הזוגות שהיינו רוצים שיככבו בעונת הVIP של המירוץ למיליון. צילום: צילום מסך מהאינסטגרם של דור רפאלי

הזוגות שהיינו רוצים שיככבו בעונת הVIP של המירוץ למיליון

אם חשבתם שהליהוק של טום ואוריאל ורוני ויעל הוא לא פחות ממבריק, חכו עד שתקראו איזה בן זוג שידכנו לנטלי דדון ולאייל גולן לעונת הVIP של המירוץ. זה הולך להיות לוהט אפילו יותר מהמבטא של וובה ואלה

העונה האחרונה של המירוץ למיליון, שהסתיימה ממש אתמול, סיפקה לנו ליהוקים מבריקים של לא מעט זוגות שפשוט נכנסו ללב של כולנו. טום ואוריאל, שהצליחו להיות הגייז מחמד של השעה ולהפוך לסטארים מאנונימיות מוחלטת, שי ושני שהצליחו להוכיח שגם אם אתה החבר הכי טוב של בעלה, אתם יכולים לקחת מיליון שקלים. וכמובן, וובה ואלה, הזוג האהוב והליהוק המבריק ביותר, שהצליחו בעזרת חצי עברית וחצי רוסית לסחוף אחריהם רבבות אנשים ללא הבדל של דת, גזע ומין. אם שחכתם במקרה, העונה הרביעית הייתה אמורה להיות בכלל עונה של מפורסמים, אך ברגע האחרון הוחלט על שינוי. בכל מקרה, אנחנו בחרנו את הזוגות המפורסמים שאנחנו בטוחים שיקחו את המיליון. 

הזוג הראשון, איך לא, הם האחים למשפחת רפאלי, המשפחה הכי יפה בארץ, המצליחה ביותר והמרשימה ביותר. בר רפאלי, הדוגמנית הבינלאומית שלנו, תחבור לדור רפאלי, האח ההורס שלה, וביחד הם יתפסו את המשבצת של הזוג הלוהט ביותר במירוץ למיליון. חוץ מזה, מי לא היה מתנגד לראות משימות שקשורות לבריכה, ים ובעיקר ביקיני אחד וקטנטנן של ברבור? מעניין אם עדי, הארוס של בר, היה משחרר אותה לכזה מסע, בינתיים נישאר עם התקוות.

© צילום מסך מאינסטגרם

כידוע לכולנו, ובעיקר לכן בנות יקרות, אנחל בונני כבר תפוס חזק ומאורס לדושי, אבל בשילוב אורי פפר, הם יוכיחו כי למרות שהמירוץ כולל בתוכו כבר את דור רפאלי, הם לא בדיוק יתפסו את המשבצת של המכוערים במירוץ. לגביי המשימות, אנחנו מקווים שלא תהיה משימה שתגרום לפפר להיפרד מהילדות הקטנות שלו ליותר מכמה שעות, הרי בסוף מי שתתמודד עם הדמעות של הקטנות היא יעל גולדמן, ואותה אנחנו ממש מחבבים.

© צילום מסך מאינסטגרם

קחו את המנחה הכי לוהטת של ערוץ הילדים (אנחנו עדיין זוכרים לה את השנים שבהן כיכבה שם), תצרפו אליה את הכוכבת הכי לוהטת של גאליס, ומה קיבלתם? כן, אתם חושבים נכון. את דון לני גבאי ושירן סנדל! מי יתנגד לבלונדינית ושחורדינית שיעשו למדינת ישראל את יחסי הציבור הטובים ביותר? החיוך הממיס של דון והגומות ההורסות של שירן בהחלט יעשו את העבודה ולכו תדעו, אולי סנדל גם תעמיס אליה הביתה את דור רפאלי, בתקווה שעד שהמירוץ יתחיל היא ובן זוגה כבר ייפרדו. כי מה לעשות, בעד זוג פוטוגני וסקסי אנחנו לא נבחל בשום אמצעי.

© ראובן שניידר

החברות הכי טובות שריאליטי "האח הגדול" ידע, אנה בול ודנית גרינברג כבר הוכיחו למדינה שלמה שהן אוהבות, מפרגנות ושמחות אחת בשביל השנייה. אמנם בול חזרה הביתה בשלב מוקדם של העונה אך גרינברג, לנצח זו שהגבר שלה שבר לה את הלב בשיא הפריים טיים ומול כל המדינה, הגיעה עד לגמר הגדול. האם זה סימן לבאות? עד שהן לא יקפצו על השטיח של המירוץ, לא נדע. ולא, לצרף את אליאב למירוץ זה לא רעיון טוב. אחרי הכל, כולנו ראינו מה קרה לו אחרי שהשתתף בריאליטי אחד.

© צילום מסך מאינסטגרם

בפינה הימנית בזירה נמצא אייל גולן, בן הזוג של רוסלנה, האבא הטרי של יאן ובעיקר הזמר הכי גדול שיש למדינת ישראל, ובפינה השמאלית נמצא רני רהב שכמובן, אין צורך להציג. מעבר ליכולות היחצניות שיש לרהב להציע, הוא גם הומוריסט חסר תקנה שיעשה לנו את השהות מול מסך הטלוויזיה לשהות נעימה, כיפית ומצחיקה בהרבה. גולן, הזמר שכמובן מנוהל על ידי רהב, יספק לנו רגעים ארוכים של הלהיטים שלו בכל מונית שיתפסו ברחבי הגלובוס ובכך ימיס את לבבות נהגי המוניות, לא יצטרך לשלם להם שקל (כמו יוכי ולינור, רק יותר אמין) ויעשה לכולנו סלט של רגשות בלב.

© צילום מסך מאינסטגרם

הדוגמנית, השחקנית, הפאשניסטה והכוכבת הבלתי מעוערערת באינסטוש הישראלי, נטלי דדון, כבר ביקרה בלא מעט יבשות, מדינות ומקומות אקזוטיים במיוחד בעולם. את רובם, אגב, היא עשתה בתיעוד מלא לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, שכבר חובק 158 אלף עוקבים מכל העולם. היא אשת אשכולות, מתעסקת בהמון תחומים בחייה ובעיקר לא יורדת לנו מהכותרות, והאמת? אנחנו אוהבים את זה. היא ובן זוגה למירוץ, חשבון האינסטגרם שלה, כבר ראו עולם וביקרו בלא מעט מקומות מאתגרים וקשים, ככה שאנחנו לא מוצאים שום זיווג מתאים יותר, תודו שגם אתם.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 

 

תגובות