אמאל'ה: מצעד ההפחדות אצל אלן דג'נרס. צילום מסך מהיוטיוב

אמאל'ה: מצעד ההפחדות אצל אלן דג'נרס

תכנית האירוח של אלן דג'נרס ידועה בעיקר בהפחדת האורחים בזמן ראיונות, ביניהם טיילור סוויפט, מיילי סיירוס וג'סטין ביבר. הדבר גורר לא מעט תגובות מצחיקות מצד המפורסמים, ואנחנו החלטנו לדרג את ההפחדות הזכורות ביותר. הרשימה המלאה

אין אחד שלא יצא לו לשמוע אפילו פעם אחת על פינת האירוח של אלן דג'נרס, שם היא מארחת את מיטב הכוכבים ההוליוודים הכי מדוברים בעולם. לפני כל ביקור של סלבריאטאי אלן מבצעת מחקר מעמיק, כך שהיא יודעת הכל על המרואיין. בין עם זה הצבע האהוב עליו ובין עם זה מה גורם לו לפחד. אז במקרים האלו היא השתמשה דווקא ביכולת להפחיד אותם, צפו בתוצאות:

מיילי סיירוס

לפני כל הפחדה, אלן בדרך כלל מדברת עם המרואיין על חוויה מפחידה שעבר. במקרה של מיילי, זו דיברה על החששות הכרוכות בצניחה חופשית בפעם הראשונה. בינתיים, מאחוריה התכונן כפיל של רובין ת'יק (הזכור לנו מהופעתם המשותפת והשנויה במחלוקת בטקס ה-VMA) להבהיל את סיירוס. מיילי כמובן קפצה מכיסאה וצעקה "אומייגאד, אומייגאד!", התגובה הכי חמודה ותמימה שיכולה להיות.

 

מייגן פוקס

דבר אחד שאפשר להגיד על אלן הוא שהיא יודעת איפה לחקור ובאיזה מידע להתמקד על מנת להפחיד את המרואיינים בצורה מושלמת. בראיון זה, דג'נרס שאלה את מייגן מה היא עשתה לפני שפנתה לתחום המשחק. פוקס החלה לספר כי בעבר עבדה בדוכן מילקשייק, פעם בשבוע כל עובד נאלץ להתחפש לפרי כלשהו על מנת לקדם את המכירות, והפרי שאליו נאלצה להתחפש היה בננה. בזמן שחלקה עם אלן והקהל את החוויה, אחד העובדים בתוכנית טפח לפוקס על הכתף כשהוא בתחפושת בננה ענקית. גם אנחנו נבהלנו.

 

ניקי מינאז'

אחת ההפחדות האהובות עלינו היא כאשר אלן פנתה לניקי באמצע הראיון ואמרה שיש לה מתנה עבורה, ותוך מס' שניות התברר כי המתנה לה זכתה מינאז' הוא אדם שקפץ מתוך קופסה וגרם לה לצרוח עד סף אובדן הקול שאנחנו כל כך אוהבים. למינאז' לקח זמן להסדיר את הנשימה והמשיכה לצעוק "תפסיקי! אומייגאד! יכולתי לשבור את הצוואר, מי זה היה?"

 

ג'סטין ביבר

בדומה בראיון של ניקי, גם כאן קפץ גבר (הפעם בתחתונים) מתוך קופסה וגרר תגובה מושלמת של ביבר שגרמה לאלן להתפקע מצחוק ובעיקר להתלהב מהתוצאה שהשיגה. ביבר צרח בבהלה, התקפל על הכורסה וכיסה את פניו. לאחר מכן, אמר: "למה אני? אני זה שמותח אנשים, למה את עושה לי את זה? חשבתי שאנחנו פועלים יחד". פרייסלס.

 

ג'ניפר לופז

לופז התראיינה אצל אלן במטרה לקדם את המותחן החדש בה כיכבה, סיפרה שהיא פחות מתחברת לסרטי אימה אך אוהבת כשמפחידים אותה. בתזמון מושלם, אדם בתחפושת פומה צעק באוזנה של ג'ניפר, ותגובתה המיידית הייתה פיזור קללות לכל עבר. גם זו דרך להתמודד עם ההפתעות של דג'נרס. 

 

פינק

בזמן שעובד בתחפושת עכביש ענק תכנן להקפיץ את פינק ממקומה, זו סיפרה לאלן על החוויה המשעממת שעברה כשהתארחה בתוכנית בישול אמריקאית. אין ספק שהתגובה של פינק להפחדה הפכה את הסיפור להרבה יותר מעניין ואת החוויה לבלתי נשכחת.

 

סקרלט ג'והנסון

השחקנית המוערכת וכוכבת "הנוקמים" דיברה על הסרט ועל העבודה עם קאסט גברי מלא. אלן שאלה איך זה לעבוד עם כריס אוונס, המגלם את קפטן אמריקה, ולמרבה ההפתעה, כאשר סקרלט החלה לספר על מערכת היחסים ביניהם, אוונס צץ מאחוריה, הורה לקהל להיות בשקט וצעק "סקרלט!" באוזנה של ג'והנסון המופתעת. הפחדה מקורית, זה בטוח.

 

ג'ימי פאלון

במקרה של פאלון, מנחה הלייט נייט האהוב, ההפחדה התבצעה בזמן הפרסומות, כאשר השניים צילמו פרומו לתוכנית. ג'ימי דיבר אל המצלמה כשטווס ענק התגנב מאחוריו וגרם לו לקפוץ מכיסאו. פאלון המבוהל מיהר לקום, מצא נחמה אצל מס' בנות בקהל ואמר: "אני שונא את החיים שלי, אני שונא אותם. אני שונא הכל". אם כל זה לא מספיק, דג'נרס אמרה שאת הקליפ היא תראה כאשר היא תתארח בתוכניתו. ג'ימי, אנחנו לא מקנאים בך.

 

טיילור סוויפט

טיילור שיתפה את אלן בפוביה שפיתחה מחרק שלטענתה של סוויפט, "זוחל לתוך האוזן ואוכל לך את המוח". דג'נרס ניסתה להרגיע את סוויפט ואמרה שהיא תעזור לה להתמודד עם הפחד. כידוע, דרכה של אלן להשטת עזרה היא תמיד שונה ממה שאנחנו חושבים, וטיילור זכתה לביקור לא כל כך נעים מאדם המחופש לעכביש שצרח לה באוזן. נשמע כמו תענוג אמיתי.

 

סלינה גומז

סלינה דיברה עם אלן על סרטה החדש באותה תקופה, "מפלצת של מלון", בו גילמה את בתו של דרקולה, ומה יותר מתאים להפחיד את גומז מאשר דרקולה בכבודו ובעצמו? תגובתה של סלינה שבתה את ליבנו, ולמעשה, זו לא הפעם הראשונה שאלן נחלה הצלחה בניסיון להפחיד אותה. בראיון בשנת 2010 סלינה סיפרה על אהבתה לסרטי אימה ולתחושת הפחד באופן כללי, ולא לקח לגומז יותר מדי זמן לקפוץ בבהלה כשאחד העובדים בתוכנית קפץ מתוך קופסה שנמצאה קרוב אליה באופן חשוד. סלינה, במקומך אנחנו היינו נזהרים בראיון הבא.

 

 

 

 

תגובות