שירה נאור ואלי פיניש יככבו יחד בסדרה חדשה . צילום: ענת מוסברג, אור גפן

שירה נאור ואלי פיניש יככבו יחד בסדרה חדשה

מוכנים? עוד סיטקום בדרך למסך שלנו והפעם יעסוק במשפחה שמורכבת מזוג גרושים שהתחילו אחד עם השני את פרק ב' בחייהם

עוד סיטקום לילדים ונוער בדרך למסך שלנו, אחרי "אלישע", "גרעינים" ו"מריו" של ערוץ הילדים ואחרי "שבט צוצלת" ו"מועדון החנונים", ערוץ זום עובד על סיטקום חדש שיעסוק במשפחה חדשה וישודר בהמשך השנה לצופי הערוץ בהוט.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסיטקום עתיד להצטלם כבר בחודש אוגוסט הקרוב, וייקרא "קשורים" (שם זמני) והוא יגולל את סיפורם של זוג הורים גרושים שמתאהבים, פותחים פרק ב' בחייהם ומחליטים לעבור לגור יחד עם ילדיהם מהנישואים הקודמים - מה שמכונה 'משפחה חדשה'.

תפקיד הזוג הופקד בידם של אלי פיניש (שיגלם את יובל) ויעל שרוני שמוכרת לנו מ"שכונה", "השיר שלנו" ו"רמזור" (ותגלם את נירית). רוב ליהוק ילדי המשפחה עדיין לא סופיים, אם כי בבורסת השמות מתקיימי מגעים עם כוכבי נוער גדולים, אך מי שכבר סגורה סופית לאחד התפקידים היא שירה נאור שתגלם את בתו של אלי פיניש מנישואיו הקודמים. 

הכירו את ההורים החדשים © ענת מוסברג

זו לא הסדרה הראשונה של נאור בערוץ, עד כה השתתפה בכל סדרות המקור של "זום": "מועדון החנונים", "שבט צוצלת" ולאחרונה גם "סוסי פרא" / סדרת הדרמה היומית הראשונה של הערוץ. ואף השתתפה בסיטקום משפחתי אחר (בערוץ 10) שנקרא "לה פמיליה" לצד ניב סולטן

משדר הסיום של סוסי פרא
 

העלילה תנוע סביב הסיטואציות המוזרות והמורכבות שיש במשפחות שהורכבו מחדש, הסדרה תחל מנקודת המעבר למגורים ומשותפים ותמשיך בנושאים כמו קבוצת ווטסאפ משפחתית, התרגלות לאחים חדשים, להורים חדשים ולחיים בבית חדש ואת כל הריבים שיכולים לצאת מכל הסיטואציות המתבקשות האלו.

על הפרויקט אחראיים בין היתר נטלי מרכוס, אסף בייזר שעומד מאחורי ההצלחה של הסיטקום המצליח "אלישע" ואורן שקדי שביים סדרות כמו "שכונה" ו"אליפים". הסדרה צפויה לעלות לקראת סוף שנת 2016 בערוץ zoom.

תגובות