ששטוס הדור הבא: התכנית החדשה של טל מוסרי וגיורא חמיצר. צילום: אינסטגרם

ששטוס הדור הבא: התכנית החדשה של טל מוסרי וגיורא חמיצר

אחרי שחשבנו שמדובר בעונה נוספת ל"האי", היום מתגלה מהו הפרויקט האמיתי והסודי עליו דיברו טל מוסרי וגיורא חמיצר בימים האחרונים ברשתות החברתיות. רמז: חו"ל וכדורגל

כבר כמה ימים שכל הילדים מלאי ניחושים וקונספירציות בכל הנוגע לפרויקט החדש של טל מוסרי אותו הוא חשף לראשונה באינסטגרם לפני כמה ימים. רבים תהו כי מדובר בעונה רביעית לסדרה המצליחה "האי" ומעטים המרו כי מדובר בעונה חדשה של ששטוס שתשודר בניקולודיאון.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

היום (ה') מתברר מהו הפרויקט שאותו שמרו בסוד, והוא לא רחוק מידי מאחת הקונספירציות. מדובר בתכנית אותה ינחה מוסרי בניקולודיאון (בפעם הראשונה מאז עזב את ערוץ הילדים). לתכנית שהיא טורניר טלוויזיוני יקראו "צ'מפיונסיק" והיא תעסוק בכדורגל ואתגרים.

במסגרת התכנית יתמודדו 16 כיתות שונות (מ-ד' ועד ו') ותשלב בתוכה משימות טריוויה ואתגרים. כל כיתה שמשתתפת בתחרות תבחר בעצמה: בועט, בועטת, שוער ושוערת שייצגו אותם. הבועטים יתמודדו בקקרב פנדלים מול הנבחרת הנגדית והמנצחים יעלו את הכיתה שלהם לשלב הבא. ילדי הכיתה שאינם בנבחרת הם אלו שיתמודדו באתגרים ובמשימות. 

חזק במשימות
חזק במשימות © אור גפן

אל הגמר הגדול יגיעו שני כיתות שיתמודדו על הפרס הגדול - טיסה עם טל מוסרי לאיצטדיון הקאמפ נואו למשחק כדורגל רשמי של ברצלונה ושם יפגשו את מסי, ניימאר, סוארז ואינייסטה. את הפורמט פיתח מי שגם יצר את הסוג של הגרסה הקודמת של התכנית, "ששטוס", גיורא חמיצר והיא תשודר בניקולודיאון גם ב-יס וגם בהוט.

במקביל לעליית הסדרה תושק אפליקציה מיוחדת ובה גם יהיה ניתן לשחק במשחקים שונים בתכנית ולצבור נקודות, כמו כן יהיה ניתן להתמודד עם הכיתה גם שם והכיתה שתשיג את מירב הנקודות לא תצטרך להתמודד בשלבים הראשו/נים אלא ישר להגיע לרבע הגמר של התכנית. ואם זה לא מספיק, ניתן גם לזכות באופן אישי, הילד או הילדה שישיגו את מירב הנקודות באפליקציה יצטרף גם הוא לכיתה הזוכה בגמר.

הגלגול הקודם של התכנית
 

בימים אלו החלה ההרשמה לתכנית דרך אתר ניקולודיאון, שם יוגרלו 16 הכיתות שישתתפו בתכנית שתעלה בתחילת 2016.

טל מוסרי מסר בתגובה: "אני מתרגש לצאת לדרך עם הפרויקט הראשון בבית החדש שלי בערוץ ניקלודיאון. אנחנו מכינים לכם תכנית כייפית ומגניבה ובעיקר תחרותית ומאתגרת שבה ילדי ישראלי יהיו הכוכבים הגדולים במרכזה. אין ספק שעם פרס ענק שכזה, כל אחד במדינה היה שמח לחזור ולהיות ילד".

 



תגובות