טקס ה-KCA: פיפת' הן הרמוני המנצחות הגדולות. צילום: gettyimages

טקס ה-KCA: פיפת' הן הרמוני המנצחות הגדולות

הטקס הכי מדובר בעולם הילדים התרחש אתמול בלוס אנג'לס ואנחנו היינו שם כדי לסקר אותו! אז מי ניצח מי הופיע, מי לא הגיע ומי זכה בכבוד הגדול ביותר וקיבל שליכטה של סליים? כל הפרטים בפנים

ה-Kca, טקס פרסי ניקלודיאון (שישודר ב-18:00 בערב עם תרגום בניקלודיאון ישראל), מוכיח שהעולם לגמרי שייך לצעירים. אחרי שצפינו בו מהמקום הכי קרוב שאפשר, אנחנו יכולים להגיד בפה מלא שזה הטקס הכי מפואר ומרשים שיש.  

עוד במדור הבידור של פרוגי:

20,000 אנשים, כלומר ילדים, מילאו את היכל ה״פורום״ בלוס אנג׳לס וזכו לצפות בהפקה בינלאומית מדהימה ומדויקת עד הפרט האחרון, עם צפלינים מרחפים, עולם אמיתי של סופר מריו ופירוטכניקה בשידור חי.  

רגע לפני האירוע, היה יפה לראות איך הכוכבים הצעירים נרגשים להגיע לשטיח הכתום, ומסתכלים לכל הצדדים כדי לראות שאין אף נוזל ירוק דביק בשטח שהולך להישפך עליהם. כנראה שהם שכחו שזה קורה רק בתוך האולם.

© gettyimages
 

הטקס נפתח במחווה אדירה למלחמת הכוכבים שכללה כמובן כמה משובטים, צ׳ובאקה ואיך לא bb8 מהסרט החדש.
כולם הובילו הישר למנחה בלייק שלטון שלמען האמת יכולת ההנחייה שלו הפתיעה לטובה.
מיד לאחר מכן עלו לבמה וויז קאליפה וצ׳ארלי פות׳ להופיע עם השיר סי יו אגן וריגשו את כל הקהל. בשביל לאזן, הביאו גם את די אן סי אי להקפיץ עם הלהיט שלהם קייק ביי דה אושן. אבל אם אתם שואלים אותנו, אלן דג'נרס לגמרי זאת שגנבה את ההצגה עם סנאפצ׳ט מטורף שלה עם הקהל.

אנחנו על השטיח הכתום עם טל. לבוש: קסטרו © צילום פרטי
© gettyimages

לגבי הזוכים, זוכרים את הניחושים של טל? אז בואו נגיד שאולי עדיף לו להישאר בעולם הבידור מאשר לקרוא את העתיד, כי הרבה מאוד הפתעות חיכו לנו בערב.

בסרט המועדף זכה מלחמת הכוכבים ופיפת׳ הרמוני עקפו את וואן די ומארון 5 בגזרת הלהקות. משום מה ״הקול בראש״ לא זכה בסרט האנימציה (הפסיד למפלצת של מלון) אבל לפחות איימי פולר שעומדת מאחורי הקול של ג׳וי זכתה בקטגוריית הדיבוב המועדף.

ומי באמת ניצח בגדול וקיבל סליים ירוק ודביק? גם כאן פיפת׳ הרמוני כיכבו והופתעו בשפריצים בזמן קבלת הפרס הקודם. הדוד ג׳סי מצער גידול בנות (ג׳ון סטאמוס) גם כן הצטרף למשפחה הירוקה. אחריהם גם המדבבים של אנגרי בירדס קיבלו מקלחת. ובסוף הטקס, איך לא, בלייק שלטון המנחה סיים את האירוע עם הרבה מאוד ליטרים של סליים.

כבוד! © gettyimages
© gettyimages

עוד זכו בטקס: "אוסטין ואלי" - תכנית הטלוויזיה האהובה, זנדאיה - כוכבת הטלוויזיה האהובה, "דה וויס" - תכנית הכשרונות האהובה, "בובספוג" - תכנית האנימציה, "Hello - אדל" שיר המועדף של השנה וכצפוי ג'סטין ביבר - הזמר המועדף, אך הוא לא נכח בטקס עקב סיבוב הופעות.

© gettyimages

טקס ה-KCA של ערוץ ניקלודיאון העולמי, ישודר הערב (א') בשעה 18:00 בערוץ ניקלודיאון (אפיק 84 ב-hot ואפיק 91 ב-yes). 

בקרוב בפרוגי - כל מה שקרה בלוס אנג'לס ברגעים שלפני ואחרי הטקס בסרט מיוחד!

 

תגובות