דמעות, שערוריות ובר רפאלי: מה חשבנו על "אקס פקטור"?. צילום מס

דמעות, שערוריות ובר רפאלי: מה חשבנו על "אקס פקטור"?

אחרי עונה מלאה במאורעות מיוחדים, ביקורות מצד הקהל, התערבות מההפקה, פאה, משקפי שמש ובר רפאלי אחת, אמש הגיעה לסיומה העונה השנייה של תכנית הבידור "אקס פקטור" ואנחנו חושבים שהגיע הזמן לסכם את העונה השנייה והמעניינת הזו. מה חשבנו על התכנית? ביקורת

בכל יום רביעי ושבת בשעה 21:00 עמדנו מול הטלויזיה וציפינו לשידור החדש של העונה השנייה של תכנית הריאליטי "אקס פקטור" שהגיעה אלינו היישר מבריטניה. היום, כל הטירוף נגמר, שודר הגמר הגדול ובו זכתה דניאל יפה, המתמודדת של רמי פורטיס. נחזור אל התכנית, למרות שהיא הביאה חידוש מרענן אל מסך הטלויזיה שלנו, ביחס לשאר תכניות הריאלטי הישראליות, הגיע הזמן לומר את האמת, מה אנחנו חשבנו על התכנית. 

עוד עונה הסתיימה
עוד עונה הסתיימה © צילום מסך מיוטיוב

לפני שנספר על תחילת העונה, נספר שהעונה הזו הייתה העונה הכי דרמתית וגדושה באקשן מצד הקהל, וההפקה. ישראל עברה המון תכניות ריאליטי, וביניהן התוכנית הזו הכי בלטה, ולא בהכרח הקולות המדהימים שגילינו העונה. תחילה, בשלב האודישנים סיפרנו לכם על התגלית שגילינו בנוגע לאודישן של נטלי עמנואלוב. בעקבות תגובות הקהל על דף הפייסבוק של התכנית על האודישן, גילינו כי העריכה החליטה "לחתוך" מהתכנית כמה אמירות של השופטים אל עמנואלוב.

© צילום מסך מאתר רשת

עוד מהשערוריות עליהן אחראית הפקת התכנית, היא הקמת הלהקה "close-up". בתחקיר פשוט שביצענו, גילינו כי הלהקה הורכבה ע"י ההפקה בלבד ולבנות לא היה קשר לפני התכנית. תגובת ההפקה בנוגע למעשה היא כי "בשלבי האודישנים המוקדמים מלהקי התוכנית זיהו כימיה בין הבנות והציעו להן לחבור ללהקה כדי להגדיל את סיכוייהן ולבסוף הבנות קפצו על ההזדמנות".

© צילום מסך מאינסטגרם

נחזור לתחילת העונה. העונה התחילה באודישן קומי במיוחד, ואף המשיכה עם האודישנים מרגשים וסוחפים. בין לבין גם הגיעו האודישנים המצחיקים והמביכים, שמן הסתם דאגו לרייטינג של התכנית ולגיחוכים קלים מצידינו, הצופים בבית. לאחר מכן, עברנו לשלב "מחנה האימונים" אליו הגיעו האנשים שעברו את האודישניים הראשוניים. המחנה נמשך כ-72 שעות שתוארו כשעות הקשות ביותר שעברו המתמודדים אי פעם. לאחר שלב מחנה האימונים, הגיעו המתמודדים לשלב הנקרא "בתי השופטים" בו השופטים ארחו את המתמודדים בביתם. בשונה מהתכנית המקורית בבריטניה בו השופטים מארחים את המתמודדים בבית האמיתי שלהם, בתכנית בישראל, השופטים ארחו את המתמודדים בוילות שכורות. מאכזב.

 

לאחר שלושת השלבים המפרכים, הגיעו המתמודדים הטובים ביותר אל השלב האחרון הנקרא שלב "ההופעות החיות". בשלב זה התחילו 13 מתמודדים ולגמר העפילו 4 מתמודדים, כך שכל שופט עלה לגמר עם מתמודד אחד. מי שהכי בלט וחדר אל לב הקהל בשלבים אלו היה דודו איבגי, שלאחר הדחתו בשלב בתי השופטים, חזר ללייבים בדרך מאד מאד משונה. אבל היי, לא אמרנו כלום! לדודו לא היה מזל רק בחזרתו לתכנית, אלא גם ש"על הדרך" מצא את בת זוגתו החדשה, מזלי, שגם היא השתתפה בתכנית, אך הודחה בשלבים מוקדמים יותר.

 

בסיום השלבים הללו, הגיע הרגע המיוחד- הגמר ששודר היום, אליו העפילו הצמד עידו ועטרה, אנה טימופיי, דניאל יפה ויוסי שטרית. בשלב הראשוני של הגמר הודחו הצמד עידו ועטרה שסיימו את התכנית במקום הרביעי. בשלב השני של התכנית, שרו שלושת המתמודדים הנותרים דואט עם השופטים המנחים שלהם. לפני הצגת התוצאות המכריעות, כל מתמודדי העונה השנייה בשיתוף עם השופטים הקדישו למנחה בר רפאלי שיר לכבוד החתונה שתיערך בעוד כשבועיים.

© העמוד הרשמי של אקס פקטור ישראל

לאחר שלוש מיליון הצבעות מצד הקהל בכל הארץ, הגיעו התוצאות המכריעות. במקום השלישי והמכובד זכתה אנה טימופיי. במקום השני זכה יוסי שטרית, ובמקום הראשון או איך שאתם תקראו לה- האקס פקטור הבאה של ישראל היא דניאל יפה! לנו לא נותר, אלא לצפות לסינגל הראשון שלה. מזל טוב!

תגידו מזל טוב!
תגידו מזל טוב! © אינסטגרם
המנחה והזוכה
המנחה והזוכה © אינסטגרם
תגובות