לא מפסיק להפתיע: טל מוסרי עובר לערוץ ניקלודיאון. צילום מסך מאינסטגרם

לא מפסיק להפתיע: טל מוסרי עובר לערוץ ניקלודיאון

אם חשבנו שטל מוסרי יעזוב את עולם הילדים ויתמקד במשהו אחר, טעינו ובגדול! היום נודע כי טל לא רק שלא עוזב את התחום אלא גם עובר למתחרים הגדולים של ערוץ הילדים.

ביום שישי האחרון התבשרנו כי המנחה האהוב והותיק, טל מוסרי פורש מהנחיית ערוץ הילדים לאחר 18 שנות פעילות. הרשת הגיבה על כך בהומור, רבים התבאסו על העזיבה, חלקם הודו על שנים של זכרון ילדות שישאר ממנו וחלקם פשוט אמרו שהגיע הזמן. היום מתבררת הסיבה לפרישתו המפתיעה.
 
עוד בערוץ הבידור של פרוגי:
 
 
המנחה הנצחי עובר לערוץ ״ניקלודיאון״ שנחשב כמתחרה הדומיננטי מול ערוץ הילדים ויגיש שם תכניות לצד השתתפויות בהפקות מקור (מישהו אמר ״שכונה״?) בנוסף מוסרי יקח חלק בפיתוח תוכן בערוץ. 
ערוץ ניקולודיאון בולט בעיקר בזכות הסדרות ״בובספוג״ / שמדובב אותו אחיו, עידו מוסרי, ״חברים בחווה״, "גן חיות" ״שכונה״ ו/״החממה״ שמהווים תחרות בולטת למול סדרות הרכש והפקות המקור של ערוץ הילדים.
 
 
טל ובובספוג מוסרי
טל ובובספוג מוסרי © צילום מסך מהאינסטגרם 
הפתעה!
הפתעה! © צילום מסך מאינסטגרם

תגובות הילדים שקיבלו את הבשורה על המעבר נעו בין ״איזה בוגד״, ״למה הוא עשה את זה?״ לבין ״סוף סוף משהו טוב בניקולדיאון״ ו"עשה בשכל ועבר למקום טוב יותר". בנוסף למעבר, נודע כי מוסרי ישתתף בחנוכה הקרוב במחזמר ״הקוסם״ בתפקיד הדחליל לצד תובל שפיר ושיר מורנו.
נדמה לנו שהפרישה של מוסרי נראת רחוקה מתמיד, ובכל מקרה אותנו מעניין כמה זמן הוא יישאר שם?
 
ביי ביי פסטיגל!
 

טל מוסרי בתגובה: "אני גאה, מתרגש ובעיקר מאד שמח להצטרף לקבוצת ענני תקשורת ולהמשיך בעשייה לקהל הילדים בערוצי ניקלודיאון וניק ג׳וניור אותו אני כל כך אוהב וגם להתפתח לכיוונים חדשים ולהגיע לקהלים גדולים ומגוונים בערוצי הלייף סטייל השונים".

אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, מנכ"לים משותפים ענני תקשורת: "אנחנו שמחים לקבל את טל למשפחת ענני תקשורת ולהיות חלק מיציאתו לדרך חדשה. אנחנו בטוחים שהצטרפותו של טל והכשרון שהוא מביא עימו יבטיחו את המשך הצלחת הערוצים וימשכו אליהם קהלים חדשים ומגוונים. שיהיה לכולנו בהצלחה".

תגובות