"הייתי בקהל! ממש ירדו עליה עד כדי כך שלא שידרו את זה". צילום מסך מאתר "רשת"

"הייתי בקהל! ממש ירדו עליה עד כדי כך שלא שידרו את זה"

את "נפלאות העריכה" הקיימות בתכניות הריאליטי, כולנו מכירים. הפעם, תופעה זו הכתה במתמודדת נטלי עמנואלוב, שהשתתפה באודישן לאקס פקטור. עד כמה האודישן שראינו היה שונה מהמציאות ומה אמרו על כך אנשים שהיום בקהל? כל הפרטים

כולנו כבר למדנו שהפקות תכניות הריאלטי עורכות לא מעט את החומר שצילמו לפני השידור, ומה שרואים במסך הטלוויזיה הוא לא תמיד מה שקרה באמת בצילומים. במהלך תכנית האקס פקטור ששודרה אתמול בערב (שבת), צפינו בנטלי עמנואלוב, בחורה מלאת ביטחון, שהוציאה דיסקים משלה ברוסית ורוצה להיות דומה לשרית חדד. כשהגיעה לאודישן היא הייתה נחמד מאוד ואף ניגשה לשופטים כדי לצלם איתם סלפי, חילקה להם את הדיסקים שלה, סיפרה על שמלת המזל שלה, ולאחר מכן החלה לשיר את השיר "קח את הכל" של חדד.

© צילום מסך מאתר רשת

כשסיימה עמנואלוב לשיר עברי לידר אמר לה בצינויות שהקול שלה דומה לחדד, ומי שהפסיקה את החגיגה הייתה שירי מימון, "את לא שרה כמו שרית חדד, אני לא רוצה להעליב אותך, אבל זה לא קרוב אפילו". משה פרץ המשיך ואמר "זה לא היה מדוייק, זה חובבני". עברי לידר שגם לא העביר אותה אמר "אני בטוח שיש מועדונים בתל אביב שזה יעבוד בהם". פרץ, מימון ולידר החליטו לא להעביר אותה, מי שהעביר דווקא היה רמי פורטיס שהחליט להעביר אותה בגלל האומץ שהיה לה.

>>>אזור לבנות בלבד! אין כניסה לבנים

© צילום מסך מאתר רשת

אמנם כשצפינו בתכנית זה היה נראה כמו כל אודישן רגיל ששודר באקס פקטור, אבל מסתבר שזה היה חלק מתרגיל עריכה. אנשים שישבו בקהל לא הפסיקו לספר בפייסבוק מה באמת קרה שם. לאחר שעמנואלוב סיימה לשיר אדם שהיה בקהל הגיב באחד הפוסטים של אקס פקטור בפייסבוק וסיפר שהשופטים ביזו אותה, ורוב הדברים שנאמרו נחתכו בעריכה: "מה שהראו זה כלום! הייתי בקהל! ממש ירדו עליה עד כדי כך שלא שידרו את זה" בעוד תגובה נכתב: "כשאתה בקהל אתה מבין כמה הכל בולשיט, במקרה הספציפי שלה, מה שהלך שם היה מתחת לכל ביקורת, אם לא הייתי שם לא הייתי מאמינה שיש בבני אדם רוע כ"כ טהור".

והתגובות המשיכו:

© צילום מסך מהפייסבוק
© צילום מסך מהפייסבוק
© צילום מסך מהפייסבוק
© צילום מסך מהפייסבוק
© צילום מסך מפייסבוק

© צילום מסך מאתר רשת

 

 מהפקת התכנית טרם נתקבלה תגובה

 

תגובות