קרדשיאן או לא? "לאחותי ג'קי יש פוטנציאל ומתכון מנצח". צילום מסך מיוטיוב

קרדשיאן או לא? "לאחותי ג'קי יש פוטנציאל ומתכון מנצח"

סוף סוף יש משפחת ריאליטי ישראלית בדיוק כמו הקרדשיאנס, אך האם הגרסה המקומית מצליחה לרתק כמו המקור? יש בסיס טוב והרבה מקום להשתפר. ביקורת

בואו נגיד את האמת, המשפחה הכי מפורסמת בעולם היא משפחת קארדשיאן, אבל אותה אנחנו לא מעניינים כל כך, אפילו הביקור של קים נמשך רק 24 שעות. אז בהוט החליטו ליצור את משפחת קרדשיאן הישראלית - משפחת אזולאי-אלחרר. מרגש!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

שיעור קטן בהיסטוריה למי שחי עד עכשיו בפלנטה אחרת: משפחת קרדשיאן היא משפחה אמריקאית מלוס אנג'לס שבארצות הברית, שהחל משנת 2006 ועד היום מתעדת כל צעד וצעד בחייה בסדרת הריאליטי המשפחתית, הסדרה עוקבת אחר : קים, קלואי, קורטני, קנדל וקיילי, שלכל אחד יש עסקים, ליינים, השקות וכמובן הזוגיות של כל אחת מהן.

המקור
המקור © צילום מסך מיוטיוב

הסדרה החדשה, "אחותי ג'קי" תעקוב גם היא אחרי חיי המשפחה ומה שקורה סביבה, כשה"קים הישראלית" היא ג'קי אזולאי, ושבעת אחיותיה, במקור למשפחה הענקית הזו יש לא פחות מ-14 אחים ואחיות, אך הסדרה תעקוב רק אחרי הבנות ובעלה של ג'קי. (מישהו אמר קניה ווסט?)

 

אז האם באמת מצאנו פתרון ישראלי? אולי לא בטוח

הנושא העיקר בפרק הראשון היה פרסום ענקי למסעדה החדשה של ג'קי, מעט מאושרת שהולכת לעשות תוספות שיער ואפילו הופעת אורח של בר רפאלי.

מבחינת התוכן הכללי שהתכנית מציעה יש מקום ניכר לשיפור מהסיבה שכל העניין שעושה את הסדרה, הוא שמשתתפיה לא שמים לב בכלל למצלמות וחיים את אורך חייהם, אפשר לראות מספר פעמים את המשתתפים בסדרה מדברים למצלמות או מתייחסים אליהם באופן בולט, מה שמוריד את חויית האותנטיות.

לא הכי אותנטי © צילום מסך מיוטיוב

לעומת זאת, אחד האפיונים המוצלחים לסדרות מסוג זה הוא אי הפחד להיכנס לעניינים של אנשים אחרים או במילים אחרות להתערב, זה מה שקרה באחת הסצנות בהם חברה של אושרת (אחות של ג'קי) התערבה לג'קי בזוגיות עם בעלה או כשאם המשפחה טורחת שאושרת תעזוב את הבית.

אולי אין את האותנטיות מול המצלמה, מה שמקווים שילך וישתפר עם הזמן, אך העממיות והלך הרוח של בנות המשפחה הן אלו שהופכות את הסדרה למפולפלת יותר.

© צילום מסך מיוטיוב

הסדרה נראית יחסית טובה אבל לא מצוינת, היינו נותנים פחות זמן למסעדה ויותר לענייני המשפחה שיש בה כל כך הרבה סיפורים להציע, היינו מפחיתים עם המוזיקה הדיכאונית שברקע (הלו, כבד לנו בנשמה!) ובנוסף חשוב לזכור שהסדרה הזו היא מתכון מושלם להצלחה: המון אחים ואחיות שדומים בטירוף אחד לשני, אחים ואחריות או חברים שמתערבים ודואגים אחד לשני, ואחות מפורסמת אחת שגונבת את הפוקוס - רצינו קרדשיאן - קיבלנו אזולאי ואולי טוב שכך, לפחות לקהל הישראלי.

 
תגובות