לאן המשיכו תלמידי "בית ספר למוסיקה" אחרי התכנית?. צילום: שניר סיגאוי

לאן המשיכו תלמידי "בית ספר למוסיקה" אחרי התכנית?

בית ספר למוסיקה הולך לפתוח את דלתותיו בפעם השלישית והערב אנו עומדים להכיר את התלמידים החדשים שהולכים להצטרף. אז רגע לפני שכל זה קורה, איפה נמצאים בוגרי התכנית בזמן הזה ומי עובדת על אלבום חדש?

בית ספר למוסיקה עומד לפתוח בפנינו מחזור חדש, עם תלמידים חדשים ומורים חדשים - או יותר נכון מורות חדשות, רוני דלומי ושרית חדד שהצטרפו לסגל השופטים, או לפחות מי שנשאר ממנו, יהורם גאון וקרן פלס. מוזמנים לצפות בכתבת הוידאו שערכנו בסט בצילומים בסוף הכתבה.

עדי ביטי

עדי ביטי היא אחת מן תלמידות הבולטות שהיו בבית ספר למוסיקה, מאז התכנית היא לא הפסיקה להופיע והשינוי שעברה שם הוא מרחיק לכת לעומת האחרים. ביטי הייתה התלמידה של יהורם גאון והביצוע הזכור ביותר שלה היה: "הו רב חובל", עליו זכתה בתואר התלמידה המצטיינת. מאז התכנית עדי הוציאה מספר בינהם "חשה", "ביט הביטי", "אם אתה אוהב" ו"משחק מחשב". הראשון אותו הוציאה הביא ללא מעט ביקורות נוקבות מצדם של המבוגרים, אך עד מהרה הבינו כי מדובר באותה הילדה המתוקה שהכירו בתכנית. כיום עדי לוקחת חלק בהצגת הילדים "הבובה זהבה"(בתפקיד הראשי כמובן) ומופיעה עם מופע משלה ברחבי הארץ.

מבחן הקבלה של עדי
 

עוד מדור הבידור של פרוגי:

שי המבר

משי המבר הוקסמנו עוד מהאודישן הראשון בו היא שרה שיר בצרפתית, אבל מיד עם סיום התכנית היא נעלמה לנו, ולא שמענו תקופה ארוכה. למזלנו לקראת שנת 2015 היא הוציאה סינגל חדש ואחרי ריאיון שניהלנו איתה, היא סיפרה על הדרך שהיא עוברת בימים אלו לקראת האלבום החדש שלה, ועל סדרת האינסטגרם אליה הצטלמה. שאפו!

  מבחן הקבלה של שי
 

אגם בוחבוט

התלמידה המצטיינת של מחזור ב' בפיקודו של המורה משה פרץ. אגם בוחבוט ללא ספק הדהימה את השופטים עוד מהרגע הראשון בו שרה "יא מאמא", מאז הדרך להצלחה (במקרה שלה), כבר הייתה בטוחה. עם סיום התכנית היא הוציאה עם המורה משה את הסינגל "ילדה קטנה" שאין אחד שלא מכיר. מאוחר יותר הוציאה סינגל משלה בשם "ביום הזה" שגם הא זכה להצלחה רבה וללמעלה ממיליון צפיות. לאגם יש בת מצווה בימים הקרובים, יכולים לנחש מי יהיה הזמר האורח?

מבחן הקבלה של אגם
 

שון גיטלמן

עוד מהאודישן הראשון שלו, שון גיטלמן הצטייר בין הילדים הכי חמודים בבית הספר, מיד כבש אותנו בקסם שלו ואנחנו מודים, התאהבנו. הביטחון שהוא שידר על הבמה הבטיח לנו כי נראה אותו על מסכי הטלוזיה, ולאו דווקא בזכות השירה / וכך היה. מלבד העובדה שבסיום התכנית הוא הוציא שיר משלו אשר נקרא "בואי לסרט", בו המורה האהובה, קרן פלס, גם לקחה חלק, הוא גם נבחר להיות הפרזנטור הראשי של חברת המזגנים "טורנדו" והצרטרף אל ה"פיג'מות" בתפקיד של שייקה, פולי וגברי החל מהעונה התשיעית.

מבחן הקבלה של שון (החל מ3:10)
 

עד אל קורשוב וליבי פנקר

אמנם עד אל הייתה תלמידה של משה פרץ וליבי של מתי כספי, אבל זה לא אומר ששתים אין במשותף. שתיהן ייצגו את ישראל באירוויזיון לילדים, יחד עם עדי ביטי בשיר "תנו למוסיקה לנצח" (Let The Music win). בנוסף, עד אל הוציאה שיר משלה עם מילים שהיא כתבה והלחינה והוא נקרא "כמו ציפור". אנחנו מאחלים לשתיים האלו המון בהצלחה בהמשך ובמוסיקה בפרט!

מבחן הקבלה של עד אל
 
מבחן הקבלה של ליבי
 

אופיר אלבז 

"המתחרה" בתואר התלמיד המתוק ביותר בבית הספר לצד שון גיטלמן הוא אופיר אלבז, הילד הכי מתולתל וחייכן שזכינו לראות בין העונות. גם הוא היה אחד מתלמידיה הבולטים של המורה קרן פלס והיום הוא כבר בגיל המצוות וממש בקרוב יחגוג את בר המצווה. אז למרות שאת הקריירה המוסיקלית הוא לא פיתח בתום התכנית, הוא הספיק להיות ה-ילד של רשת הסופרמרקטים "יש בשכונה", ככה שאין מצב שלא נתקלתם בו באחת הפרסומת. 

מבחן הקבלה של אופיר
 

 מוזמנים לצפות בכתבת הוידאו מפתיחת שנת הלימודים של העונה השלישית:

 

 

 

תגובות