טוויסט מפתיע: לא ציפינו שהם יהיו הרעים בסדרה שלהם. צילום מסך מיוטיוב

טוויסט מפתיע: לא ציפינו שהם יהיו הרעים בסדרה שלהם

לא פעם קרה לנו שדמויות הצליחו לעבוד עלינו, היו רעות וגרמו לנו לחשוב שהן בכלל טובות. בדיוק בגלל זה אספנו לכם את כל הדמויות שלא ציפינו שהן יהיו רעות!

מכירים את זה שאתם מתאהבים בדמות מסויימת מרוב טוב הלב שלה, אלא שאז היוצרים של הסדרה מחליטים לשנות לה כיוון ולהפוך אותה לדמות הרעה והמתוחכמת שעבדה על כולם? אז בדיוק את הדמויות האלו רכזנו למקום אחד. מי הכי הפתיע אתכם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דוד 

דוד, אותו הכרנו בסדרת הנוער "גאליס", הוא נער נכה עם מקל הליכה. הוא נראה תמים מאוד וביישן, אך מאחורי התדמית הזו עומד המיועד האפל. בסוף העונה השישית אנו מגלים שדוד הופלל על ידי ארמונד אחיו הגדול והשותף שלו, כדי להיכנס לכלא ולגנוב מסרחיו את נוצת המיועד והוא העמיד פני נכה כדי לרכוש את אמונם של הסובבים אותו.

למה זה הפתיע אותנו? כשראינו לראשונה את דוד הולך ללא מקל הליכה ואומר ליונתן שהוא המיועד האפל. בהמשך גילינו שזרדה עזרה לדוד כדי לנקום ביונתן, ושהוא השתמש באנשים כדי לגרום סבל לאחרים.

© פיני סילוק

דנה

בסדרה "בובות", דנה הייתה המזכירה של אריק צרפתי בסוכנות "אוגוסט" שאותה היא גם ניהלה במשך שנים. מדי פעם ניהלו השניים רומנים והיא הייתה מאוהבת בו. כשדנה התגלתה כרוצחת הדוגמניות זה הפתיע אותנו מאוד. דנה הייתה מאוד נאמנה וגם שיחקה את הדמות בצורה נפלאה ולא מעוררת חשד, היא דאגה לכל דבר שקרה והופתעה כמו כולם מכל מקרה שהתרחש. אנו הופתענו מכיוון ששיערנו שהרוצח יהיה מישהו שיש לו אינטרס לכך, כמו מישהו מהתעשייה או מישהי שרוצה לגנוב את מקומה של הדוגמנית שנרצחה, אך דנה עשתה זאת כי הייתה מאוד קנאית לאריק, במיוחד כשבסביבתו יש הרבה דוגמניות יפות וצעירות והדבר הכעיס אותה מאוד. 

המשחק הכפול שהיא הייתה משחקת מאוד הפתיע אותנו - ליד כולם מאוד תמימה ונחמדה וליד מי שגילה אותה מאוד מחושבת ורעה.

 

קלייר אס

בסדרה קוונטיקו המספרת על מכון "קוונטיקו" בו לומדים אנשים להיות סוכני FBI, קלייר אס היא מהמעומדות לנשיאות ארצות הברית ואשתו של ראש ה- FBI. בהתחלה היא הייתה אישה קשת יום ,חזקה שעומדת על עקרונותיה, אך עם הזמן היא החלה בהדרגה להראות סימני רוע, כמו אי לקיחת בנה לגמילה מאלכוהול וסמים רק בגלל שזה עלול להתפרסם ולפגוע לה במסע הבחירות שלה. במהלך הסדרה נודע לנו שקלייר היא זאת שביצעה את הפיגוע ב"גראנד סנטרל" ועוד פיגועים נוספים בהם נרצחו אנשים. בפרק האחרון אליס פריש, הדמות הראשית, גילתה את מזימותיה של קלייר חיברה קצוות והגיעה למסקנה שהכל היה חלק מהקמפיין בחירות של קליייר,משום שבכל פעם שהיה פיגוע היא יצאה לאמצעי התקשורת ואמרה שרק היא תוכל להשליט סדר ברחובות ולמנוע פיגועים (שהיא בעצמה יצרה).

למה זה הפתיע אותנו? מדובר באישה שלכאורה נראתה לכולנו חזקה ואולי קצת קרת רוח, אישה שמעומדת לנשיאות ארצות הברית ונגד אלימות ובסוף מסתבר שהיא יכולה להרוג אנשים בלי למצמץ רק כדי לזכות בתהילה.   

 

חושן

את חושן הכרנו בסדרת הנוער "שוברי גלים" כבמאית החמודה והלחוצה שעופרה שכרה לתכנית של נאור. במהלך הסדרה אנו מגלים שחושן דווקא לא תמימה ושבעצם היא גונבת מגלשני הפרימיום את אבני החושן, ומחפשת את לוח החושן בהוראת אביה, עובדת עם בונדר ובדרך גם עושה דברים רעים במיוחד כמו לחטוף, לאיים ולירות חצים לאנשים ברגליים. גם לאחר שנורתה, המשיכה חושן בגישה רעה והספיקה לחטוף את ניקו ולהבריח את דודה מהכלא.

למה זה הפתיע אותנו? חושן נראתה בתחילת העונה כדמות התמימה שלא יכולה להיות מאיימת, נראתה לנו כדמות משנית מאוד שתספק רק את העלילה של נאור. גם המראה החיצוני של המשקפיים המטפחת וציוד הבימאית מנעו מאיתנו לראות את חושן האמיתית. כשגילינו את מעשיה הרעים לא יכולנו שלא להיות מופתעים מהשינוי הזה. גם העובדה שעדיין אחרי שגילינו כי היא רעה, היא המשיכה לשחק את חושן החמודה ונשארה הבימאית של נאור וגרמה לכך שעדיין נוכל לראות את שני הצדדים שבה ושלא תיראה כבן רע בלבד.

רומי

כפי שכולנו זוכרים, רומי מהסדרה המיתולוגית "האי", הייתה בסך הכל עובדת תמימה בצדפה אשר עברה בהצטיינות את הקורס. משימתה הייתה לעזור לדילן לחזור לעבר ולהחזיר את היהלום הכחול שכולא בתוכו את האסטרואיד ושולט בנסיעה בזמן. בגלל בעיות בניסיונם לחזור לעתיד - נתקעו השניים בימי הביניים. מאחורי העיניים הגדולות והחיוך מסתתר הסוד הגדול שרומי היא ביתו של קאיראן, ושהעובדה שהחבורה נתקעה בימי הביניים הייתה מתוכננת לפרטי פרטים מההתחלה. עד הפרק בו זה התברר כולנו היינו בטוחים שביתו של קאיראן היא סופי- אהובתו של דילן, וכשהתברר שזוהי בכלל רומי זה הפתיע אותנו מאוד, בהתחשב לעובדה שדילן כבר כמעט הרג את סופי.

© צילום מסך מהיוטיוב

חדווה

בסדרה המצליחה, נעלמים, הכרנו את חדווה כדמות הטובה והאכפתית. חדווה היא בעלת הטוסטר-המועדון שבו תושבי אשמורת מבלים ואוכלים את הטוסטים המיוחדים שלה. 

למה זה הפתיע אותנו? במהלך כל העונה לא ניתן רמז לכך שחדווה היא הדמות הרעה, הדבר הוסתר עד הגילוי המפתיע. בנוסף, זה הפתיע כי למרות שחדווה היתה שם כקרו דברים מוזרים, כדוגמת התמונה של שלושת החטופים שנעלמה לאחר שאמה ועידו הסתכלו עליה, לא חשדנו בחדווה מעולם.

© צילום מסך מהיוטיוב

 

 

 

תגובות