שי חי מקצץ: גמר האח הגדול יכלול רביעיית פיינליסטים. צילום מסך מהתכנית

שי חי מקצץ: גמר האח הגדול יכלול רביעיית פיינליסטים

לעזיבה המפתיעה של שי חי יש השלכות גם לגמר התכנית. לראשונה בתולדות הגרסה הישראלית, הרכב גמר "האח הגדול" יכלול ארבעה דיירים ולא חמישה. כל הפרטים

אם אתם חיים על הפלנטה הזו בטוח שמעתם על עזיבתו של שי-חי. הבן אדם הכי שנוי במחלוקת כרגע בישראל (ושלא נתחיל לפרט על הצבא העצמאי שלו), לעזיבה המפתיעה בשבוע שעבר, יש השלכות ישירות על גמר העונה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בעקבות עזיבה של לא פחות משלושה מתמודדים בשבוע שעבר, נוצרה בעיה בהדחות השבועיות, שכן בבית נותרו רק שישה מתמודדים וזה אומר שאמורה להיות עוד הדחה אחת בלבד. אם חשבתם שבמהלך השלושה שבועות הקרובים לא תיהיה הדחה, תחשבו שוב!

© צילום מסך מהתכנית

לראשונה בגרסה הישראלית, גמר האח הגדול יכלול רביעיית גמר ולא חמישה, כפי שהיה במהלך ששת העונות האחרונות. וכזכור, הדייר דודו כהן קיבל חסינות עד הגמר, מה שאומר שמקומו ברביעייה כבר מובטח והוא יתמודד עם עוד שלושה דיירים על הפרס הגדול - דירה בשווי מיליון וחצי שקלים.

עד לפרסום ההודעה על השינוי בגמר, ברשת עלו ספקולציות לגבי האירוע הגדול של התכנית, ההשערות שעלו הם כניסת דיירים חדשים, הכנסת דיירים ממשפחות הדיירים שכבר בבית (כדוגמת אחיו של עומרי) וחלק הגילו לחשוב כי הולך להיות גלגל הצלה לאחד מהתמודדים שכבר הודחו.

הגמר יתקיים בתאריך המיועד והרגיל שבו הוא היה צריך להתקיים ב-6 באפריל, שי-חי כבר לא ינצח אך הצליח להשפיע על הפורמט, עכשיו מעניין מי יקח את הגמר?

 
תגובות