לכבוד חופש פסח: באילו סדרות נצפה?. צילום: אוהד רומנו

לכבוד חופש פסח: באילו סדרות נצפה?

חופשת הפסח היא אחת החופשות הכי ארוכות בשנה ובאיזשהו שלב נגמרות הפעילויות. לכן במיוחד בשבילכם הכנו רשימה מומלצת לצפייה בסדרות האהובות מכל הזמנים, כמו "השיר שלנו", "כתום זה השחור החדש" ו"שקרניות קטנות ויפות". לפנק, לפנק, לפנק!

"השיר שלנו"

אין כמו לפתוח את החג עם מרתון של הסדרה הנוסטלגית והאהובה "השיר שלנו", שעד היום, למרות שעבר לא מעט זמן מאז שהסתיימה, אנחנו לא מפסיקים לדבר עליה. היא גרמה לנו להכיר חלק מהכוכבים הגדולים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית (רן דנקר, נינט טייב, אושרי כהן ועוד) ואין דרך טובה יותר מצפייה בסדרה זו כדי להיזכר איפה הם התחילו. למי ששכח, זוהי סדרה מוזיקלית בת 4 עונות, כאשר בשתיים הראשונות היא מתרכזת בנינט שמצטרפת לאקדמיה למוזיקה של ירדנה תמיר. כשנינט וזוהר הפכו להיות זוג נועה שחר עשתה הכל על מנת שהם ייפרדו, אומנם היא הצליחה אבל כמו תמיד האמת התגלתה בסופו של דבר ונינט וזוהר חזרו להיות יחד. בשתי העונות האחרונות הראו ששתי העונות הראשונות היו מעין "השיר שלה" ובעצם החיים האמיתיים מתחילים עכשיו, מהעונות האלו שמתרכזות בלהקה צבאית. 

 

"רמזור"

"רמזור" היא ללא ספק הסדרה הכי מצחיקה בתולדות ישראל. אנו בטוחים שאם תעשו מרתון במהלך החופשה לא תפסיקו לצחוק לרגע ואין ספק שהחג יהפוך לטוב יותר. הסדרה מגוללת את סיפורם של שלושה חברי ילדות טובים המתגוררים בגבעתיים. כל אחד מהחברים הוא גבר אשר נמצא בתחילת שנות השלושים לחייו ובשלב שונה של הזוגיות. "רמזור" מתמקדת בקשרי הידידות בין שלושת הגברים תוך הקצנה קומית. לא יודעים מה איתכם, אנחנו כבר ממש מתגעגעים לסדרה הזאת. 

 

"פאודה"

אין אחד שלא שמע על "פאודה". זו הסדרה הכי מצליחה, מדוברת וחמה כרגע בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. שודרו בסך הכול 7 פרקים עד כה, כך שיש הזדמנות להדביק את הקצב למי שעדיין לא הספיק. הסדרה הכי איכותית ביותר שנעשתה בישראל לכל הדעות מציגה את המציאות הישראלית הקשה כפי שהיא ולא מרחמת על הצופים. סדרה זו מביאה שני סיפורים מקבילים כשאחד מהם הוא סיפורו של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו שמנסים ללכוד את בכיר מבוקשי חמאס בשטחים. המרדף ללא הפסקה גובה מחיר יקר, פיזי ונפשי מדורון, בני צוותו והקרובים אליהם. הסיפור השני מספר את סיפורם של תאופיק ושל בני משפחתו, שהם האויב. אם אתם רוצים להתמכר לסדרה חדשה ולהספיק את כל הפרקים (שאגב משודרים אחת לשבוע) באחד החופשים הכי ארוכים בשנה, אין ספק ש"פאודה" היא הסדרה שאתם חייבים לראות עכשיו.

 

"להיות איתה"

סדרה זו היא אחת מהסדרות הישראליות הטובות ביותר ששודרו בתקופה האחרונה. לפני שתתחיל העונה השנייה זה הזמן לעשות מרתון ולהשלים את כל הפרקים למי שעדיין לא הספיק, או שסתם רוצה להיזכר בסיפור האהבה המדהים של עמוס ונועה. "להיות איתה" היא קומדיה רומנטית אותה יצר אסי עזר, ובמרכזה עומד עמוס (אביב אלוש), אופה פשוט מבת ים שמתאהב בנועה (רותם סלע), בתו של עשיר. בשלב מסוים היא נתקלת בעמוס שהוא בכלל לא שייך למעמד שלה ולבסוף מתאהבת בו. אם חשבתם שסיפור האהבה ביניהם פשוט, טעיתם. במהלך העונה הראשונה תהיו נוכחים לסוכן הקשוח של נועה שמפריע לקשר ביניהם ובנוסף לונסה (הילה סעדה), בת זוגו של עמוס, שהיא הדמות הכי מצחיקה וכובשת בסדרה. בקיצור, תפנו לכם זמן ותלכו לצפות בסדרה שתזכיר לכם באופן הכי משעשע ומרתק שאהבה זה לא עניין קל בכלל.

 

"איש חשוב מאוד"

הנה עוד סדרה שהייתה הדבר הכי חם בתעשייה לאחרונה. הסדרה "איש חשוב מאוד" מבוססת על חייו של יהודה לוי, שחקן נערץ שנמצא לאחר פרידה מחברתו. בתחילת הסדרה הוא פוגש את רונה ומשתף אותה במה שעובר עליו, מספר לה כמה קשה להיות נערץ ושהוא מפחד מהיום שבו יפסיק להיות מפורסם. הסדרה מתמקדת בצורך של יהודה לוי להתחיל חיים נורמליים, תוך כדי עזרתה של רונה שעוזרת לו לצאת למסע הזה. אין ספק שזו סדרה מעניינת במיוחד, ריאליסטית ומרתקת כאחד, שכיף לראות אותה שוב ושוב.

 

"כתום זה השחור החדש"

הסדרה עוקבת אחר פייפר צ'פמן, אישה לבנה מהמעמד הבינוני-גבוה. היא נשלחת לכלא במשך 15 חודשים בגלל פשע שביצעה לפני עשר שנים והוא הברחת מזוודה מלאה בכסף מעסקות סמים. המזוודה שייכת לאלכס, מבריחת סמים בינלאומית ובנוסף בת זוגה לשעבר של פייפר. העלילה עוקבת אחר הדמויות השונות בכלא וההתמודדות של פייפר מולן. "כתום זה השחור החדש" משלבת דרמה וקומדיה במידה הנכונה, מעבירה את הזמן וגורמת לצופה להיקשר רגשית אל הדמויות. בקיצור, תוסיפו את הסדרה הזאת לרשימת הסדרות שבהן תצפו החופש ולא תתחרטו.

 

"המדריך לרוצח"

"המדריך לרוצח" זוהי סדרה חדשה ומדוברת שמביאה את הצופה אל הקצה באמצעות קווי עלילה מותחים ומפותלים שמסתיימים בפתרון מפתיע. אז אם קצת נמאס לכם מקומדיות או דרמות בנאליות, "המדריך לרוצח" היא בדיוק בשבילכם ורק שתדעו, היא בדיוק הסתיימה. הסדרה עוקבת אחר חייה האישיים והמקצועיים של אנאליס קיטינג, פרופסור מבריקה לפלילים, שמייצגת את הפושעים הגדולים ביותר ועושה הכול על מנת להוכיח את חפותם. על פניו, נדמה שלאנאליס יש הכול: קריירה מוצלחת, תדמית זוהרת ובעל אוהב, סם. השנה, כמו בכל שנה היא בוחרת מקבץ סטודנטים מבטיחים ומעסיקה אותם בחברת עורכי הדין שלה. לעבוד עם אנאליס זו הזדמנות של פעם בחיים, כזו שיכולה לשנות את מסלול חיי התלמידים לעד, אך מה שבסופו של דבר קורה הוא שהסטודנטים הנבחרים מוצאים את עצמם מעורבים בעלילת רצח שמזעזעת את האוניברסיטה כולה, וכרגע הם צריכים ליישם את החומר הנלמד גם בחיים האמיתיים. 

 

"כמעט מלאכים"

"כמעט מלאכים" היא אחת הסדרות המדוברות והנצפות ביותר בעבר, ואין כמו לחזור בזמן להרפתקאות של הטין אנג'לס ולהיזכר בכוכבים. הסדרה עוסקת בחבורת ילדים שנמצאת בקרן "Bebe" אשר מנוהלת על ידי מר ברטולומה בדוז'ה אגווארו, באחוזתו. ביומיום מתעללים בילדים פיזית, נפשית, מאיימים עליהם להפריד אותם מקרוביהם, מעבידים אותם ומלמדים אותם לגנוב בשבילם. מצד אחר של העלילה, קיימת עלילת מתח שמתרכזת בסיפור היסטוריוני קשה של העלמה אנחלס אינצ'אוסטי ואחותה אשר ננטשו ביער על ידי מר ברטולומה ויד ימינו המרירה חוסטינה גרסיה. רוב הסדרה מתרכזת בחיפוש של העלמה אנחלס אחר האמת על עברה, לאחר שחלתה במחלת אמנזיה קשה הנובעת מטראומת רעב ובדידות בזמן שהייתה ביער. שתי העלילות נפגשות כאשר העלמה אינצ'אוסטי או בשמה שניתן לה על ידי הוריה המאמצים שמצאו אותה ביער סיילו מחיקו מגיעה לאחוזת אינצ'אוסטי ומתחילה לעבוד שם כמשרתת. סיילו היא כמו דמות מלאך בשביל הילדים בקרן, שמעודדת אותם לשיר ולרקוד ובעצם מחזירה להם את שמחת החיים והתקווה. לסיכום, מי שמתגעגע בטירוף לסדרה מוזמן לעשות מרתון מהנה ומרגש במיוחד.

 

"חברים"

הסדרה "חברים" היא קומדיית מצבים אמריקאית ומאוד פופולרית בת 10 עונות. בשביל להעביר את השיעמום, צפייה בסדרה זו היא חובה, משום שהיא קורעת מצחוק ואין מצב שתישארו אדישים מול הטלוויזיה. הסדרה עוסקת בחייהם של שישה חברים קרובים: צ'נדלר, מוניקה, ג'ואי, פיבי, רוס ורייצ'ל ועוקבת אחר עלילותיהם במנהטן שבניו יורק. לסיכום, אם מתחשק לכם קצת לצחוק וליהנות מסדרה ארוכה אבל ששווה את הזמן, הסדרה הזאת בשבילכם. 

 

"שקרניות קטנות ויפות"

סדרה זו עוקבת אחר ספנסר הייסטינגס, האנה מרין, אריה מונטגומרי ואמילי פילדס, ארבע חברות המאבדות קשר אחת עם השנייה לאחר היעלמותה של חברתן, מנהיגת החבורה, אליסון דילורנטיס. שנה לאחר ההיעלמות הן מתחילות לקבל הודעות מדמות מסתורית המשתמשת בשם "A" ומאיימת לחשוף את סודותיהן. "A" נוהג לאיים על הבנות בדרכים יצירתיות שרובן מועברות על ידי הודעות בסלולרי, סרטוני וידיאו ופתקים. בהתחלה הן חושבות שזאת אליסון עצמה, אבל לאחר שהיא נמצאה מתה הבנות מבינות שמישהו אחר יודע את הסודות שלהן, כולל סודות שהן חשבו שרק אליסון ידעה. בהמשך מתגלה כי אליסון הייתה קורבן להטרדותיו של "A" לפני שנעלמה. במרכז העלילה הבנות חוקרות יותר לעומק את התעלומה לגבי הזהות של "A" ואת ההיעלמות המסתורית של אליסון. בקיצור, כיף לשבת מול המסך ולהיות במתח עד הסוף עם כל מה שקורה בסדרה, ומי שעוד לא ראה אותה צריך להתחיל בעבודה קשה כבר מעכשיו משום שיש לו 5 עונות להשלים. חופשת הפסח היא ההזדמנות המצוינת בשביל לעשות את זה, בוודאות. 

 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 
תגיות
תגובות