את מי היינו מלהקים להישרדות VIP?. צילום: צילום מסך מהאינסטגרם

את מי היינו מלהקים להישרדות VIP?

"הישרדות" צפויה לחזור לעוד עונת VIP, הפעם בערוץ 2, כלומר הרבה סלבס לוהטים מתמודדים במשימות ובתנאים קשים. אז כמו תמיד, נשאלת השאלה - את מי היינו רוצים לראות בין השורדים?

בתקופה האחרונה נמצאת ההפקה של אחת מתוכניות הריאלטי האהובות בארץ ובעולם בשלבים ראשוניים של ליהוק. אחרי מספר שנים של ויכוחים על הזכויות לפורמט, "הישרדות VIP" צפויה לחזור אלינו בזמן הקרוב הפעם בערוץ 2, ולא בערוץ 10 כמו שאנחנו רגילים. אחרי שבעונת ה-VIP הקודמת שלה ניצח השחקן איתי שגב וקיבל את הפרס הנחשק - מיליון שקלים חדשים. בעונה הנוכחית מופצות המון שמועות על סלבריטאים כאלו ואחרים, אז אנחנו בדקנו, את מי הכי היינו רוצים לראות בין הסלבס השורדים?

עוז זהבי

עוז זהבי הוא מי שיראה הכי טוב כשורד, ועל זה אין ויכוח. הוא לא רק חתיך על, אלא גם מוכשר ומעניין בטירוף. זהבי הוא סלב יחסית מסתורי, שלא מרבה לפרסם את עצמו ונורא מתרחק מהתקשורת, יהיה מעניין לגלות עליו דברים שבחיים לא היינו מדמיינים. אנחנו היינו רוצים מאוד לראות אותו שם ובטוחים שלמפיקים לא תהיה שום התנגדות! אנחנו כבר מדמיינים אותו בבגד ים.

הקוקו הולך לכבוש את האי
והקוקו מה איתו? © אור גפן

יון תומרקין

אז נכון, תומרקין חזר ממש לפני כמה ימים לארץ לאחר סיום הצילומים של התוכנית הריאליטי הידועה "גולסטאר", אבל אי אפשר לוותר לראות אותו מתמודד בתוכנית כמו "הישרדות" שפחות עוסקת בצחוקים אלא במשחק האמיתי. אם אתם שואלים אותנו, אנחנו אפילו היינו דוחים את הצילומים עבורו!

אל תדאג, בחוף תלך יחף
אל תדאג, בחוף תלך יחף © אור גפן

אור גרוסמן

זה די ברור שאור גרוסמן היא אחת הדוגמניות החמות ביותר בזמן האחרון בישראל. אחרי הקמפיינים המצליחים וגיחה קצרה לפסטיגל, צריכה להגיע גם תוכנית ריאליטי. הרי בכל עונה חייבים מישהי על תקן דוגמנית, ואם כבר אז אנחנו מעדיפים שזו תהיה אור גרוסמן שהיא בהחלט לא רק יפה. רק אל תשכחו, גרוסמן בחודשי הריון מתקדמים, אבל אנחנו ממש לא נתנגד לבקיני עם בטן של חודש שביעי או שמיני.

 
תנוחי תנוחי © צילום מסך מאינסטגרם

קובי פרג’

קובי פרג’, הידוע גם בתור נאג’י/ מרסל/ פרדי/ סבבה סאלי/ יהורם צוברבולר/ ולנו כבר נגמר הכוח לספור... האיש והאגדה, ששבר שיא במשחק של כל כך הרבה דמויות / רק בסדרה אחת, יהיה מושלם עבור משבצת "המצחיק" של העונה. ב”הפיג’מות” הוא קורע מצחוק, וכבר ראינו שהוא חקיין מעולה. אנחנו בטוחים שקובי ינעים לנו את זמן הצפייה, ויעזור לתוכנית לא להיות כבדה מידי ומלאת דרמות, אלא מלאה גם צחוקים וכיף.

בוקר צהריים וערב לא ממש תאכל שם © אינסטגרם

שירן סנדל

את החופשה של שירן סנדל בתאילנד כולנו ראינו באינסטגרם. מסתבר שהיא כבר הספיקה להתרגל לאקלים המקומי, וזה מעולה, כי אנחנו מאוד רוצים לראות אותה בהישרדות. היא בעיקר כוכבת ילדים, מה שלדאגת המפיקים יכול למשוך עוד הרבה מאוד רייטינג, כי כולם יודעים את הכוח של הקהל הזה (נכון?!), והיא גם הנחתה את "ששטוס" אז היא מכירה את תחום השעשועונים והתחרויות. אין לנו ספק שהיא תגיע רחוק בתוכנית, ואולי אפילו תזכה.

בקיני זה טוב אחותי
ביקיני זה טוב אחותי © צילום מסך מאינסטגרם

מוקי

מפאת היותו אבא, עד כמה הזמר המצליח באמת ירצה את התפקיד - את זה אנחנו לא יודעים. מה שאנחנו כן יודעים זה שהלהיטים של מוקי יהפכו לילה רגיל מסביב למדורה ב”הישרדות” לקומזיץ מטורף. כשהתחלנו לראות אותו קבוע בתוכנית טלוויזיה זה היה ב”כוכב הבא”, ואז התברר שלשופט הקשוח יש הרבה מה להגיד. הוא מסוגל להכניס קצת פלפל לתוכנית, ואנחנו מאוד נשמח לגלות עליו עוד דברים שלא ידענו. אפרופו מוקי, ידעתם שהשם האמיתי שלו הוא דניאל נייבורגר?

קשוח © אינסטגרם

נינט טייב

אז אם דיברנו כבר על זמרים, נינט טייב זכתה בתוכנית ראליטי, אז את הרעיון המרכזי היא כבר מכירה. מלבד הסיבה הזו, יש עוד הרבה סיבות שהיו רוצים לראות אותה שורדת. העובדה שהיא כבר ניסתה את מזלה בכל תחום אפשרי: טלוויזיה, מוזיקה, תיאטרון, קולנוע ועוד ויש לה הרבה מה להציע בהמון תחומים. היא בחורה מגניבה, תוסיף עניין רב לצופים שמכירים אותה כבר המון שנים ומי יודע - אולי יש סיכוי שהברק יכה בה פעמיים והיא תזכה שנית?

שיער כחול על האי זה חידוש © אור גפן

תובל שפיר

הפרצוף של תובל שפיר מופיע על כל דבר אפשרי, מממחטות נייר ועד קורנפלקס, ואין שלט חוצות שלא תלו עליו פוסטר עם תמונה של שפיר בכל המדינה. אז חשבנו, אם הוא יכול לשרוד במחנה "גאליס" - הוא יכול גם במחנה "הישרדות", לא?

תובי חטובי © אינסטגרם

תום אבני

הטאלנט שהספיק לככב כבר בטלוויזיה, בתיאטרון ובקולנוע הפך לאחרונה גם לאבא. אז מה הוא קשור ל”הישרדות”? כנראה שאבני כבר רגיל לא לישון בלילה, כי ככה זה עם תינוקות, אז ב”הישרדות” הוא יסתדר יופי.

שקט, רוגע. זה בדיוק מה שלא יהיה באי © אינסטגרם

ליהי קורנובסקי

כבר מזמן אפשר להגיד שליהי קורנובסקי היא לא רק לילדים, אחרי שפרצה את המחסום ועברה לתפקידים בעלי אופי שונה. אנחנו חושבים שהיא בחורה מגניבה, שיכולה להוסיף הרבה ל”השרדות”, ובהחלט גם לזכות, אם שרדת עם פיאה בלונדינית בהופעה של שכונה אין ספק שאת תשרדי גם בתוכנית.

תיזהרי לא ליפול במשימות © צילום מסך מאינסטגרם

אורי חזקיה

מכירים את זה כשאתם מלהקים מישהו על תקן המצחיקן, אבל פשוט לא יכולים לוותר על אורי חזקיה?. הוא סטנדאפיסט מוערך שיכול להפוך כל דבר למצחיק, מה שיכול מאוד לעזור בסיטואציות הדרמטיות, ההדחות בתוכנית למשל. אבל חוץ מזה, יש סיבה מאוד מיוחדת שבחרנו לכאן דווקא את חזקיה. חזקיה ידוע גם בשיער המוזר שלו, הברנש שהה הרבה זמן על אי ופשוט לא היה לו את הכלים כדי להסתפר, או פשוט לדאוג ולטפח את השיער שלו, בדיוק כמו ב”הישרדות” - מסכימים?

השיער יתפוס את כל הפריים © אינסטגרם

ימית סול

ימית סול התגלתה דווקא בתור דוגמנית, ורק אחר כך החלה לשחק, בעקבות ההצלחה. היא ניסתה את מזלה גם בתחום ההנחיה, כשברור שגם בו הצליחה. אבל, התפקיד איתו היא הכי מזוהה הוא דווקא התפקיד על שמה, בסדרה "הפיג’מות". היא הגיעה לתוכנית אחרי העזיבה של אלונה טל, ב2006, ואת הדבר היא עושה כבר במשך שש עונות (מתוך תשע). אם ימית יכולה לשרוד את ההצקות המתמשכות, בצחוק כמובן, של חברי הלהקה עליה במשך כל כך הרבה עונות, נראה לנו שהיא תגיע רחוק ב”הישרדות”.

אין לנו מה להגיד חוץ מזה שהיא מושלמת © אינסטגרם

עילי בוטנר

הגאון המוזיקלי תמיד יודע עם מי לחבור, אם זו נינט, רן דנקר, או אדר גולד ואוהד שרגאי, הוא תמיד יודע מי יתאים לשירים שהוא יוצר בצורה הכי טובה ומי יביא אותם לראש המצעדים. התכונה הזו יכולה בהחלט לעזור לו להגיע מאוד גבוה ב”הישרדות”, אז כל מה שנותר זה לאחל לו בהצלחה.

בורח ונוסע לאי © אינסטגרם

את מי אתם הייתם רוצים לראות בהישרדות VIP?

תגובות