התחלות ישנות: פרקי הפתיחה האהובים בכל הזמנים. צילום מסך מיוטיוב

התחלות ישנות: פרקי הפתיחה האהובים בכל הזמנים

כולנו מכורים לעשרות אם לא מאות סדרות במשך חיינו, אבל לפעמים אנחנו שוכחים את הפרק שגרם לנו להתאהב בסדרה, הלא הוא הפרק הראשון שלה. קבלו במחיאות כפיים סוערות את ששת פרקי הפתיחה האהובים בכל הזמנים

השמיניה

השמיניה היא הסדרה שהביאה את מרבית השחקנים המוכרים והאהובים כיום לתודעה. בין השמות הגדולים תוכלו למצוא את ידידיה ויטל, הילי ילון, עדי הימלבלוי ודון לני גבאי. אך מה שרובנו כבר לא יודעים (ובכן, בעיקר מהסיבה הפשוטה שאת רוב הפרקים של השמיניה ראינו בשידורים חוזרים), שכל השחקנים האלו היו אנונימיים כמעט לחלוטין עד לפרק הראשון והמרתק של הסדרה. לא נרבה במילים, פשוט צפו בפרק ותוצפו בתחושת נוסטלגיה גדולה.

 

90210

חוץ מהעובדה הקלה שהסדרה סובבת סביב עלילות ילדים אשר גרים בבוורלי הילס 90210, חיים מעניינים ותוססים של בני נוער, הסדרה בבסיס שלה פשוט ממכרת. מה שיותר אהבנו בפרק הראשון של הסדרה, זה שלא מדובר באיזושהי פתיחה מוזרה להצגת הדמויות, אלא בקטע מתוך חייהם של שתי דמויות מרכזיות בעלילה. כמובן שלמרות שהפרק הראשון נפתח בתמונה פשוטה יחסית ולא עמוסת פרטים, אנחנו לאט לאט מצליחים להבין ולהכנס יחד עם הדמויות לתוך העלילה של חייהם המסובכים והמתוסבכים.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הפיג'מות

מאיפה להתחיל? טוב, כנראה מפרק הפתיחה הפשוט מעולה שלהם! גם אחרי כמעט 13 שנים מאז פרק הפתיחה של סדרת הקומדיה המוצלחת הזו, לעולם לא יימאס לנו מצפייה חוזרת על הפרק הראשון והמצחיק ביותר שלהם. כבר מההתחלה אנחנו מצליחים לאפיין את הטייפקאסט הייחודי של כל אחת מהדמויות בסדרה. אה ועוד דבר, זכינו להכיר שם את אלונה טל שכבר מזמן מצליחה בכוחות עצמה בביצה העולמית!

 

גליי

מה שיותר אהבנו בפרק הפתיחה של הסדרה גלי, זה שכבר בו הספקנו להבין לבד את הייחודיות של הסדרה / השילוב של זמרים, שירים ומוזיקה מעולה עם קאסט שחקנים מקצועי ומעניין שהותיר אותנו לא פעם פעורי פה. עוד פרט חשוב הוא, שבפרק הראשון בסדרה אנחנו נתקלים בקורי מונטית' ז"ל, ואין ספק שזו נחמה לגעגועים הרבים אליו.

 

סוסי פרא

למרות שעד עכשיו התמקדנו בעיקר בסדרות נוסטלגיות יחסית, אנחנו רוצים גם לדבר על הסדרה "סוסי פרא" שעלתה לאוויר החודש. הפרק הראשון שילב בין פרצופים אהודים לפרצופים חדשים. הכישרון של ניב סולטן נגלה כבר כבר בפרק הפתיחה, וכך גם הופתענו מדמותו השנויה במחלקות שגילם דניאל גד. עם כמה שאהבנו את פרק הפתיחה אנחנו כבר לא יכולים לחכות להמשך העונה!

 
תגובות