נתן קרס מתוודה: "כמעט הפסקתי לשחק לפני איי קארלי". צילום: צילום מסך מאינסטגרם

נתן קרס מתוודה: "כמעט הפסקתי לשחק לפני איי קארלי"

אתם יכולים לדמיין את הסדרה המצליחה "איי קארלי" בלי פרדי? אנחנו ממש לא. השחקן המוכשר שגילם את פרדי, נתן קרס, סיפר בריאיון על הדילמות שהיו לו בנוגע למשחק, איך התמודד איתן ולסיום חילק טיפים להגשמת חלומות

בשנת 2007 פרצה לחיינו סדרת הקומדיה האמריקאית "איי קארלי", סדרה ששודרה בערוץ ניקלודיאון וזכתה להצלחה רבה בקרב בני הנוער. אומנם הסדרה כבר נגמרה, לצערנו, לאחר חמש עונות, אבל עכשיו השחקן נתן קרס שגילם את הדמות הכי אהובה עלינו בסדרה, פרדי בנסון, מספר לנו על כל הלבטים שלו בנוגע למשחק ועל כך שהוא היה עלול להיעדר מהקאסט. פייר, לא היינו רוצים לראות פרדי אחר

"לגמרי שקלתי לעזוב את תחום המשחק"

"התחלתי לשחק ב'איי קארלי' כשהייתי בכיתה ח', למדתי בחטיבת הביניים", הוא אמר בראיון לאתר "twist". בנוסף, הוא סיפר שזאת הייתה התקופה בה הוא כמעט החליט לוותר על החלומות שהיו לו בנוגע לתחום המשחק. "כשאני לוקח רגע מבט לאחור, מעולם לא הייתי חושב לעצמי אפילו לוותר על תחום המשחק", הוא המשיך, "אני לא התעסקתי בזה במשך כמה שנים ועדיין קיבלתי פה ושם כמה עבודות שעדיין שמרו אותי בעניין הזה של המשחק, אבל באותו זמן שנבחנתי ל'איי קארלי', אני לגמרי שקלתי לעזוב את תחום המשחק, לחזור לבית הספר ולא לחשוב על המשחק יותר".

אוהו, איך שגלגל מסתובב לו...
 
© צילום מסך מאינסטגרם

"באיזשהו מקום התוכנית קצת הצילה אותי כי הייתי כבר ממש על קצה החוט". כשנשאל איזו עצה הוא היה נותן לעצמו אם הוא היה יכול לחזור אחורה, הוא ענה: "הייתי אומר לעצמי להיות פחות לחוץ ולא לדאוג על מה שיקרה בהמשך. פשוט לעקוב אחרי החלום, כי אם לא אקפיד, הוא לא יגיע".

© טאמבלר

קרס הבין שהשביל בדרך לחלום שלו היה כרוך באכזבות שיצאו מכלל שליטה. "אני חושב שזה דבר שקל לומר עכשיו מהעמדה שבה אני נמצא, אבל לא משנה מה החלום שלך, בסופו של דבר צריך לשלם בשבילו, אבל הגעתי למצב של רצון לעזוב את תחום המשחק רק אחרי שהתמדתי והתמסרתי, והכול היה לחינם. אלה היו מצבים שפשוט רציתי לוותר או לעסוק בדבר אחר במקום". הוא הסביר: "אני חושב שזה יותר עניין של כישרון ולא דבר שאתה אמור להקריב בשבילו יותר מידי, ולעשות יותר מידי בשביל לעשות אותו בקצת יותר ביטחון, או לדוגמא, ללכת על דברים רק כי ככה נהוג בחברה".

© צילום מסך מאינסטגרם

"תהיו פתוחים לעוד ועוד דברים"

"תשקלו ותעשו רק מה שטוב בשבילכם", ייעץ והוסיף: "אין פה קטע של לעסוק בדבר שלא מעניין אתכם או מלהיב אתכם,אבל זה לא אומר שאסור לכם לעסוק בעוד דברים חוץ מזה. אני יודע שאם אי פעם הייתי מפסיק לשחק הייתי עושה הרבה דברים אחרים שהיו עושים אותי שמח בגלל שאני עושה מין החלפה של עיסוקים ודברים שאני אוהב". קרס לא חסך בכך, הוא הוסיף: "אל תקבעו את עצמכם רק על דבר אחד שאתם אוהבים, תהיו פתוחים לעוד ועוד דברים. זו דרך מאוד נחמדה בגלל שלא תמיד מצליחים בכל מה שרוצים, ואז תמיד יש לך לאן לחזור ולהיות ממוקד דבר אחר שגם אותו אתה אוהב".

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות