פרסום ראשון: נועה קירל הולכת לגלח את הראש?. צילום: אינסטגרם

פרסום ראשון: נועה קירל הולכת לגלח את הראש?

הזמרת שפרצה אלינו בסערה כשהיא רק בת 15 נמצאת בדרכה לכבוש גם את מסך הטלוויזיה כשעל הפרק נמצאת כרגע סדרה ישראלית חדשה שתצטלם בתאילנד עם און רפאלי. כל הפרטים

ללא ספק זאת לגמרי השנה של נועה קירל. אחרי שהפכה לדבר הכי חם במוזיקה הישראלית בקרב בני הנוער, ואחרי שצלמה לאחרונה את הסרט הישראלי "כמעט מפורסמת" לצד עומר דרור וניב סולטן, כעת נועה עומדת בצומת דרכים לגבי תפקיד טלוויזיוני בסדרה חדשה. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

קירל נבחנה לאודישן הסופי בטלנובלה הראשונה של ערוץ 'הוט בידור ישראלי' שנקראת "פול מון" לאחד התפקידים המרכזיים והמעניינים בסדרה. נועה נמצאת במגעים ממש מתקדמים ואחרונים אך נמצאת בהתלבטות לגבי התפקיד משום שהוא דורש לגלח את שיערה הארוך במסגרת הצילומים, לסיבה הזאת מתווסף העניין שמדובר בחודש שלם של צילומים בתאילנד שיוצאים לדרך ממש בקרוב.

 

אם נועה תסכים לתפקיד בסופו של דבר, היא צפויה לשחק לצד אחיה של בר, און רפאלי, שלוהק אף הוא לאחד התפקידים המרכזיים בסדרה ולצד השחקנים המנוסים יותר מאור שוויצר, יאנה יוסף ותומר קפון ("גאליס", "פאודה") וכמובן שזו תזכה לקפיצת מדרגה משמעותית בקריירה שכן מדובר בדרמה יומית בעלת מאה פרקים שישודרו כבר בדצמבר 2016 בהוט. "פול מון" עוסקת בקבוצת צעירים ישראלים שנסעו לתאילנד לטיול הגדול אחרי הצבא, וכל אחד מהסיבות שלו נתקע שם ולא חוזר הביתה. 

בתאילנד עם נועה
בתאילנד עם נועה? © עופר חן

נועה השתתפה בעבר בפרויקט אחר בערוץ כשכיכבה בעונה השנייה של "פושרז". בגזרה המוזיקלית של הכוכבת, אפשר למצוא את הלהיטים שהפכו לויראליים במיוחד כמו "מדברים", "קילר" והסינגל "רק אתה" שיצא ממש לפני כמה שבועות.

 

שיר פינטו, מטעם יחסי הציבור של נועה מסר: ״אין תגובה״.

תגובות