יומנם של חנונים: יואב רוטמן חושף את היומן האישי. צילום: רן יחזקאל, באדיבות ערוץ Zoom

יומנם של חנונים: יואב רוטמן חושף את היומן האישי

מנהיג קבוצת החנונים הכי שווים על המסך, יואב רוטמן, פותח בפנינו את היומן האישי שלו וחושף את הקעקוע שעשה ואת החוק שהוא היה מוסיף במציאות לספר החוקים של המועדון

היי כולם! כאן יואב רוטמן. אתם בטח רגילים לדמות שלי, יותם (המלך!), אני יכול להבין אתכם, אחלה בחור סך הכל! בכל מקרה, החלטתי לתת לכם הצצה ליומן האישי שלי על מועדון החנונים. אבל תעשו טובה, אל תספרו את מה שיש בו לאף אחד!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

יומני היקר, אולי אתה לא בדיוק ספר החוקים שלי, אך תרשה לי לשתף אותך בכמה דברים.

ראשית, אני רוצה לדבר קצת על הקשר שלי עם הדמות בסדרה, יותם. אז ככה, יותם מאוד רוצה שהכל יהיה בסדר ושאנשים סביבו ירגישו טוב ולתת להם תחושה טובה, וכך גם אני במציאות, אומנם יש בינינו גם קצת שוני (מסתבר) הוא עושה הכל בהיסטריה, באובבסיה ובקצב נורא גבוה כל הזמן (וזה גם מה שמצחיק אצלו) ואני קצת יותר רגוע בחיים.

 טוב, ללא ספק יותם הוא חנון, אבל היי! חנון זה לא רע!

בכל בית ספר ובכל מסגרת בכללי יש עניין כזה של מעמדות ("חנונים או לא חנונים"), אני חושב שאני עצמי לא הייתי חנון אבל כן התחברתי לילדים "חנונים" או לילד פחות מקובל בכיתה והצלחתי לדבר איתו בלי מסיכות של מעמדות כאלה, הוא בן אדם וזה גם מה שיפה בסדרה! היא שמה את החנונים במרכז עם כל החסרונות והטירוף ורואים אותם באור אחר וזה מדהים בעיניי.

כפרה על יותם!
כפרה על יותם! © רן יחזקאל

אם כבר הזכרתי את הסדרה, תרשה לי לשתף אותך בכמה סודות מאחורי הקלעים

בצילומים היה לי מאוד מצחיק, (עד לרמה שלא הצלחנו לצלם לפעמים) זה כיף לחזור אחרי שכולם מכירים מהעונה הראשונה ושיש לנו גם תוספת בעונה הנוכחית! האמת? זה כמו לחזור הביתה והכל באווירה טובה ומפרגנים אחד לשני. פשוט באים-מצלמים-עושים צחוקים והולכים הביתה.

והנה עוד סוד קטנטן (ומצחיק) שלא אשכח מהצילומים 

צלמנו פרק בסגנון המירוץ למיליון, ואני ואורן טונה (יון תומרקין) היינו שם בתור צמד מתמודדים ויש קטע שמתראיינים למצלמה כמו בתכנית עצמה. תוך כדי הסצנה הוא היה צריך לדפוק לי בגט על הראש בטירוף ופשוט לא הפסקנו לצחוק. מה שהלחיץ זה שהיו לנו רק שלושה בגטים, אז היה לחץ שעוד מעט לא יהיה והכל ייגמר וכל פעם אנחנו צוחקים, בסוף הצלחנו!

 

אוקיי, זה הזמן שאני אמור לשתף אותך בסודות הכמוסים שלי, קצת מלחיץ אבל אין כמו לחלוק סודות!

אז נכון, יש בי קצת משהו חנוני ביום-יום, למעשה זה מעין משהו קבוע. אני תמיד חייב להגיע בזמן לכל מקום, אני שונא לאחר אפילו בקצת. אז אם צריך אני יוצא מלא זמן מראש כדי לא לאחר אפילו בדקה, לא דופק איחורים אופנתיים בקיצור.

וגם דברים מגניבים עשיתי בחיים שלי, למשל לפני שלוש שנים אני אבא שלי ודוד שלי עשינו קעקוע משפחתי ברגל. במהלך חופשה משפחתית בתאילנד החלטנו ביחד לעשות קעקוע שהוא סמל בודהיסטי כזה. נווה צור תמיד צוחק לי הקעקוע ואומר שזה נראה כמו 'סמוחטה' או חללית. אבל אני שלם איתו!

לפני ואחרי. נראה כואב?
לפני ואחרי. נראה כואב? © צילום מסך מאינסטגרם

יומני היקר, אל תעלב או משהו, אבל בסדרה יש לדמות שלי ספר חוקים, ואם לא אכפת לך בא לי להוסיף לשם עוד חוק קטנטן שחשוב לי.

אם הייתי יכול להוסיף, הייתי מוסיף את החוק "לעולם אל תסכים ללמוד מתמטיקה ועדיף להתחיל את היום ב-10" למה? פשוט מאוד - בגלל שמתמטיקה זה מקצוע שאף אחד לא אוהב! ולגבי השעה, זה פשוט כדי שנוכל לישון קצת יותר. מה דעתך? חוק שווה, לא?

בגלל הסדרה, כולם שואלים אותי - 'איזה תלמיד היית?' אז אחת ולתמיד, תרשה לי לספר לך את התשובה

למען האמת הייתי תלמיד ממוצע, ציונים של 80 כזה. אז לא הייתי חנון אבל הייתי שובב ועושה צחוקים אך גם יודע לשתוק כשצריך. באמצע כזה.

לא חנון אבל ממוצע
לא חנון אבל ממוצע © צילום מסך מיוטיוב

יומן יקר, אפשר לחלוק איתך תמונה מהעבר? או יותר נכון, מימי בית הספר?

זה אני בכיתה י
זה אני בכיתה י"ב! © צילום פרטי

לפני שאתה חושב עלי דברים מוזרים מר יומן, תן לי להסביר את התמונה. זה צולם במחזמר "פיפן" שהעלינו בתיכון לאומנויות בו למדתי, "תלמה ילין", בכיתה י"ב. שיחקתי שם דמות של איזה טמבל עם חשיבות עצמית נורא גבוהה. ובדיוק צלמו ברגע המתאים!


יומני היקר, תיכף נגמר לי הדף ועוד לא הספקתי לספר הכל. האמת שבא לי שידעו קצת מי אני באמת ולכן אני חושב שאחלוק אותך עם גולשי פרוגי (אם לא אכפת לך, כן?) וגם אקדיש להם טיפ מגניב ממני אליהם! 

בגלל שאני שונא לאחר, אז הטיפ המגניב שלי אליכם הוא - לא לאחר כשקובעים איתכם, תתחשבו באנשים שמחכים!

 

שלך, (ושלכם) יואב

>> לכל היומנים של כוכבי מועדון החנונים 

מועדון החנונים 2, ימים א'-ד' בשעה 15:00 בערוץ Zoom בהוט

תגובות