"גאליס" בעונה חמישית: האם הטירוף הולך להימשך?. צילום מסך מהפייסבוק הרשמי של גאליס

"גאליס" בעונה חמישית: האם הטירוף הולך להימשך?

הגיע הרגע שלו חיכינו חודשים ארוכים, "גאליס" חזרה אמש למסכים! אחרי כמעט שנה שלא זכינו לראות את הכוכבים האהובים, שודר סוף סוף הפרק הראשון של העונה החמישית. מה גילינו על אשתו של טיראן, האם יולי וליעם חזרו ואיך יונתן הצליח להתעורר מהקיפאון?

את "גאליס" לא צריך להציג. גם אחרי כל ההישגים הענקיים של הסדרה, שכוללים בין היתר סרט קולנוע, מופע בהיכל נוקיה, ערוץ משלהם, אפליקציה ועוד דברים מכובדים ביותר, תסכימו איתנו שאין כמו לחזור אל הפרקים המותחים של הסדרה בטלוויזיה. למרות ששודרו כבר ארבע עונות גדושות בתעלומות והרפתקאות, המעריצים עדיין משתגעים מכל הטירוף וכששודר הפרק הראשון של העונה החמישית הגיע הזמן לבדוק, האם הוא היה שווה את זמן הצפייה? 

פרומו לעונה החדשה
 

הפרק הראשון נפתח כמובן בתקציר האירועים החשובים שקרו בעונה הקודמת, למי מאיתנו ששכח. העלילה עצמה נפתחת באירוע קטן אך דרמטי במיוחד שקרה כשבעה חודשים לפני אירועי העונה הרביעית. אנחנו מקבלים מענה לתעלומה הגדולה, כיצד יונתן (תובל שפיר) השתחרר ומי העיר אותו לאחר שקפא כשהקריב את עצמו כדי להעיר את הפסלים. מתברר שטיראן הגיע עם שיקוי שמטרתו להעיר את יונתן, אך מי שלקחו את יונתן והעירו אותו בסופו של דבר היו רפאל ואנה. 

© צילום מסך מפייסבוק

בהמשך הפרק אנחנו מקבלים עוד תשובות לשאלות שעלו בסוף של העונה הרביעית, למשל: מה עולה בגורלם של רפאל ואנה? האם יונתן מגלה את האמת על טיראן? במה גילי חולה? מה ליעם מתכוון לעשות אחרי שגילה שרותם שיקרה והאם הוא יספר ליולי? בנוסף, ראינו שאנה (יעל חוטומלנסקי) ורפאל (אלון נוימן) מוחזקים אצל טיראן (אורי הוכמן) למרות שלא הרג אותם, יונתן מגלה שטיראן ואשתו טולה (ענת מגן שבו) שיקרו לו ושהיא בעצם רוצחת, גילי (מיטל מיכאלי) מספרת שהיא חולה במחלה הנקראת "אלפא 1", וליעם (דניאל מורשת) מחליט לא לספר ליולי (שירן סנדל) על התגלית שלו ושותק בינתיים בעצתו של יונתן. מעניין בטוח היה.

©  צילום מסך מפייסבוק
© צילום מסך מפייסבוק
©  צילום מסך מפייסבוק

גם בעונה הזו הקונספט לא משתנה. הכול עדיין סובב סביב מעיין הנשמות, כמו בעונה הקודמת ואין ממש שינוי במרכז העלילה. בנוסף, אף שחקן חדש לא הצטרף לקאסט ולא קיבלנו איזו תוספת מרעננת של שחקנים לעונה החדשה וכפי שהספקנו לראות עד כה אין ליהוק שונה מהעונה שעברה. הסדרה עצמה טובה איך שהיא ולא צריכה שום תוספות בשלב הזה.

©  צילום מסך מפייסבוק

הזוג החדש והבולט של העונה החדשה הוא דני ודורי. בסוף העונה הקודמת החליטה דני (אליאנה תדהר) שהסקרנות של יונתן לא מתאימה לה וכי לא תוכל להתעסק לנצח בחידות והמסעות שלו, לכן היא בחרה ללכת עם דורי (דניאל גד) שהתאהב בה עוד מתחילת העונה. שמחנו לראות שדני מסודרת בחיי האהבה החדשים שלה, אם כי כואב לראות אותה עם מישהו אחר שהוא לא יונתן. אנחנו מקווים ומאמינים שנראה תפנית בעניין הזה בהמשך העונה, כי כולם יודעים שדני ויונתן זה לנצח. אם כבר מדברים על זוגות, אנחנו מצפים בהחלט לחזרה של יולי וליעם במהלך העונה.

כל הרגעים של דני ויונתן
 
©  צילום מסך מפייסבוק
מה יקרה ליוליעם בהמשך?
 

לסיכום, למרות שלא היו יותר מידי הפתעות והסדרה לא ממש נלקחה לכיוון חדש, אנחנו מאוד שמחים לראות את "גאליס" שוב במסך הטלוויזיה שלנו ואנחנו בטוחים שהטירוף סביב הסדרה הולך להימשך. כל צוות הסדרה ממשיך לעשות עבודה מעולה, בין אם אלה השחקנים, המפיקים או התסריטאים, שגורמים לנו שוב לאהוב את "גאליס" עד אין סוף, גם בלי שינויים דרסטיים. בנוסף, כמו תמיד ב"גאליס", כל פרק נגמר במתח שגורם לנו לרצות עוד וזוהי רק ההתחלה. בקיצור, אנחנו כבר מחכים למחר. גם אתם?

"גאליס", ימים א’-ד’, בשעה 14:30 בערוץ הילדים ב-HOT.

תגובות