עונה חדשה בפתח? כוכבי "זגורי אימפריה" במפגש איחוד. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

עונה חדשה בפתח? כוכבי "זגורי אימפריה" במפגש איחוד

כוכבי "זגורי אימפריה" נפגשו על מנת לצלם פרסומת חדשה להוט. מי האורח המיוחד שהגיע לצילומים אלו, מי הבריז ומה זה מרמז לנו על העונה החדשה של הסדרה? כל הפרטים

"זגורי אימפריה", הסדרה שכבשה כל בית ובית בישראל, הולכת ומתקרבת לתחילת צילומי העונה השלישית. לצערינו, הפעם זה לא המקרה, אז אם תהיתם שמדובר בחלק מהעונה החדשה לזגורים, נגלה לכם שיש עוד זמן. אנחנו לא רוצים לשפוט חלילה, אבל אנחנו חיכינו לאיחוד של כולם כבר די הרבה זמן, גם אם זו רק עוד פרסומת. 
© צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בשבוע שעבר נפגשו המשפחה הכי אהובה בישראל, משפחת זגורי, לצורך צילומי הפרסומת החדשה של HOT, שעלתה לאוויר במוצאי שבת. אין ספק שהתגעגענו לפרצופים שלהם, לשיער האדום של אייל שיקרצי וכמובן לאווירה העממית שרק הם יכולים להעביר.

© צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

כאמור, יוצר הסדרה, מאור זגורי, שגם הוא לוקח חלק באחת מן הדמויות בסדרה, שינה כיוון והחליט להתנסות גם בבימוי פרסומות ואכן זו הפרסומת הראשונה אותה ביים. מדובר בסצינת חינה מפוארת יחד עם כוכבי הסדרה הראשיים: חן אמסלם (אבישג), משה איבגי (בבר), שרה פון שוורצה (ויויאן), אייל שיקרצי (אביר), יפית אסולין (מירי) ואורי לייזרוביץ' (אלבז). 

לאן נעלם אלבז?
לאן נעלם אלבז? © צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

מה שאנחנו כן יכולים לספר לכם בקשר לעונה השלישית הוא שממש בימים אלו העונה נכתבת, מה שאומר שיש לנו עוד הרבה זמן עד שנחזור לראות אותם על המסך. אבל היי! תמיד אפשר לעשות מרתונים במחשב או בויאודי.

אחיות או לא להיות © צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
שיהיה במזל וכאלה
שיהיה במזל וכאלה © צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

 אנחנו חייבים להודות שהיו שני דברים שהפתיעו אותנו בפרסומת זו. הראשון היה השתתפותו של אורי לייזרוביץ' בפרסומת זו. הרי נכון לשתי עונות אלו, הה לו רק תפקיד משנה ולא היה חלק מן הקאסט הראשי. דבר זה עורר בנו הרבה סימני שאלה לגבי התפתחות דמותו בעונה הבאה. מהצד השני עוז זהבי לא נוכח בצילומים לפרסומת. האם הולך להיות פה מהפך בתפקידים, או שמדובר בסתם פרסומת? את זה נגלה בהמשך. 

תכלס, התגעגענו לשיער האדום!
תכלס, התגעגענו לשיער האדום! © צילום מסך מאינסטגרם
© צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

 

 

 

 

תגובות