כפיר פופוביץ' מפרויקט הלהקה יתמודד ב"הכוכב הבא". צילום: יחסי ציבור// אוהד רומנו

כפיר פופוביץ' מפרויקט הלהקה יתמודד ב"הכוכב הבא"

אחרי שזכה בעונה הראשונה של תכנית הריאליטי של ערוץ הילדים, "פרויקט הלהקה", כפיר פופוביץ מנסה את מזלו בריאליטי "הכוכב הבא" ועל הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון

בשנים האחרונות יש גל גדול של מיחזור מתמודדי ריאליטי בתכניות, בעיקר בתחום השירה, שמנסים את מזלם במקום אחר. הפעם על הפרק , כוכב להקת סטרטאפ, כפיר פופוביץ'.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

את כפיר הכרנו לפני שלוש שנים, בעונה הראשונה של "פרויקט הלהקה" בערוץ הילדים, בה התמודד עם עוד 14 אנשים על מקום בלהקה הבאה של המדינה ואף זכה. פופוביץ' היה חלק מלהקת "סטרטאפ" שכללה את ישראל מרמרוש, איבון וונדימו, מירון וויליאמס, דניאל מזוז ושירה מרגלית.

 
©יחסי ציבור // אוהד רומנו

הלהקה, כזכור, התפרקה כמעט שנה מאז היווסדה ומאז כל אחד הלך לכיוון אחר, על רבים מהם לא ממש שמענו מאז אך פופוביץ' החליט לנסות בריאליטי אחר, "הכוכב הבא", הפעם כסולן. בפרק שישודר מחר (שישי), פופוביץ' מגיע לאודישן המסך הראשון מול השופטים וינסה לתפוס את מקומו בדרך לייצוג ישראל באירופה. 

© יחסי ציבור ערוץ הילדים

בסרטון שמעלה היום המנחה אסי עזר לעמוד הפייסבוק שלו, ניתן להבחין כי רותם סלע אוהבת את המראה החיצוני של פופוביץ', רגע לפני שהוא עולה על הבמה ומנסה להרים את המסך.

 

מה שיותר עמוק יותר כחולהכוכב הבא לאירווזיון - הערב אחרי אולפן שישי

‎Posted by ‎הכוכב הבא‎ on‎ שישי 22 ינואר 2016

כפיר הוא לא היחיד מהלהקה המפורקת שמנסה את מזלו בריאליטי, כפי שחשפנו לכם בעבר, מירון ווליאמס שפרש מהלהקה חודשים ספורים לפני הפירוק, נבחן לעונה השנייה של ה"אקס פקטור", עבר את האודישן אך לא שרד את מחנה האימונים. בנוסף לכפיר, גם אחי נתן, מתמודד "האח הגדול 6" עשה אודישן לתכנית שאמורה להיות משודרת בקרוב.

 

האם כפיר יצליח לעשות מה שמירון לא הצליח? אנחנו מחזיקים לו אצבעות ומקווים שזה הזמן שלו עכשיו.

תגובות