מזהים? כל הכוכבים שעברו מייקאובר בשביל תפקיד בסדרה. צילום: קרן בן עמי

מזהים? כל הכוכבים שעברו מייקאובר בשביל תפקיד בסדרה

לא חסרים שחקנים בתעשייה, אבל כמה מהם באמת הסכימו ללכת הכי רחוק ולעבור שינוי דרסטי בשביל תפקיד? ליקטנו עבורכם רשימה מפורטת של שחקנים שמאמינים כי השיער יגדל תמיד, ולרדת 20 קילו בזמן קצר זה לא רק בחלומות

תותי ניניו - 'אליפים'

את תותי ניניו כולכם מכירים מסדרת הנוער המצליחה "שכונה", אבל הרבה לפני כן, שיחקה ניניו בעונה השלישית של הסדרה "אליפים" (2013), שם גילמה את נועם האליפית, כאן בעצם מתחיל סיפור המייקאובר שלה. נועם היא דמות שמתחזה לבן בגלל אביה העבריין, ומי כמונו יודעים, שקצת קשה להיות בן עם שיער ארוך, במיוחד כמו שהיה לה. בשביל התפקיד ניניו הייתה צריכה לגלח את ראשה אל מול המצלמות. אין ספק שהיא קיבלה את האתגר בגבורה ולגמרי יצאה מנצחת, כי מאז לא הפסקנו לשמוע עליה. הכי אקסטרים מייקאובר! 

 

אן האת'וויי - 'עלובי החיים'

מישהו אמר דיאטה? כדי להיכנס לתפקיד המרגש של פאנטין במחזמר "עלובי החיים", האת׳וויי עשתה דיאטה רצחנית. צוות ההפקה סיפר שאכלה רק 4 תפוחים ביום, אחרי שהשילה 14 קילו ממשקל גופה, היא נראתה בהחלט רזה להחריד. אם זה לא מספיק, שיערה נגזז מול המצלמה ויצר את אחת הסצנות הקשות ביותר ב״עלובי החיים״. בסופו של דבר, כל המאמצים היו למען 20 דקות בהן הופיעה בסרט, אך אין ספק שהתפקיד שניתן לה היה עוצמתי ביותר. מסתבר שהכל השתלם, אחרי המייקאובר הקיצוני והפגנת יכולות המשחק המעולות אותן הוכיחה, העניקו לה ובצדק, את פרס האוסקר לשחקנית המשנה!

מחריד
מחריד © צילום מסך מיוטיוב

רוברט דה נירו - 'השור הזועם'

בדרך כלל אנחנו רגילים לשמוע על דיאטות שנועדו להרזיה, אבל האם האמנתם שקיימת גם דיאטת השמנה? אחת מדיאטות ההשמנה היותר מפורסמות שנראו על המסך היא זו של דה נירו, בסרטו המופתי של מרטין סקורסזה, "השור הזועם", ב-1980. דה נירו הוסיף 30 קילו למשקלו, עבור דמותו של ג'ייק לה מוטה. הוא זכה בפסלון האוסקר היחיד שלו על תפקידו המופתי, ואת אותם הקילוגרמים המיותרים הצליח להעלים בלי שום בעיה! הלוואי עלינו.

רק אל תרביץ לנו
רק אל תרביץ לנו © צילום מסך מיוטיוב

מת'יו מקונוהיי- 'מועדון הלקוחות של דאלאס'

מקונוהיי מזוהה עם שרירי החזה המפוארים, שנחשפו כמעט בכל סרט בכיכובו. לצורך תפקידו ב"מועדון הלקוחות של דאלאס", המבוסס על סיפור חייו של רון וודרוף, קאובוי, שמתגלה כנשא נגיף ה-HIV בשנות השמונים החשוכות, מקונוהיי השיל 20 קילו מגופו החסון! התוצאה הייתה בהחלט קשה לצפייה, אבל הדיאטה (והתפקיד כמובן) זיכו אותו בכל פרס שאתם יכולים לחשוב עליו בדרך אל האוסקר. תכלס מגיע לו!

לפני ואחרי
לפני ואחרי © צילום מסך מיוטיוב

ג'ארד לטו - 'פרק 27' 

את הדיאטה הקיצונית של לטו אי אפשר לשכוח. בשנת 2007 השחקן המוכשר התעלל בקיבתו המסכנה לכבוד תפקידו בסרט "פרק 27", אבל הפעם, לא בשביל להרזות. לטו נבחר לתפקיד של מרק דיוויד צ'פמן, הרוצח של ג׳ון לנון ולשם כך הצטייד בעוד 30 קילו חדשים על גופו החטוב. המראה שהתקבל היה מטריד למדי, הכחיש כל זכר ללטו הלוהט. בנוסף, השתתף גם כן ב"מועדון הלקוחות של דאלאס", וגם שם לצורך התפקיד שעליו קיבל שלל פרסים, הרזה והרעיב את עצמו בזמן הצילומים עד שהגיע למשקל של 52 קילו. סרט שכולו מלא בדיאטות.

מימין ב'פרק 27', משמאל 'מועדון הלקוחות של דאלאס
מימין ב'פרק 27', משמאל 'מועדון הלקוחות של דאלאס © צילום מסך מיוטיוב

נטלי פורטמן - 'ברבור שחור'

כדי שתוכל להשתחל לנעלי הבלרינה היפיפייה ב"ברבור שחור", פורטמן הרעיבה את עצמה עד שהורידה 10 קילו, בנוסף, עברה סדרת אימונים אינטנסיביים של אקרובטיקה ובלט, בהם רקדה שעות על גבי שעות, שבעה ימים בשבוע, במשך קצת יותר משנה. חוץ המאוסקר שהתפקיד זיכה לה, האימונים השיגו לה גם משפחה חדשה. במהלך החזרות פורטמן התאהבה בכוריאוגרף של הסרט, בנג'מין מילפייה, ומאז הם אוהבים אחד את השניה ואת אלף, בנם המשותף.

 

סנדרה בולוק - 'הזדמנות שניה' 

במקרה הזה מדובר במקרה לא כל כך דרמטי, בסרט "הזדמנות שנייה", אשר מבוסס על סיפור אמיתי. בולוק גילמה אם אמריקאית שמאמצת נער שחור, תומכת בו כדי שיהפוך לשחקן וכוכב פוטבול. בדרך הפכה את עצמה לבלונדינית, ממש כמו האישה האמיתית שעליה בוסס הסרט. הבלונד אולי לא עזר לחיי הנישואין שלה, אבל הוא בהחלט זיכה אותה באוסקר על התפקיד.

היו דרסטיים מאלה
היו גרועים יותר © צילום מסך מיוטיוב

אנג'לינה ג'ולי - 'החיים או משהו כזה'

ב-2002 ג'ולי עשתה מהפך וצבעה את השיער לבלונד, בשביל תפקיד של מגישת חדשות ב"החיים או משהו כזה". אומנם זה לא מייקאובר כל כך דרסטי, כי בכל זאת ג'ולי היא בכלל בלונדינית טבעית. טוב, זה מסביר איך לכל הילדים הביולוגיים שלה יש שיער זהוב.

החבים הקרובים קוראים לי זהבית
החברים הקרובים קוראים לי זהבית © צילום מסך מיוטיוב

ביונסה - 'נערת החלומות'

בסרט "נערות החלומות", הורידה ביונסה 9 קילו ממשקלה. שימו לב שזה היה רעיון שלה והבמאי פשוט הלך עם זה, זה מה שנקרא שחקנית טוטאלית. בתחילת הצילומים ביונסה הייתה במשקל הנורמלי שלה, ולאחר מכן ירדה 9 קילו, כשעברה מדיאנה הצעירה לדיאנה המבוגרת. שנתיים אחרי (2008), הכוכבת ניסתה את הצד ההפוך של הדיאטה, ותרמה למשקלה 10 קילו עבור הסרט "קאדילק רקורדס", כדי לגלם את דמותה של זמרת הבלוז, אטה ג'יימס. 

אל תבכי, זה בסה
אל תבכי, זה בסה"כ משקל © צילום מסך מיוטיוב

ג'וש פק - 'דרייק וג'וש'

השחקן השמנמן (כבר לא) שנראה על המסכים בקומדיית המצבים "דרייק וג'וש" בה שיחק בין השנים 2004-2008. המייקאובר שלו לא נעשה למען התפקיד המדובר, כי אותו רכש כבר, אבל חובבי התוכנית בוודאי שמו לב לשינוי שחל עליו בין העונות, מעונה לעונה שמנו לב כי היקיפיו מצטמצמים ושמנמן הוא כבר לא. פק התחיל את הדיאטה למען חיים בריאים יותר, מהסיבה שבתור ילד היה מאוד חולה וסבל מאסטמה. ברגע שראה את הצלחת התוכנית, לקח על עצמו אחריות להוריד במשקל על מנת שיהווה דוגמה לילדים. אם תסתכלו עליו היום, סביר להניח שלא תזהו אותו, אבל מה שבטוח זה שאנחנו זיהינו!

וואו.
וואו. © צילום מסך מיוטיוב
תגובות