פדיחוש: איפה ראינו לראשונה את הכוכבים שלנו?. צילום: איציק בירן

פדיחוש: איפה ראינו לראשונה את הכוכבים שלנו?

היום הם נמצאים בכל מקום, אבל בעבר הם עשו גיחות קטנות אל המסך שלנו, שם הם באמת התחילו אך עוד לא פרצו בגדול. אז מי התחילה ב"ארץ נהדרת"? מי השתתף בריאליטי סלולר? ומי חשף יותר מידי?

עומר גולדמן 

את עומר גולדמן כולנו הכרנו השנה כיקי בן-דוד מהסדרה האהובה "שכונה". אך לא שם היא התחילה, גולדמן הגישה פינה קבועה בתכנית "דיבור חדיש" ששודרה בשנת 2010 בערוץ 8, ערוץ המדע הישראלי, שם המליצה ודיברה על כל מה שחדש.

© חן אביב
 

אך זה לא הכל, אולי זו הייתה הפרצה שלה אל המסך, אך הפריצה שלה כשחקנית הגיעה דווקא מ"ארץ נהדרת", שם גולדמן השתתפה בכמה מערכונים של "בקיצור" ששודרו בעונת העשור של התכנית. את מי עוד ראינו באותו מערכון איתה לראשונה על המסך? את אורי לייזרוביץ' המוכר לכולנו כאלבז מ"זגורי אימפריה".

כוכבים מאז ומתמיד
כוכבים מאז ומתמיד © צילום מסך
בקיצור, עומר בתור "הבחורה ההיא"
 

רז זלצרמן 

הרבה לפני שרז זלצרמן היה ב"המירוץ למיליון" ביחד עם בת הזוג, אלכסה דול, הוא השתתף בריאליטי אחר, אך מסוג שונה לגמרי. זלצרמן השתתף בריאליטי סלולרי של "סלקום", "מגודלים". בתכנית (ששודרה בסלולר), הוכנסו שמונה אנשים למבנה סגור שנקרא "המעבדה", כל מתמודד היה לבוש בצבע מסויים (רז בצבע הכחול) ובכל שבוע מתקיימת הדחה. אז מה מיוחד בתכנית? שכל דבר הצופים היו מחליטים! הצופים הצביעו מה להכניס למבנה, למי להביא משהו מיוחד ומה המשימה הבאה שתיהיה. אנחנו רק נציין שבניגוד למירוץ, רז היה הזוכה הגדול של "מגודלים".

כחול זה הכוכב החדש
כחול זה הכוכב החדש © יחסי ציבור
 

בזכות ההשתפותו של זלצרמן בתכנית, כשנה לאחר מכן קיבל תפקיד קבוע בעונה הראשונה של "חסמבה דור 3" כאחד הבחורים הבעייתים בבית הספר. אז אולי זכה בריאליטי, השתתף בסדרת נוער מצליחה אך ללא ספק הפריצה הגדולה היא דווקא ב"המירוץ למיליון".

חסמבה חסמבה חסמבה!
 

מיטל מיכאלי 

מיטל מיכאלי פרצה אלינו בכמה נקודות זמן מחדש, הראשונה היא בתכנית "בראבו" ששודרה בסוף שנות ה/90 בערוץ 2. "בראבו" הייתה מעין תכנית ריאליטי כישרונות לילדים, אולי משהו שיזכיר לצופים של היום את "בית ספר למוסיקה". מיכאלי הייתה מבין המתמודדות בתכנית בעונה בה השתתפה גם מרינה מקסימיליאן בתור ילדה.

מיטל - הילדה השנייה ששרה, מרינה הראשונה
 

מאוחר יותר, מיכאלי הייתה המדבבת של בילבי בת-גרב בסדרה "בילבי" ששודרה בהצלחה בישראל ואף שרה את שיר הנושא.

מה אעשה היום?
 

כשגדלה, שיחקה גם באחת סדרות הנוער המצליחות שהיו בישראל, בעונה הרביעית של "ראש גדול" כתאומה של מרב פלדמן. שם שיחקה לצד מייקל לואיס ובן רביד שאיתם היא משחקת גם היום ב"גאליס".

  

עוז זהבי 

אולי אנחנו זוכרים אותו מ"האי", "עספור" אך הרבה שנים קודם לכן, עשה עוז זהבי את התפקיד הראשון שלו בטלויזיה. בימי הראסטות של זהבי, הוא הנחה ביחד עם יעל בר זוהר את התכנית "אין" ששודרה בערוץ 2. בעקבות ההנחיה, עוז השתתף גם בתפקיד אורח בסדרה "שמש". אנחנו יותר אוהבים אותו עם התסרוקת הנוכחית.

© ענת מוסברג
אישיו עם שיער?
 

רונה לי שמעון 

ממש לאחרונה רונה-לי חזרה אל חיינו בתפקיד מותח בסדרה "פאודה" שמשודרת בימים אלו ב/yes. רובנו זוכרים את רונה לי מ"יומני החופש הגדול" או בתור שירי גולד, אחת החיילות הכי יפות בלהקת הנח"ל בעונה השלישית והרביעית של הטלנובלה המיתולגית המצליחה "השיר שלנו" שם שיחקה את חברתו של רן דנקר לצד נינט טייב, אניה בוקשטיין וענת מגן/שבו (טולה מ"גאליס"). אך רונה לי התחילה את תפקידה על המסך הרבה יותר מוקדם, גם היא השתתפה בריאליטי מיוחד בסוגו, "נולד לרקוד". בדיוק כמו כוכב נולד (רק עם ריקוד) התחרו מתמודדים על המקום הראשון ולהיות הכוכב הנולד (בריקוד) של ישראל. רונה לי הייתה מבין המתמודדות הכי בולטות והגיעה למקום השישי והמכובד.

© רפי דלויה
 
מתוך "נולד לרקוד"
 

תותי ניניו 

אין ספק שכולנו התאהבנו ברחלי מ"שכונה", אך תותי פרצה לחיינו הרבה קודם בגרסה הישראלית ל"אחרי הצלצול" ששודרה בערוץ דיסני. שם גילמה ניניו את "תותי" אחת התלמידות בבית הספר ובעקבות התפקיד שינתה את שמה מאסתר לתותי! מי שעוד שיחק איתה בסדרה הוא ידין גולדמן, כוכב "החממה" לשעבר. 

 

כמה שנים אחר כך, השתתפה תותי בתפקיד מרכזי בעונה השלישית של "אליפים", לצד עומר דרור, יסמין עיון (אחותה של ליאנה עיון / "מיטל") ואסף הרץ שמככב איתה ב"שכונה". תותי החלה את העונה עם שיער ארוך ומתולתל אך מהר מאוד הסתפרה קצוץ לצורך התפקיד - נועם, בת שמתחפשת לבן כדי שהעבריינים שמחפשים את אבא שלה לא יתפסו אותה. מלחיץ, לא?

תותי מורידה את השיער! מתוך "אליפים"
 

 

תגובות