חוזר אלינו: תומר מ"ראש גדול" יככב בסדרת נוער אהובה. צילום: יוסי צבקר, יחסי ציבור

חוזר אלינו: תומר מ"ראש גדול" יככב בסדרת נוער אהובה

עוד שם שמוכר לכולם מצטרף לעונה החדשה של הלהיט "שכונה", הפעם מדובר בשחקן שכולכם התגעגעתם אליו ושהוביל בעבר את סדרת הנוער "ראש גדול" וגם: פרטים חדשים על עליית העונה למסך

התגעגעתם לשכונה? האמת, גם אנחנו! אנחנו כל כך מתרגשים לשמוע בכל פעם על ליהוקים חדשים לסדרה המצליחה של ניקלודיאון. אז אחרי שפרסמנו שטל מוסרי מצטרף לעונה החדשה ובה יגלם את צ'יטה מימון, כדורגלן עבר, ושדניאל ליטמן הולך לשחק תושב חדש בשכונה וכדורגלן בהווה, נודע לנו על שחקן נוסף שמצטרף לקאסט.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

גם השחקן החדש הוא מוכר לכם די טוב, והוא כבר שיחק במספר תפקידים משמעותיים בקריירה שלו. אנחנו מדברים על אדם הירש שאותו אתם בטח כבר מכירים מהעונות הראשונות של "ראש גדול" בהן שיחק בתפקיד הראשי את תומר, מלך הכיתה. 

וכך הוא נראה היום© צילום מסך מאינסטגרם

אם לא מ"ראש גדול" אז בטח גדלתם עליו בחגים בסדרה "ארבעה בעקבות החג" שמשודרת עד היום בחגים בערוץ הילדים. ואם תהיתם למה הוא נעדר לתקופה ארוכה מהמסך, מדובר בהפסקה לטובת לימודי משחק בבית הספר "יורם לוינשטיין" אותם סיים לאחרונה.

אדם מסר לנו בתגובה: "אני שמח להצטרף לסדרה כל כך מצליחה, התפקיד מאוד מעניין והולך להיות כיף".

הצילומים לעונה יתחילו ממש בקרוב, ובשישי האחרון אף נפגשו כל חברי הקאסט למפגש התחלתי רגע לפני כל הצילומים.

אנחנו עדיין לא יודעים מה בדיוק התפקיד של הירש, אם כי יש לנו תחושה שמדובר דווקא בצד הטוב של השכונה, אך כנראה שנאלץ לחכות עד ספטמבר הבא, כך לפחות לפי הסנאפצ'אט של מוסרי מהסופ"ש האחרון.

הקאסט המחודש
הקאסט המחודש © צילום מסך מאינסטגרם
תגובות