פרסום ראשון: תכנית חדשה בשידור חי בערוץ הילדים. צילום: אילן בורלא

פרסום ראשון: תכנית חדשה בשידור חי בערוץ הילדים

ערוץ הילדים עולה בתכנית יומית חדשה בשם "נדחפים", שמביאה לנו שלושה סטנדאפיסטים שיצחיקו אותנו עם התכנים הוויראלים ברשת, ותשודר בשידור חי

בערוץ הילדים עובדים על תכנית, קומדיה יומית חדשה "נדחפים" בכיכובם של ניב מג'ר, ירמי שיק בלום וליאור אמסטרדמסקי, סטנדאפיסטים במופע "כל מה שמצחיק בעולם" וחלקם מוכרים בעיקר דרך סרטוני סטנדאפ וקומדיה ביוטיוב. השלושה שגם יכתבו את התכנית, ינסו להביא לנו את התכנים המצחיקים והקומיים שקיימים ברשתות החברתיות, ולהצחיק את הילדים עם התכנים המוכרים כשהם עושים את זה בצורה הומוריסטית, ביקורתית ובועטת. "נדחפים" יחליף כביכול את תכנית האולפן שהייתה דאז בערוץ. היא תצולם בדסק ערוץ הילדים ותשודר בשידור חי בשעה 15:00, מיד לאחר סדרות דרמת המקור של ערוץ הילדים.

© אילן בורלא

בשנים האחרונות תוכניות הסטנדאפ והקומדיה בערוצי הטלוויזיה לילדים תופסים תאוצה, ניקולודיאון הגיעה עם "הצחוקייה" שבה סטנדאפיסטים כמו הדר לוי וצמד שיניים ביצעו קטעי סטנדאפ המותאמים לקהל הצופים / הילדים. ערוץ זום עלה עם "שבט צוצלת" תכנית מערכונים על שבט צופים עם שחקנים כמו שיר מורנו ונלי תגר. בתכנית החדשה של ערוץ הילדים ינסו להצחיק אותנו דרך הסרטונים הויראלים, והתופעות שלנו ברשת. אנחנו מחכים.

 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

תגובות