אור סיונוב: "המלחמה שלי הייתה עם יורם זק ולא עם שי חי". צילום מסך מהתכנית

אור סיונוב: "המלחמה שלי הייתה עם יורם זק ולא עם שי חי"

זה היה רק עניין של זמן עד שהמודחת, אור סיונוב, תגיד את "כל האמת בפרצוף" בחשבון הפייסבוק שלה ותספר מה באמת קרה בעונה המדוברת ביותר של "האח הגדול". בסטטוס נרחב היא מדברת על "צבא האמת" ועל השנאה כלפיה

בעונה השביעית של "האח הגדול" הדיירים חסרי מעצורים, מעבר לכל מה שמתחולל השנה בתוך הבית, כמעט כל דייר שמודח חושף עוד פרטים שלא נראו לנו לעין בעונה הזו, עכשיו מגיע תורה של הדיירת השנייה הכי מדוברת העונה, אור סיונוב - היריבה הגדולה של שי חי בבית, שמחליטה שנמאס לה לשתוק.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

"שבוע וחצי עברו מאז יצאתי מבית האח הגדול ואני מנסה להכריח את עצמי כבר זמן רב מאוד לכתוב את הדברים הבאים" פותחת אור את הסטטוס המדובר וממשיכה לתאר את הימים שאחרי היציאה מהבית "זה לא פשוט. אחרי שלושה חודשים, סגורה בבית אחד עם אותם אנשים ואותם קירות ואותו חצר ומחסור קשה בגירויים - העולם מרגיש לי מקום מאוד מוזר. אני לא יודעת איך בדיוק לתאר את מה שאני מרגישה. זה שילוב של ג׳ט לג ממש קשוח והנג אובר מהגהנום פלוס קצת התחושה שמלווה הגעה למקום מוזר ושונה בשילוב הדיסאוריינטציה שמרגישים כשמתעוררים משינה טרופה מלאה בחלומות הזויים".

© צילום מסך מהתכנית

אור מספרת שהתנהלותה בבית נלמדה עם מהר מאוד והיא הבינה למה היא נכנסה "למדתי מהר מאוד (אני ושאר הדיירים) מתי המצלמות בחדרים מתחילות לפעול ואת מי שמים על שקט. ניסיתי להבין את מה שמתחולל אצלי בתוך הראש בעקבות התנאים הקשים והמשונים שאני חיה בתוכם".

בהמשך היא מתייחסת גם ליריבות הגדולה של מול שי חי, שכזכור, הודח לאחר שבעט ביצירה שהכינה מקרטון: "לדעת שעורכים אותי כרכלנית רעה וסכסכנית בחודש הראשון- הוציאה אותי מדעתי. העובדה שזאת מציאות שההפקה עודדה ואפשרה היתה כרוכה בשבר גדול באמון שלי אל מול האנשים שניהלו את ההצגה ויצרה תחושת בדידות איומה וניכור קשים מאוד אל מולם. פעמים רבות אמרתי שהמלחמה שלי בבית לא היתה מול שי חי אלא מול יורם זק".  

ומה היא חושבת על "צבא האמת" של שי חי?

"על אף אלפי הודעות הנאצה וההסתה האלימות שקיבלתי מתומכיו של שי חי, לא החלפתי את מספר הטלפון שלי בימים הראשונים (אבל אחרי כמה ימים לא היתה ברירה) כי לא רציתי לפספס את ההודעות התומכות. 

"ובעניין הצבאות השונים והמשונים שקמו להם והמעשים החמורים שלהם. שימו לב. אני לא כועסת עליהם ולא שונאת אותם. אני מודאגת. מודאגת מחברה בה אנשים מסתובבים עם כל כך הרבה תסכול וכעס המייצרים אלימות שכל פעם מוצאת ערוץ אחר לבוא לידי ביטוי. אם הייתי יכולה הייתי יושבת עם כל אחד ואחת מחבריי הצבא הזה ומציעה חמלה במקום איחולי המוות והאונס. הבחירה בחושך הזה היא רק סימפטום לצרה גדולה יותר. הם לא אשמים. אנשים מתיישבים אל מול תוכניות הריאליטי עם צרכים רגשיים. כאשר המענה היחיד שניתן להם בזונדה מגיע עם עריכה מגמתית פלוס צלילי פסנתר מסממים, אני יכולה להבין איך זאת הבחירה. אני מבקשת מאוד מכל ההורים שקוראים כאן לוודא שהילדים שלהם לא שותפים פעילים או פאסיביים לכל מיני טקסים בהשראת ׳כל האמת בפרצוף׳ בבית ספר ובטח שלא קורבנות של אירוע כזה".

© צילום מסך מהתכנית

בסיום הסטטוס הארוך, מודה אור לכל מי שתמך בה ועזר לה אך דואבת את אובדן הפרטיות והחברים, וכן את העובדה שלא תוכל יותר ללכת סתם ככה לבית הקפה ומוסרת לכולם להצביע לברק כזוכה העונה.

גמר האח הגדול יתקיים בעוד שבוע בדיוק, ה-6 באפריל ולראשונה יכלול רביעיית מתמודדים בלבד.

תגובות