-80"

השמאלי
לצד דניאל אסייג ב"שנות ה80" © יחסי ציבור

שון מונגוזה

לפעמים כל מה שצריך בחיים זה אודישן מוצלח ל"כוכב נולד", בדיוק מה שקרה למונגוזה בעונה התשיעית, כשביצע את "לוקח את הזמן" בצורה יוצאת דופן ולאחר מכן סיפר על עלייתו לישראל מקונגו בגיל 5. את לימודי המשחק העמיק בבית הספר של "ניסן נתיב", ושיחק בסדרה "אליפים", "שחקן זר" ובסדרת המתח המוערכת "בתולות". אתם מכירים אותו מהסדרה "מתים לרגע", בתור פלה

משחק את פלה ב"מתים לרגע" © צילום מסך מיוטיוב

גיא שפע-פסו

יליד ארצות הברית, למד בתיכון לאמנויות בתל אביב, במגמת תיאטרון. בתחילת הקריירה התמקד יותר בקולנוע, בסרטים כמו "מי מפחד מהזאב הרע", "חתולים על סירת פדלים" ו"פעם הייתי". הספיק להשתתף גם במספר מפרסומות ואפילו עוסק גם בתסריטאות. אתם מכירים אותו בתור אחד התאומים, בבר, מ"שוברי גלים"

בבר
בבר © ינאי יחיאל

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

 

 
תגובות