מאלגריה ועד שירן סנדל: הרשימה שלנו ל"האח הגדול VIP". צילום: אור גפן, חן אביב

מאלגריה ועד שירן סנדל: הרשימה שלנו ל"האח הגדול VIP"

כל שנה מחדש אנחנו דנים בשאלה החשובה ביותר בתולדות הריאליטי: את מי יכניסו הפעם לבית הכי מבוקש במדינה, בית "האח הגדול"? אז השנה החלטנו להציע את הרשימה שלנו לעונת VIP

"האח הגדול", תרצו או לא, היא אחת מתוכניות הריאליטי המובחרות של הטלוויזיה הישראלית. מדי קיץ אנו זוכים לקבל מנת פליטי ריאליטי חדשה, מיד עם כניסתם של הדיירים החדשים לבית האח. לקראת העונה החדשה שקרבה, ואיתה גם הקיץ, ערכנו עבורכם רשימה של מי לדעתנו צריך להכניס בתור דייר VIP. ב"קשת" כמובן כבר עמלים על העונה החדשה של התוכנית שאנו מקווים שתביא איתה שינוי מרענן למסך, אך אנו לא מבטיחים שהם יישמו את הצעותינו. שנתחיל?

שחר חסון

אם היינו מכניסים את שחר חסון לבית האח, הסטנדאפיסט שעשה מהפך ועבר הישר מבדיחות גסות לבדיחות שנונות בערוץ הילדים, בטוח לא היה משעמם לרגע. הוא היה עושה את המשימות על הצד הטוב ביותר ואולי אפילו מצליח להיות אהוב על דיירי הבית, כזה שבמקום לצעוק עליהם בישיבות תקציב היה מוצא עגבנייה או קורנפלקס להתבדח על חשבונם. חוץ מזה, תמיד כיף לצפות בו. לא ככה?

© חן אביב

סבתא אלגריה

סבתא אלגריה היקרה והאהובה שלנו, כמה טוב אם היית לא רק דמות ב"זגורי אימפריה", אלא גם סבתא מרוקאית אמיתית ומפולפלת. את הסבתא האהובה של משפחת זגורי, היטלר אם תרצו, מגלמת חוה אורטמן, שחקנית תיאטרון בת 64. את העקיצות שנכתבו במיוחד עבור דמותה בתסריט, אותו כתב מאור זגורי, ניתן לראות בכל משפחה מרוקאית טיפוסית. טוב, אולי הגזמנו טיפה, אבל זו דמות שכל כך קל להתחבר אליה ולצחוק איתה שאם היא הייתה נכנסת לאח הגדול - היא בטוח הייתה המבוגרת הראשונה שהייתה מגיעה לגמר ואף זוכה בו. אורטמן, אנחנו בעד!

© צילום מסך מהיוטיוב

יוכי ולינור

יוכי ולינור אמנם מככבות בימים אלו בריאליטי המתחרה של ערוץ 2, "המירוץ למיליון" של רשת, אך תתארו לכם איזה כיף היה לראות אותן יום-יום על המסך בבית שלנו ולא רק פעמיים בשבוע כשהן רצות ומזיעות. עם ריבים, בלי ריבים, חוזרות בשאלה או בתשובה, אין ספק שהחברות ביניהן חזקה ושהצמד הזה עבר לא מעט. ליגה של סיפור להיכנס איתו לבית.

© אביב חופי

שירן סנדל

שירן סנדל היא הבחורה הטיפוסית להכניס אל בית "האח הגדול" והסיבות די ברורות. קודם כל היא בלונדינית מהממת, שחקנית מוכשרת ואנו בטוחים שהיא מסתירה בתוכה עוד לא מעט תכונות חיוביות ומיוחדות, אולי אפילו כאלו שדומות לדמותה ב"גאליס", יולי. סוד קטן: בעבר הוצע לכוכבת להיכנס אל תוך בית האח הגדול, אך היא סירבה בנימוס והסבירה כי זו אינה דרכה להגשים את חלומותיה. סורי קשת, "גאליס" עשתה את העבודה.

© רפי דלויה

נועם טור

בכל עונה יש מישהו שנכנס לבית על תקן הבשלן והאימהי, נו, אז חייבים מישהו כזה, רק שאנחנו מעדיפים כאן את הצד הגברי והאבהי. אז אנחנו אומרים למה לא לקחת גם יפה וגם אופה כמו בעלה של קרן פלס ואב בתה, נועם טור? טור משתתף בעונה החדשה של "מאסטר שף", עונת ה-VIP, ונראה לנו שאם הוא היה נכנס לבית האח הוא היה עושה לא מעט רושם טוב על הדיירים והצופים. אנחנו לפחות היינו מצביעים לו עד הגמר.

© צילום מסך מהיוטיוב

מיכאל אלוני

בואו נגיד שאם מיכאל אלוני היה נכנס לבית האח, הסיכוי שלו לקחת את המיליון היה עומד בערך על 99%. הוא חתיך, גולש, הגבר שכל אישה חולמת לזכות בו, ולמרות הזקן שגידל עבור צילומי העונה השנייה של "שטיסל", היינו מלהקים אותו ומתייגים אותו בתור הבחור עם הסקס אפיל. אלוני, פאות ושחור פחות עושים את זה לבנות המין הנשי, לפחות תן לנו ליהנות מהקוביות שלך בבריכה ביום קיצי.

© אור גפן

יואב רוטמן

תחשבו על זה רגע, את יואב רוטמן הכרנו למעשה ב"מועדון החנונים" ו"בני ערובה", אך מעבר לזה אנו בטוחים שמסתתרת בתוכו אישיות מופלאה. כרגע הוא משרת בתיאטרון צה"ל אבל אנחנו כמעט בטוחים שעם שחרורו הוא יקפוץ על ההצעה. בכל זאת, יהיה נחמד לצפות בפרצוף האמיתי שלו וביכולות החנוניות שלו בלי קשר לאיזשהו ספר חוקים, אתם לא חושבים?

© ערוץ זום

אופירה אסייג

שמענו על כך שהוצע לאופירה אסייג להשתתף בעונה החדשה, ואנחנו בטוחים שאין יותר מתאימה ממנה כדי להיות חלק מדיירי בית האח הגדול בעונת VIP. הרי זה תפור עליה - היא יודעת את כל השיטות, יכולה לקרוא אנשים בשנייה ולא פחות חשוב - אנחנו בטוחים שהיא תגרום ללא מעט אקשן בבית בזמן שהותה.

© רפי דלויה

מגי אזרזר

אחרי שכבשה אותנו עם לא מעט תפקידים בשנה האחרונה בסדרות "בתולות", "החממה" ו"נויורק", להכניס את השחקנית מגי אזרזר לבית האח הגדול יכול לגמרי להוות שינוי מהותי בהרכב הדיירים ולעשות את העונה לקצת יותר מעניינת. היא יכולה בקלות לעשות כל משימה, את זה היא כבר הוכיחה לנו עם תפקידיה המרובים והמגוונים, לקחת את הגמר ולהזכיר לנו עד כמה היא מלכה.

© רפי דלויה

מוני ומיכאל מושונוב

תחשבו כמה גאוני יכול להיות אם ייכנסו אבא ובן כל כך מוכשרים ומצחיקים לבית האח, כמו מוני מושונוב ובנו, מיכאל מושונוב. אם הם קורעים אותנו מצחוק על המסך, מה יקרה כאשר נרצה לצפות בהם 24/7? אנחנו משערים שאלו יהיו ימים שופעים צחוק. תסמכו עלינו, זה יהיה מוצלח במיוחד.

© אור גפן

 

 
תגובות