"שוברי גלים 2": עונה מרעננת וסוחפת או יבשה מידי?. צילום: ינאי יחיאל

"שוברי גלים 2": עונה מרעננת וסוחפת או יבשה מידי?

בדיוק תשעה חודשים עברו אחרי שהסתיימה לה העונה הראשונה של סדרת הנוער היומית “שוברי גלים”, היא חוזרת אלינו בעונה חדשה, עם הרבה שחקנים חדשים ושינויים לא קטנים. אז מה יעלה בגורלה של הסדרה הכי קיצית על המסך?

זה קרה בקיץ שעבר, כשנחשפנו לראשונה לסדרה החדשה של ערוץ הילדים, "שוברי גלים". מאז שודרו שני חצאי העונה הראשונה המותחים במיוחד, והשחקנים הראשיים, שחלקם עד אז היו אנונימיים לחלוטין, הפכו לכוכבים של ממש. אנחנו מדברים כמובן על שחקנים כמו דקלה זקס ונתנאל טרבלסי למשל, שהוכיחו את יכולות המשחק המצויינות שלהם ותרמו לסדרה רבות. אבל כל זה היה בעונה הקודמת, ועכשיו הגיע תורה של העונה השנייה, אך האם הסדרה הצליחה לשחזר את הקסם שנית?

 

בפרק הראשון של העונה ששודר היום בצהריים צפינו בחבורה המרכזית הישנה, בהרכב קצת חסר מאז העונה שעברה, שכוללת כיום את יעל - דקלה זקס, עומרי - יהונתן בשן, ניקו / אלה ארמוני, בנזין / נתנאל טרבלסי, ושחר/ הילה הרוש, מנסה להתאקלם למציאות החדשה שנוצרה. יש רשעים חדשים, מועדון מחודש, ובו גולשים חדשים, שלא ממש מגלים נחמדות כלפי הישנים, שהם אריאל / גפן ברקאי, אסיה / מי/רן מנקס, דפני / נואל ברקוביץ’, וגוצ’י / דניאל דוידוב. בין שתי החבורות האלו נמצא נאור, שמגלם אותו אביב בן אור, המנסה לגשר בין כולם מתוך מטרה נסתרת, להחזיר את הטובה לעופרה שהצילה אותו בזמנו, ולא בעיני כולם זה מוצא חן. החבורה החדשה מצטיירת כנחמדה בהתחלה, אבל אז מתברר שזה היה רק תכסיס ושהם בעצם מתחו את כל חברי החבורה הישנה.

© ינאי יחיאל
געגועים לקאסט הישן
געגועים לקאסט הישן © רפי דלויה

את הליהוק הייחודי והקולע קשה היה לפספס. החבר’ה החדשים מתאימים כל אחת לדמות שאותו הוא קיבל כמו כפפה ליד, וכיף לראות קצת פנים חדשות בתוכנית. בנוסף, מכאן אפשר להבין שהעונה תהיה שונה לגמרי, ואולי אפילו מוצלחת יותר מהקודמת לה, כי העלילה מתפתחת לכיוון אחר. גם את השחקן החדש - ישן, דורון ביטון, שהיה אמור להשתתף בעונה הקודמת בתפקיד בנזין ובסוף זה לא קרה עקב תאונת דרכים. אך אל דאגה, הוא הצטרף לעונה זו וזכינו לראותו כבר בפרק הזה, והוא בהחלט תוספת מגניבה לקאסט. למען האמת, למרות שאנחנו מאוד מתגעגעים לקאסט הישן ואי אפשר לבטל אותו, גם התוספות החדשות אכן יכולות לעשות את העבודה.

 

כבר בפרק הזה אנחנו רואים רמז למשולש אהבה, או שיש לומר מרובע, שהולך להיות לנו העונה, והוא בין עומרי, אסיה, אריאל, וגם יעל. עומרי ואסיה נפגשים עוד לפני שהם מגלים שהם אמורים להיות “אחד נגד השני”, לפי החבורות שבהן הם נמצאים, ורואים שיש ביניהם ניצוץ שאולי יביא בעיות בהמשך העונה, מאחר ולכל אחד מהם כבר יש בן זוג.

מה יהיה שם?
מה יהיה שם? © רפי דלויה

הלוקיישנים והאווירה הקיצית נותנים תחושה מאוד מרעננת לסדרה, ועבור הצופים, לראות את הים באופן קבוע בסדרה זה משהו מאוד חוויתי שאף סדרה אחרת לא עושה. הקונספט מיוחד ביותר, ומיותר לציין שכל השחקנים נראים פשוט מעולה בחליפות הגלישה המחמיאות. בקיצור, עצם זה שהעלילה ממשיכה להסתובב סביב המים והחוף נראה מעולה בצילום ונותן משהו שקשה להגדיר אותו, אבל הוא מעצים את הסדרה והשחקנים.

בלי חליפות ועדיין יפות
בלי חליפות ועדיין יפות © אור גפן

בסופו של יום, "שוברי גלים" מתפתחת לכיוון מעניין בהחלט בעונה השנייה שלה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות. אנחנו מקווים שהעונה תמשיך בסגנון הפרק הראשון, כי רק ככה נוכל להתגבר על ה”אבידות” של הקאסט הקודם שמאוד אהבנו. זה מדהים לראות סדרות ישראליות משלנו שמצליחות להביא דברים כל כך ייחודים, שאין בשום מקום אחר אל הסלון שלנו ממש. לסיכום,שוברי גלים 2היא כל מה שאתם צריכים בקיץ הזה!

 

שוברי גלים, ימים א- ד, בשעה 14:35 בערוץ הילדים ב-yes.

במידה ותפספסו את הפרק, או שסתם תרצו לראות שידור חוזר, תוכלו לראות את "שוברי גלים" ועוד מגוון סדרות ותכנים כמו "נוי והדר" "שבט צוצלת", "משפחה שולטת" ו-"גן חיות", "השיר שלנו" ו-"דני הוליווד" החל מה- 18.6 לקראת החופש הגדול בVOD של יס.

תגובות