עדיין זוהרים: איפה נמצאים כיום כוכבי הסדרה "90210"?. צילום: צילום מסך מאינסטגרם

עדיין זוהרים: איפה נמצאים כיום כוכבי הסדרה "90210"?

"90210" הייתה חידוש לסדרה המקורית "90210, בוורלי הילס". היא סחפה אחריה המוני מעריצים והרימה גבוה לשמיים כוכבים חדשים. לצערנו, היא הסתיימה לפני יותר משנתיים, אבל הכוכבים המשיכו לככב. מה הם עשו מאז ומה אנחנו לא יודעים עליהם?

מאז שהסתיימה העונה החמישית והאחרונה של דרמת הנעורים "90210" ולא הותירה אף עין יבשה, השחקנים הראשיים שאהבנו לצפות בהם המשיכו הלאה, אך תמיד יזכרו את החוויה הזו. חקרנו קצת על מנת לגלות באיזה מקום הם נמצאים היום, האם המשיכו את חייהם בקו ההוליוודי ואולי לחדש לכם כמה עובדות מעניינות עליהם. שנתחיל?

מסע בזמן © טאמבלר

שניי גריימס

השחקנית הקנדית שגילמה את אנני וילסון, שניי גריימס, כיכבה גם ב"דגראסי: הדור הבא" ו"הצעקה 4", אך אין ספק שהיא פרצה אל חיינו בפרט ואל הוליווד בכלל בזכות "90210". מאז שהסתיימה הסדרה היא הייתה בעיקר עסוקה בלצלם את סרט הדרמה בכיכובה "Sugar", המספר על חייה של הומלסית שסובלת מלא מעט הפרעות פוסט/טראומטיות (שאגב, גם קורבין בלו מ"היי סקול מיוזיקל" נוכח בו), להפוך לפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה "אנאבל", למגישה של תוכנית האופנה "PopSugarNow", להצטלם לסרט "Empire State" בתפקיד הלני, לסדרת הלייף/טיים "A Hazing Secret" בתפקיד הראשי, ואיך לא, היא גם הספיקה להתחתן עם בחיר ליבה, הדוגמן הבריטי ג'וש ביץ'.

מסתבר שבחיים האמיתיים שניי תמימה קצת פחות מאנני
מסתבר שבחיים האמיתיים שניי תמימה קצת פחות מאנני © צילום מסך מאינסטגרם
מין מצא את מינו. שניי וג'וש בחתונתם
מין מצא את מינו. שניי וג'וש בחתונתם © טוויטר

השניים התחילו לצאת ב-2012 וכעבור תשעה חודשים הודיעו כי הם מאורסים. הם נישאו במאי 2013 באנגליה, הקימו יחד אתר שפוניג בשם "TwoHalvesStore" שלפני כן היה בלוג, הם בעצמם מדגמנים את הקולקציות, ואם זה לא מספיק, אז אולי זה שהם קעקעו את השמות אחד של השנייה יוכיח לכם שהם אכן "2 חצאים". 

גם אותו אתם מכירים - קיגן אלן מ"שקרניות קטנות ויפות". סצנה מ-"A Hazing Secret"  © אינסטגרם
כוכבת הסרט. הטריילר של "Sugar"
 
שניי וג'וש מספרים הכל על האהבה שלהם!
 

מה שאולי אתם לא יודעים על שניי:

  • בשנת 2009 היא הוכתרה על ידי מגזין "פיפל" כאחת הנשים היפות ביותר ללא איפור. אנחנו נוטים להסכים.
  • היא כתבה, שרה וביימה את הקליפ "Myself and I", בו מופיע גם ראיין אגולד ששיחק לצידה ב-"90210".
  • כשהייתה בהפסקה מצילומי הסדרה, היא עברה התמחות במגזין "Teen Vogue" בניו יורק במשך שישה שבועות, מה שהיא הגדירה שהיה החלום התמידי שלה.
  • חבריה יהודים ולדבריה היא חגגה סוג של "בת מצווה" בה קראה דרשה בעברית שחבריה לימדו אותה.
  • היא מעריצה את ג'וני דפ ומספרת שנטלי פורטמן היא מקור ההשראה שלה.
  • לאחר צילומי העונה השלישית היא טסה ליפן יחד עם אנלין מק'קורד (נעמי) וג'סיקה סטרופ (סילבר) והן נקלעו יחד לצונאמי ורעידות אדמה שבעקבותם היא פתחה בקמפיין בשם "לפתוח את הלב" שמטרתו לתמוך בקורבנות הצונאמי.
  • היא ביימה את הקליפ של מייגן וליז לשיר "Are You Happy Now?" שנועד להעלות את המודעות לבריונות. 
"אתה שמח עכשיו?" - השיר המדובר
 

מאט לאנטר

אם כבר דיברנו על אנני, איך אפשר שלא להזכיר באותה הנשימה גם את ליאם, אהובה הנצחי, אותו מגלם מאט לאנטר ההורס? אז הנה מה שקרה עם מאט מאז שהסתיימה לה העונה החמישית: הוא הגיבור הראשי של הסרט "Liars All", מותחן פסיכולוגי לנוער בו משחק לצד ג'יליאן זינסר שמוכרת לכם בתור אייבי הגולשת מ/90210, שרה פקסטון וראנדי ויין מ"משחק השקרים" ו"דם אמיתי". בנוסף, הוא דיבב לא מעט סדרות וסרטי אנימציה, ביניהם "סקובי/דו", "אולטימייט ספיידרמן" ו"מלחמת הכוכבים". הוא גם גילם את התפקיד הראשי ב"חוצה כוכבים", סדרה המדברת על חייזרים שנוחתים בכדור הארץ אחרי שברחו מהכוכב שלהם, אך ערוץ CW החליט לבטלה לאחר עונה אחת בלבד. מבחינת חיים פרטיים שכבר לא כל כך כאלו, סורי ליידיז, אבל ב14 ליוני 2013, לאנטר התחתן עם בחירת ליבו מזה שש שנים, אנג'לה סטייסי.

חתיך גם בתור רומן החייזר
חתיך גם בתור רומן החייזר © צילום מסך מאינסטגרם
הטריילר של "Liars All". מזהים את אייבי וליאם?
 
כאלו חמודים!
כאלו חמודים! © טמבלר
זוכרים את הקוביות מ-90210?
זוכרים את הקוביות מ-90210? © טמבלר

מה שאולי לא ידעתם על מאט:

  • הוא נולד באוהיו ועבר לגאורגיה כשהיה בן 8.
  • יש לו יום הולדת בראשון לאפריל.
  • אפשר לקרוא לו כוכב ריאליטי לשעבר כי ב-2004 הוא השתתף ב"מאנהאנט: החיפוש אחר הדוגמן הכי מדהים באמריקה".
  • משחק בייסבול, כדורגל, כדורסל וגולף, ואפילו באוניברסיטה התעמק בספורט.
העיד על עצמו שהוא נראה מקצועי. אכן נראה כך
העיד על עצמו שהוא נראה מקצועי. אכן נראה כך © צילום מסך מאינסטגרם

ג'סיקה סטרופ

טוב, אין מה לעשות, היינו צריכים להגיע לזה. דמות כמו סילבר לא הייתה ולא תהיה עוד לעולם. ג'סיקה סטרופ, השחקנית והקומיקאית שמגלמת את דמותה של ארין סילבר, הספיקה לא מעט מאז נגמרה הסדרה שהפכה אותה לכוכבת. היא נחשבת למלכת הצרחות בעקבות השתתפותה בסרטי האימה "ליל הבכורה", "ערפדי עטלפים", "נעזבה בחשכה" ו"גבעות הפחד 2", היא התארחה בשני פרקים של "איש משפחה" ודובבה מספר דמויות, לוהקה לסרט המצליח "טד" בתור טרייסי, חברתה לעבודה של לורי (מילה קוניס) והדבר האחרון שעשתה היה הצטרפות לסדרה של רשת פוקס, "The Following", החל מהעונה השנייה. חיי הזוגיות שלה קצת מעורפלים כעת, אך היא ניהלה מערכת זוגית במשך שנתיים עם השחקן דסטין מיליגן, מי שגילם את אית'ן (חבר של אנני) בעונה הראשונה של 90210.

© טמבלר
מאחורי הקלעים
מאחורי הקלעים © צילום מסך מאינסטגרם
מתוך הסרט "טד"
 
זה היה פעם. מה עם עכשיו?
זה היה פעם. מה עם עכשיו? © טמבלר

מה שאתם מתים לדעת על ג'ס:

  • היא ביתם של ג'ודית ודון סטרופ, סגן נשיא בכיר בוואקוביה.
  • השתתפה בסדרות הנוסטלגיות "זואי 101" ו"לא מדהימה" של ערוץ ניקולודיאון.
  • קיבלה הצעה להתחיל לדגמן מסוכן דוגמניות שהיה חבר של אמה.
  • דחתה הצעת מלגה של אוניברסיטה כדי להתמקד בקריירת המשחק.
  • ב-90210 היא גילמה את ארין סילבר, שהיא אחותם הצעירה של דיוויד סילבר וקלי טיילור מסדרת המקור "בוורלי הילס 90210".
© טמבלר

אנלין מק'קורד

"90210" התפרסה על פני חמש שנים (2008-2013) שביניהן צולמו חמש העונות ששמרו על מק'קורד די עסוקה עם תפקיד הביצ'ית, נעמי. אחרי שכל הטירוף נגמר, אנאלין קפצה על ההזדמנות ולקחה חלק בסרט עטור השבחים, "חתכים", סרט אימה אמריקאי בו גילמה נערה משוגעת והזויה, וכן גם בסרט האימה "Scorned". הופיעה במספר תפקידי אורח שונים בסדרות מוכרות, השתתפה בהצגה של תאטרון ברודווי בשם "Love, Loss, and What I Wore", בסרטים שוברי החוקים "מכה בבטן הרכה" (או "Gutshot Straight"), "יצרים בדם" ו"שוטר פצוע", הצטרפה לקאסט העונה השלישית של הסדרה "דאלאס" (ערוץ TNT) בתור הת'ר, וגילמה את התפקיד הראשי בסרט "Watch Your Back" ("שמור על הגב שלך") אשר שודר בערוץ Lifetime ב-7 למרץ השנה.

מתוך הטריילר של
מתוך הטריילר של "מכה בבטן הרכה" © צילום מסך מיוטיוב
הטריילר המפציץ של "Scorned"
 

אחת הסצנות הזכורות ביותר שהיו לנעמי קלארק במהלך הסדרה היא סצנת האונס. במהלך צילומי הסצנה, אנלין נשברה ופרצה בבכי גדול, דבר שצוות ההפקה לא הבין בתקופת הצילומים. מאוחר יותר, ביום האישה שחל ממש לא מזמן, חשפה מק'קורד כי ידיד שלה אנס אותה כשהייתה בת 18, וסיפרה על סגירת המעגל שהיא הולכת לסגור בסרט בו היא היא תככב "שמור על הגב שלך".

מדווחת על האונס ב-90210
מדווחת על האונס ב-90210 © טמבלר
מתוך הטריילר ל
מתוך הטריילר ל"שמור על הגב שלך" © צילום מסך מיוטיוב

למזלנו, חייה האישיים אינם דומים כלל למה שחוותה בנעוריה וגם לא לתפקידיה. עד לפני שלושה חודשים היא ניהלה זוגיות עם השחקן דומיניק פרסל שמוכר מ"נמלטים" ו"הפלאש", מה שעמד במבחן כולל של שלוש שנים. בחודש יולי 2011 הם נתקלו זה בזו על הסט של "90210", ובשנת 2013 גם שיחקו אחד לצד השנייה בסרט "שוטר פצוע". הסיבות לפרידה לא ידועות, אבל נראה שאנלין כבר שמה עין על מישהו חדש - שחקן הפוטבול ג'וליאן אדלמן.

בנוסף להכל, באנלין יש גם צד אחר והוא התרומה לארגוני הצדקה בהם היא תומכת. זה מתבטא בהתמסרותה לפרויקטים רבים כמו לדוגמא "פרויקט העיוור" אליו הודתה שהיא מאוד קשורה, ועל מנת לתרום לפרויקט, העבירה את אחיותיה מאלטלנה ללוס אנג'לס כדי שיוכלו לה לייצר ליין אופנה שנקרא "The Sisters 3" שנתרם על מנת לסייע לארגון.

עם האקס, דומיניק פרסל
עם האקס, דומיניק פרסל © צילום מסך מאינסטגרם

דברים שכדאי לדעת על אנלין:

  • היא הייתה הדמות השנייה שלוהקה ל-90210.
  • נעמי הייתה דמות משנית בעלילה, אך לקראת סוף העונה הראשונה היא הפכה לדמות ראשית.
  • עד גיל 15 אנאלין למדה בביתה ולא בבית ספר, ואז הצטרפה לסוכנות הדוגמנות. דגמנה בין היתר לחברת "אסתי לאודר" ולמגזין "סוונטין".
  • היא הצטלמה לטלנובלה בשם "Rules of Deception" של רשת MyNetworkTV, אך היא מעולם לא שודרה.
  • היא דורגה במקום ה-22 במצעד "100 הנשים הסקסיות ביותר בטלוויזיה" לשנת 2010, וכשנה לאחר מכן כבר עלתה למקום ה-11.
  • בשנת 2008 היא הייתה בין המועמדות הסופיות לשחק בסרט "דמדומים 2: ירח דבש" בתור היידי. לצערה היא לא קיבלה את התפקיד, אבל היא גם טענה שהיא עצמה וויתרה עליו כדי לקבל "זמן למנוחה והרפיה".
© shutterstock
 
ג'סיקה לונדס

ללא ספק הפריצה הגדולה של ג'סיקה לונדס הייתה בחידוש ל/"90210" והיא זו שסללה לה את הדרך לפסגה, אמנם זו לא הייתה הפעם הראשונה בה הופיעה בטלוויזיה. במהלך הצילומים התגלה אצלה גם כישרון השירה, דבר שהוביל אותה לעסוק גם במקצוע זה בתעשייה. עד כה הוציאה כ/15 סינגלים אשר אחד המוצלחים מביניהם הוא "Silicone in Stereo" שזכה לתשומת לב רבה, במיוחד בזכות הוידאו הנועז שמסתתר בקליפ. השיר דורג במקום ה/35 (מתוך 50) במצעד הבילבורד, ובמקום ה/65 במאה השירים המוצלחים של ארה"ב. עד כה היא הוציאה 4 קליפים, 15 סינגלים והתארחה ב/2 אחרים, סה"כ 2 EP's, אבל הודיעה כי אלבום הבכורה שלה יהיה "סקסי, פופ קצבי כמו ריהאנה וקייטי פרי".

כך היא נראית כיום
כך היא נראית כיום © צילום מסך מאינסטגרם
הקליפ המדובר
 

לגביי סרטיה בקולנוע ב-2014 יצא סרט האקשן "הנסיך", בו היא מגלמת את אנג'לה לצד ברוס וויליס. אנו עתידים לראות אותה מככבת בעוד שלושה סרטים בתקופה הקרובה, "Larry Gaye: Renegade Male Flight Attendant" ו"Eden" שעדיין בתקופת צילומים, וסרט האימה "Abattoir" שכרגע בשלב הפוסט-פרודקשן ועתיד לצאת בספטמבר הקרוב. בכל אופן, אנחנו מחכים.

© GIPHY
הטריילר לסרט "הנסיך" יחד עם ברוס וויליס
 

מבחינת סדרות טלוויזיה היא שיחקה לצד גרנט גאסטין ("הפלאש", "גלי") ב/"A Mother's Nightmare" שיצא לטלוויזיה בשנת 2012. בנוסף, השתתפה במספר תפקידי אורח בסדרות אמריקאיות וקנדיות וכן הופיעה בפרק של "טופ מודל". בעבר יצאה עם אדם גרגורי מ"היפים והאמיצים" שגם שיחק ב/"90210" בתור טאי קולינס (טוב, די הבנו כבר שהסדרה הזו הצמיחה חברויות מפה ועד להודעה חדשה), וכן גם עם ארון פול מ"שובר שורות". מתאימים לא?

© צילום מסך מאינסטגרם
פפראצי של ארון וג'סיקה
 

כמה דברים שאתם הכי חייבים לדעת על ג'ס 2:

  • בשנת 2009 נכללה ברשימת "האנשים הכי יפים" של מגזין People.
  • הופיעה כאורחת בסדרה הנוסטלגית "קייל XY".
  • מנגנת בפסנתר מגיל חמש וכותבת מוזיקה מאז שהייתה בת תשע.
  • שרה לראשונה בפרק הפתיחה של "90210", כאשר שיחקה במחזה "אביב הנעורים".
  • במהלך עונות ארבע וחמש היא שרה את הסינגלים שלה, Fool", "I Don't Want You Anymore" "The Last Time" ו-"Teardrops Fall".
  • בפרק לפני אחרון של העונה החמישית, ג'סיקה עלתה על הבמה ושרה את שירה "Snake Charmer" בתור אדריאנה, הבמה התמוטטה עליה, התלקחה באש והשאירה אותה לכודה מתחת להריסות. סצנה שאי אפשר לשכוח.
זוכרים את הקטע הזה?
זוכרים את הקטע הזה? © GIPHY
הדואט של אדריאנה וחביאר. כן, זה מתקשר אליו
 

 עד כאן חזרנו בזמן, מי מצטרף אלינו למרתון?

 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות